- 7 hours ago
https://www.diziarsiv2.net/yemekteyiz-265-bolum-izle-16-kasim-2018.html
Category
🎥
Short filmTranscript
00:00But now, when you're eating some...
00:07You have...
00:07That's it.
00:08It's not that I don't know.
00:08He said it's not that you can't go.
00:11You won't change the amount of some.
00:15But you have a nice report in the report of Cüneyt's...
00:20I have to excuse you.
00:21That's a nice one.
00:23You have to go to him.
00:24It's not that I wanted to be okay.
00:24I'm thinking...
00:25I'm going to check-in with some.
00:27Actually, this is the stress.
00:29The stress is not a matter of time.
00:31I'm a person who has been a man.
00:33I'm a person who is not a person who has been a person who has been a person who has
00:35been in the world.
00:35I'm sorry to do that.
00:38She had been very hard on me.
00:40She's a beautiful photographer.
00:41I'm a person who has been a person who has been in the world.
00:44Touching the touch, I mean, I took for him.
00:48I put him in the house and put him in the house.
00:51I didn't do that.
00:52I'm thankful for my side.
00:55I'm sorry to do that again.
00:57I support you million times.
00:59Cye size, come on, I give you a call.
01:00This is fine, I don't prefer that.
01:01Should we be able to drink it?
01:03Yes, I do.
01:03I don't need to drink it.
01:06I love it.
01:07I love it.
01:10I love that.
01:11I don't don't know.
01:12Just call it.
01:14Just call it.
01:16Okay, let's talk to me.
01:17I don't want to give it back.
01:19Tanya's a little, no.
01:20Later, later, the other day comes with it,
01:24in front of the other.
01:57But it's a bit of a little bit.
01:58Yes, it's a bit of a little bit.
02:00Because I'd take the first time for the cake, it would be a bit of a little bit.
02:05So I'd be able to help it with a little bit.
02:07It's a bit of a little bit of a little bit.
02:08But it's a little bit.
02:09I'm very happy.
02:10Okay, Kürbur Hanım, what's the cheese for?
02:14You can have a meal for it?
02:15Yes, I have a meal for it.
02:18Because I've had a meal for it.
02:19I can't have a meal for it.
02:20But I don't have a meal for it.
02:23But I don't have a meal for it.
02:27I see that right is also a question.
02:28However, American, cleaning is the same?
02:32But whatever, cooking doesn't seem wrong.
02:34Yes, Melanie.
02:34No way I know it has become a disorder in front of the stage.
02:39You've heard of at Digger Christine Metzли,
02:41This is аным, but I liked the appetite.
02:46This is also not very good.
02:46You have a question to merch there.
02:46Like, to do anything other than this is,
02:48Really very beautiful.
02:49You have a taste.
02:51Of course.
02:51Also need a taste for us.
02:51Of coursehehe.
02:53This is an emotion.
02:55elise sanuesday
02:58katkigner
02:59had to try
03:00what i was
03:02boringissimo absolutely i
03:19i
03:22i
03:23i
03:23think
03:23burg
03:23And I think that was fished.
03:25Well, I didn't think so long after that.
03:27I like your opinion mucheks...
03:43Enjoy the feet.
03:43Good, honey, I love very clearly.
03:45I think journalists say欢ism, but I really haven't been.
03:48I don't think speakers have a happy chance.
03:50But you still have a happy dance.
03:55onur bey biliyorsunuz çorbalar ve tatlılar genelde beğeniliyor
03:58asıl sıkıntılar ana yemekte ve ara sıcakta oluyor bu hafta çorbalarla ilgili sıkıntılarımız daha mutfakta başladı.
04:06unutuldu. unutuldu, cunet beyde oldu, arzulumda oldu, sizde dünya bir problem yaşanmadı çorbada yaşanmadı
04:18namuk bey'in evinde salata kırısı vardı, göbeği yıkamadınız ya
04:21You can't do it.
04:23Buyurun.
04:24Haksız mıyım Namık Bey?
04:25Haklısınız, beyefendi.
04:28Yani yarışma heyecanı ile her şeyi direkmemek lazım.
04:31Yani yemek iyi yapılabilir ama yarışma ayrı bir şey...
04:35...bir de bu ekranların karşısında oldukça zor bir streç.
04:38Peki bir şey soracağım.
04:39Siz yemekte izleyicilerken böyle...
04:41...ya bu arkada neler dönüyor, bu kadar kaç kişi var...
04:45...falan diyor muydunuz?
04:47Ben çok merak ediyordum.
04:48Hı?
04:49Çok merak ediyorum.
04:51Şöyle tabaklarınız alırsak.
04:53Ara sıcaklar için tabakları rica ediyorum.
04:55Ben ara sıcakla ilgili Arzu Hanım'ın yorumunu çok merak ediyorum.
04:58Sizin gününüzde Menekşe Hanım bir tüyo vermişti hatırlıyor musunuz?
05:01Hatırlamıyorum.
05:01Menekşe Hanım sizin böreğinizi yerken benim böreğime çok benziyor demişti.
05:05Evet ama lezzet her zaman farklı.
05:07Aynı da olabilir, birebir aynısı da olabilir ama lezzet önemli burada.
05:10Siz avcı böreği yapmışsınız kıymalı.
05:13Eleştiri almıştı içinin kuru olduğundan değil mi?
05:18Galiba.
05:18Bana biraz yalı gelmişti.
05:20Yok hayır et olması gerekiyormuş kıymalı değil ama et olması gerekiyormuş.
05:22Pardon özür dilerim.
05:23Ben başka börekle de karıştırmış olabilirdim.
05:25Şu an Menekşe Hanım'ın menüsündeki börek de hemen hemen aynı.
05:28Yani içindeki malzemeler aynı.
05:30Tek bulgur, ince bulgur ekstra.
05:32Yok ikisi de aynı.
05:33Onda da ince bulgur vardı.
05:34Var mıydı?
05:34Ceviz de var.
05:35Tabii lezzet farkı var.
05:36Arzu Hanım'ınki de çok güzeldi.
05:38İsmi de değişik.
05:39Evet.
05:40Tadalım bakalım aynı lezzeti vermiş mi kendisi?
05:43Peki Cüneyt Bey sizce hangisi daha güzel olabilir?
05:46İkisi de yani Arzu Hanım'ki de çok güzeldi.
05:48Ben beğenmiştim zaten.
05:49Ben Aşı Hanım'kini tatmadan tabii beyefendi yorum yapamayacağım.
05:52Hani biraz ön yargılısınız ya belki tatmadan yorumlarsınız dedim.
05:55Ben tatmadan asla yorum yapmam.
05:59Arzu Hanım da var o.
06:01Efendim?
06:02Arzu Hanım da var.
06:03Daha tatmadan yorum yapıyor.
06:04Yok hayır.
06:06Yani şöyle şöyle.
06:06Dün yapmışsınız.
06:08Görüntü biraz evet haklı olarak hani kandırabiliyor.
06:11Bazen o kadar güzel sunumlar geliyor ki ama tatlı sunumda kalıyorlar.
06:16Bazen de hani sunumlar gayet hani sıradan ama tat konusunda da mükemmel tatlarda çıkıyor yani ortada.
06:25İşte ön yargılı olmamak gerekiyor.
06:27Hiçbir şey için.
06:29Tam tersi çıkabilir çünkü.
06:30Bu hayatta da böyledir çünkü.
06:33Evet nasıl gidiyor Menekşe Yardım?
06:35Evet güzel gidiyor şimdilik.
06:37Çorbamla ilgili güzel yorumlar aldım.
06:39En azından lezzetiyle alakalı.
06:41Tamak tatlarına uymamış olabilir.
06:43Herkese her çorbayı seviyor diye bir kaide yok.
06:46Arkadaşlarımız lezzetini beğendi.
06:48Sıkıntı yok.
06:49Arzu Hanım ve Cüneyt Bey'in birbirlerinden özür dilemesine ne diyorsunuz?
06:52Çok şık bir hareketti.
06:54Çok güzeldi.
06:55Benim için çok muhteşem bir şey oldu.
06:57Çünkü benim soframda böyle şeyler yaşansın istemiyordum.
07:01Bir gerginlik olmayacak galiba bugün.
07:02Belki lezzetler arasında gerginlik olabilir ama kişisel gerginlikler olmayacak.
07:08Hadi o zaman ara sıcağa geçelim.
07:09Evet.
07:13Namık Bey röportajınızda yemeklerimi lezzetli ama basit buldular.
07:17Düşük puan verecekler dediniz.
07:18Sebebini açıklar mısınız?
07:19Yemekleri basitten, basit olarak adlandırmamalarını istedim.
07:23Sadece kolay yemeklerdi.
07:24Evet, bunu ben de en baştan beri zaten savunuyordum.
07:27Yemeklerim kolay ama lezzetli demeleri benim için yeterliydi.
07:30Bu bir puandan da önemliydi.
07:32Düşük puan verirlerse benim için rahatsızlık yaratmaz ifadesinde bulundum.
07:37Dün ne yaptınız bizden sonra?
07:39Yoruldunuz?
07:40Çok, çok.
07:41Yani oldukça zor bir süreç bu yarışma süreci.
07:44Yani ekran başındakiler, aa iki yemek yaptı hiç öyle değil.
07:47Kamera arkası gerçekten zor bir süreç.
07:49Demin ben onu anlatmak istedim.
07:51Çok zor.
07:52Kamera arkasında bir sürü arkadaşımız var, ekip arkadaşımız var.
07:56Evet.
07:56İşte mutfakta ayrı çekim oluyor, burada ayrı çekim oluyor.
08:00Yani zamanla yarışıyoruz bir yandan.
08:03Şimdi bazen ekran başındaki seyircilerimiz diyor,
08:07yarışmacılar eve gelirken, gündüz vakti de işte bir bakıyoruz,
08:11akşam olmuş, siz yapıyoruz biliyorsunuz.
08:13Ne ara hava kararıyor.
08:14Soruyorum, teşekkür ederim.
08:15Onlar tabii ki farklı zamanlarda çekiliyor.
08:18Yani bunu artık televizyon olduğu için televizyon çekimi birebir,
08:22yoksa canlı yayın yapardık.
08:23Evet, haklısınız.
08:24Keşke canlı yayın olsaydı da halkımız da puanlamaya katılsaydı ama
08:29maalesef canlı yayın değil.
08:31Banttan biz çekiyoruz bu programı ki iki hafta çektiğimiz bölümlerde,
08:36iki hafta sonra yayınlanıyor.
08:38Şu anda ekran başında tekrarladım hatırlatayım,
08:42iki hafta önce çektik biz bu programı hani öyle söyleyeyim.
08:45Birebir maalesef aynı olmak aynı olamıyor.
08:48Evet Arzu Hanım, böreği gördünüz.
08:50Nedir ilk izleniminiz?
08:51Görünüş olarak benim böreğin aynısı ama iç malzemesi nasıl ve tadı nasıl bilemiyorum.
08:55Tadı böyle göreceğiz.
08:57Evet, tabak görseli çok güzel olmuş.
08:59Evet, gerçekten.
09:00O zaman afiyet olsun efendim.
09:02Teşekkür ederim.
09:04Bayağı birebir aynı.
09:05Söylemişsiniz.
09:06Evet, ben zaten ilk gün söylemiştim.
09:08Aynı börek diye.
09:09Arzu Hanım böreğiyle.
09:11Yalnız ben bir değişiklik yaptım.
09:13Arzu Hanım kızartmıştı sanırım.
09:14Fırına mı?
09:15Ben bu sefer fırına attım.
09:16Çünkü bari aynı lezzet olmasın diye.
09:19Farklı bir lezzet yakalayalım diye.
09:21Bence bayağı bir kopya çektiniz mi Neksi Hanım?
09:23Yok, menüleri önceden veriyoruz biliyorsunuz.
09:26Hayır, yorumlardan sonra diyorum.
09:28Yok, hayır hayır.
09:29Ben değişiklik olsun diye, aynı lezzeti tatmayalım diye düşündüm.
09:33Hiç öyle bir şeyim yoktu.
09:35Ha Gayret Kübra Hanım, keseceksiniz.
09:37Kesemedim.
09:39Cevizine denk gelmişti belki ondan.
09:42Kesemedim.
09:43Onur Bey, kuru galiba değil mi börek?
09:45Yok, kuru değil.
09:46Ya Onur Bey, bir şaka yaptırmıyorsunuz siz de bana.
09:49Hayır, senin şakanı gerçek zanneder yarışmacılar.
09:52Oradan yoruma başlarlar.
09:54Ben yorum yapabilir miyim?
09:55Ben lezzetini beğendim, güzel.
09:58Sanırım üstüne galeta unu koydum.
10:00Olması gereken de galeta unun yapılması.
10:03Arzu Hanım'ın böreğiyle hemen hemen aynı.
10:05Ama ben Arzu Hanım'ın böreğini daha çok beğendim.
10:08Olabilir.
10:09Ne yalan söyleyeyim ben şimdi biliyorsunuz.
10:10Tabii, yağda kızartınca doğru söylüyorsunuz.
10:12Aslında daha farklı bir lezzet oluyor ama ben biraz sağlıklı olsun diye düşündüm.
10:15Evet tabii, beni düşünmüyorsunuz.
10:17Evet, siz de düşündüm.
10:18Arzu Hanım'ın böreğiyle evet daha güzeldi.
10:21Elinize sağlık, gerçekten güzel börek.
10:23Ben şu an hepsini yiyip bitireceğim.
10:24Afiyet olsun.
10:25Afiyet olsun.
10:26Sağ olun.
10:27Namık Bey.
10:28Beğendim.
10:29Arzu Hanım'ın yemeğiyle, böreğiyle, arası çayla aynıydı.
10:33Ben damak tadı eleştiri değil, bir tık daha yağlı içinde kıyması biraz daha yağlı
10:38söyleyebiliyorum.
10:39Doğru.
10:39O da niye?
10:40Az yiyip, az öz bir tat almak için.
10:42Yoksa yerindeydi.
10:44Tadı da güzeldi.
10:45Dediğiniz gibi sağlıklı, hafif fırında olmuş.
10:47Ellerinize sağlık.
10:48Beğendim.
10:49Peki, hafiyet olsun.
10:51Arzu Hanım.
10:51Ben yorumu yapayım, biraz kuru buldum.
10:54Yanlış anlamazsanız.
10:55Yok, niye yanlış anlayayım, estağfurullah.
10:57Biraz da yağ eksik gibi.
10:58Sanki hamur işi biraz yağlı yenir ya, o yüzden.
11:00Tabii, aslında işte yağda kızartmamak adına.
11:02Yağda kızartılsa tabii ki de o lezzet daha farklı oluyor.
11:05Üzerine yağ sürmediniz değil mi?
11:06Sürdüm.
11:07Sürdüm.
11:08Yağlı harçla birlikte sürdüm.
11:11Afiyet olsun.
11:12Afiyet olsun.
11:13Elinize sağlık.
11:13Afiyet olsun.
11:14Kübra Hanım.
11:15Ben biraz baharatsız olduğum için.
11:18Baharatsız.
11:18Baharat isterdim, evet hiç.
11:19Ben bugün röportajlarda da market alışverişimde de söyledim.
11:24Dedim, çok fazla baharat kullanmayacağım, değişik baharatlar.
11:28Çünkü farklı lezzetlere açık olmayabilir herkes.
11:32Yani karabiber falan kullandım.
11:33Dolayısıyla klasik sadece karabiber ve pul biber kullandım, o kadar.
11:35Bunun tatı da bana çok az yani gelmedi.
11:37Baharat, erin bana bize.
11:38Olabilir, afiyet olsun.
11:40Biraz sağ yağlı olsaydı daha.
11:42Tabii.
11:42Arzu Hanım'ın içi güzeldi ama hamuru yağ çekmişti.
11:46Evet.
11:46Bu da birazcık maalesef.
11:48Afiyet olsun.
11:48Ama sertlik olarak kurumamış gerçekten.
11:52Kurumamış en azından.
11:53Tamam, teşekkür ederim, sağ olun.
11:56Buyurun.
11:57Buyurun sizin.
11:57Afiyet olsun.
11:57Ben çok merak ediyorum Onur Bey.
11:59Çok beğendim.
12:00Elinize sağlık efendim.
12:01Afiyet olsun.
12:01Gayet tadı yerinde olmuş.
12:05Elinize sağlık.
12:06Çok teşekkürler.
12:07Şimdi hünkar beğendiğiyle,
12:09arpa şehriyeli, pirinç pilavı.
12:10Arpa şehriyeli, pirinç pilavı.
12:12Var.
12:13Şey.
12:14O zaman bunları neden?
12:15Ben şöyle alttaki tabakla beraber alıp.
12:17Şunu verdim.
12:18Evet.
12:18En azından servisimi ona yapacağım.
12:20Tabii.
12:21Çatalımızı.
12:22Evet.
12:22Onları bırakabiliriz.
12:23Hayırdır Cüneyt Bey?
12:24Suskunsunuz bugün.
12:25Diva Menekşe Hanım'ın evinde değil mi sessizsiniz bu kadar?
12:28Hayır susmadım.
12:29Yemek yiyorum da çok açım.
12:30Gerçekten Diva.
12:32Onur Bey dediği gibi Divaymış.
12:35Yemekleri çok lezzetli geldi bana.
12:36Çok teşekkür ederim.
12:37Tabii ana yemeği yememiz lazım.
12:38Ondan sonra yorum yapayım.
12:39Şu ikisini beraber alayım.
12:40Onu da mı alayım?
12:41İkisini birlikte alayım lütfen.
12:42Ana yemek gelince sizinle bol bol konuşacağız Cüneyt Bey.
12:45Evet efendim konuşacağız sizinle.
12:47İnanın meraklı o anı bekliyorum.
12:49Tamam konuşalım.
12:50Ben her şeye açım biliyorsunuz.
12:52Dört gündür beni tanımış olmalısınız.
12:54Her şeye açıksınız ya dün bir taş geldi diye.
12:58Arzu anıma neler söylediniz?
13:01Evet çok büyük bir saygısızlık yaptım dediğiniz gibi.
13:03Size bir şey söyleyebilir miyim?
13:05Bırakın hani şu anda şeyi de evet yarışma şeyi ama.
13:09Biz erkekler için söylüyorum.
13:13Karşımızda bir hanımefendiyle bazen nasıl konuşacağımızı bilmiyoruz.
13:18Maalesef.
13:18O yüzden onları gerçekten el üstünde tutmamız gerekiyor.
13:23Bu bir yarışma sizler siz de bir şeyler söylüyorsunuz.
13:28İşte aynı şekilde.
13:30Ama biraz daha hanımlara karşı toleranslı olmamız gerekiyor gibi geliyor bana.
13:36Biraz beyler bir adım geride dursa çok daha güzel olur gibi geliyor.
13:41O sebepten bunu söylemek istedim.
13:44Arzu Hanım iyi misiniz?
13:45İyiyim.
13:46Sanki bütün enerjimiz gitmiş gibi.
13:48Yok hayır enerjim yerinde.
13:49Ne yani şimdi siz Cüneyt Bey'le artık uğraşmayacak mısınız?
13:52Zaten uğraşan ben değildim.
13:54Uğraşılan taraf bendim burada.
13:56Ama siz de az laf söylemediniz kendisine.
13:57Siz böyle bu haftanın beğenmeyeni ilan edecektim ki şimdiye kadar iyi gidiyor.
14:04Beğenmeyen?
14:05Beğenmeyen.
14:05Evet.
14:07Beğenmeyen.
14:08Yemekleri beğenmeyen.
14:09Tabii ki damak tadıdır da.
14:11Ama beğendim beğendim bir yorum.
14:12Sizden diğer yarışmacılar çok olumlu yorumlar alamadım sizden.
14:17Bunları tabii göreceğiz haftanın finalinde.
14:19Menekşe Hanım böreğinizi de beğendiler sanırım.
14:22Evet böreğimi de beğendiler.
14:24Biraz kuru buldular.
14:25Aslında kuruluğu yerindeydi.
14:27Ama tabii herkes bir yorum yapmak istiyor.
14:30Dolayısıyla kuru yorumu benim için çok üzücü ve şey bir yorum değil.
14:34Lezzetini onlar beğendiler.
14:38Bugün sanki herkes çok olumlu değil mi?
14:39Yani olumlular evet.
14:42Ama ben de yemeklerimin arkasında olduğum için herhalde.
14:45Lezzetine güvendiğim için gerçekten bir kusur bulamıyorlar.
14:49Olumlulukları belki de oradan geliyor.
14:51Bu kadar yüksek performans bekliyorlar mıydı acaba?
14:53Belki de.
14:54Belki de olabilir.
14:55Belki de benden bu kadar başarılı yemekler beklemiyorlardı.
14:59Çünkü herkes çok başarılı olduğunu söyledi.
15:01Ama sonuçta hepsinin yemekleri yiyince gördük.
15:05Benden de belki öyle bir şey yaptılar.
15:07Darısı ana emeği diyelim o zaman.
15:09Evet.
15:19Efendim heyecan var mı sizlerde?
15:22Çok heyecanlı.
15:22Merakla bekliyoruz bugünü.
15:24Bir arzunum da yokmuş heyecan.
15:25Yok var.
15:26Söyledim ya heyecan var mı haftanın finali diye.
15:29Yok dediniz.
15:30Bugün mesela sizi enerjik gördüm ben.
15:32Sesiniz gayet çıkıyor.
15:36Güzel bir şey.
15:38Sevindim böyle düşünmenizden.
15:39Vallahi.
15:40Eee Onur Bey haftanın sonu geldi.
15:42Kübra Hanım kameralara alıştı ama maalesef yarışma bitiyor.
15:45Evet.
15:46Ya çünkü biz oyuncu değildiz yani sonuçta kamera karşısına çıkıyoruz.
15:49Tabii ki de heyecan oluyor.
15:50Tabii ki oluyor.
15:51Ondan da kaynaklanan bir şey.
15:52Gün geçtikçe daha çok alışıyoruz ama.
15:54Ama bu gibi insan biraz suhaf oluyor şimdi.
15:57Evet pazartesi günü.
15:58Sizlerde geldiniz mesela hatırlarsınız.
16:00Pazartesi günü.
16:00Çok su.
16:01Hani bir tanıtım işte biraz birkaç cümleyle tanıtırmışsınız kendinizi diyorum.
16:06İster istemez şimdi heyecanlı kapılıyorsunuz.
16:08Dedi ki bu canlı yayın olsaydı.
16:10Mesela ben canlı yayınlarda çok heyecanlanan bir insanım.
16:12Çok çok heyecanlanırım.
16:14Bu bir bantı yayın olduğu için belki biraz daha hani o heyecanımızı kaybediyoruz.
16:18Veya bende bir alışkanlık olduğu için ama ilk defa hani kamera önünde olan bir insan
16:23heyecan yapıyor.
16:25Ve de izlenen bir program.
16:26Ve de izlenen bir program.
16:27Yani şu anda düşünsenize milyonlar izliyor şu anda.
16:31Sizin ağzınızdan çıkan söze bakıyorlar.
16:33Yakın planlarınız çekiliyor.
16:35Tuttuğunuz çatal bıçak çekiliyor.
16:38Onlar da haklı olarak sizleri merak ediyor.
16:42O yüzden de yarışmacılarımız bugün konuşmamaya yemin etmişler.
16:45Konuşmamak için.
16:46Tabii bakar mısınız herkes sus pus.
16:48Benden fırsat yok herhalde bugün onlara.
16:50Ben bugün benim açılıyor.
16:52Benim cuma günü de açılıyor Çenem.
16:53Arzu Hanım şöyle bir açıklama yaptınız ve ben birinci olmazsam Cüneyt Bey de olmasın dediniz.
16:58Cüneyt Bey'in menüsüne bakarak da bunu söylüyorum tabii ki de.
17:01Yani o menü birinciliği hak etmiyor kesinlikle.
17:04Ne diyorsunuz bu yoruma Cüneyt Bey?
17:05Arzu Hanım'ın söylediklerine saygı duyuyorum.
17:08Kendisi benim benim birinci olarak kabul etmiyor olabilir.
17:11Ben bu akşamı bekleyeceğim.
17:13Çok teşekkür ederim.
17:13Ben birinci olduğumu düşünüyorum.
17:15Ha olamazsam da zaten arkadaşlar, masadaki arkadaşlar beni çekemedikleri için birinci İlhan ona göre oy vermemişlerdi diye düşünüyorum.
17:23Oy verme derken?
17:25Puan vermemişlerdir.
17:26Puan vermemişlerdir.
17:27Teşekkür ediyorum Arzu Hanım'a.
17:28Öyle görmüş beni.
17:29Yemeklerimi beğenmemiş.
17:30Ama ben özellikle çıtır böreğime bayıldım.
17:33Kuru börekleri.
17:33Ona besledim sevdiniz, yediniz.
17:35Gördüm yani.
17:36Çok güzeldi.
17:37Şöyle bir şey söyleyeyim mi size?
17:39Bırakın birinci olmayı da, gönüllerin birincisi olmak bence çok daha önemli.
17:43Önce de en güzeliz.
17:44Yoksa ne 10 bin lira hani.
17:46Kimseyi zengin de etmez, fakir de etmez.
17:48Yani evet o bir sembolik bir şey aslında hani.
17:52Ama tabii ki ihtiyacı olan da var, olmayan da olabilir.
17:55Ama şu bir gerçek ki hani gönüllerde güzel durmak, akıllarda güzel kalmak bence her şeyden daha önemli.
18:04Bence Cüneyt Bey o tacıyla zaten gönüllerde kalacak.
18:07Dün taktınız mı tacı?
18:08Taktım, iki kere taktım Onur Bey.
18:10Haa taktınız.
18:11İyi, izlerim.
18:12Çok yakıştı çok.
18:13Ne arkadaşım bana taş getirmesi, beni Onur'a yetti.
18:16Ben buna çok kızmadım açıkçası Onur Bey.
18:17Niye kızdınız da hamsi ile somonu şey yaptınız?
18:20Ben ama menüllere kızdım, yemeklere kızdım ben.
18:22Hani işte o sırada tartışmamız alevlendi.
18:24Yoksa taş getirirse ben kızsam zaten takmazdım.
18:28Ya bir de ben bu konu hakkında pek arkadaşımı üzmek istemiyorum.
18:31Hani pek de konuşmak istemiyorum Onur Bey.
18:32Ya bence şu an bu yemek hakkında konuşalım.
18:34Çünkü dün onu ben çok üzdüm.
18:36Ha yine söylüyorum.
18:37O yüzden yemek yiyelim.
18:38Bence de.
18:39Bu yemek üzerine konuşalım.
18:40Belki bugün...
18:41Buyurun.
18:41Teşekkür ederim.
18:43Melekşen Hanım hakkında konuşalım.
18:45Evet.
18:45Bugün son günümüz, bir daha görünümüz görmez miyiz bilmiyorum diyorsun.
18:48İçecek olarak şey ister misiniz?
18:51Ben istiyorum biliyorsunuz.
18:53Ben aydan alınırım.
18:54Vallahi Cüneyt Bey'cim onu temin edemedim.
18:57Meyve suyumuz var.
18:58Olsun sizin canınız sağ olsun.
19:00Peki.
19:00Ben meyveli içeyim o zaman.
19:01Tamam.
19:03Sedat Orpili geçiyorum bu arada görüyorsunuz.
19:05Çok naziksiniz.
19:07Hmm Cüneyt Bey, bükemediğiniz bireyi öpüyor musunuz?
19:10O kendisini diva ilan etmiş.
19:12Zaten birkaç saat sonra kimin diva, kimin star, kimin gönüllerinin birincisi olduğunu hep beraber göreceğiz.
19:18Siz ne alırsınız?
19:19Ben meyveli alayım.
19:20Meyveli.
19:20Siz?
19:21Su.
19:22Peki.
19:23Efendim size afiyet olsun.
19:25Sağ olun.
19:25Hattıda görüşürüz.
19:35Aman çok şükür, sakin masa.
19:39Özürünü ilediler.
19:40Şimdi iyi gidiyor.
19:41Yemekler nasıl peki Onur Bey?
19:43Güzel.
19:43Bence güzel, fena değil.
19:47Şimdi pişti oldular.
19:49İsimler farklı da olsa.
19:50Böreklerin aslında tadı falan da aynı.
19:53Kimisi Arzu'nun böreğini beğendi.
19:55Kimisi Menekşah'ın böreğini beğendi.
19:57Bakalım tatlı nasıl olacak?
19:59Sonra da puanlama.
20:13Arkadaşlar isterseniz biraz yorumlarınızı alayım.
20:16Tamam ben başlayayım isterseniz.
20:17Peki Cüneyt Bey buyurun.
20:19Bilindiğin gibi yemeğiniz Osmanlı yemeği.
20:23Evet Osmanlı.
20:27Patlıcanların tüsülenmiş olarak hazırlanması gerekiyor.
20:30Ama tabi siz bunu tüsleyemezsiniz.
20:32Hayır tüsüledim.
20:33Tüsülediniz.
20:33Evet.
20:34Zaten lezzetinden belli.
20:37Ay Cüneyt Bey inanamıyorum nasıl iki dakikada değiştirdiniz.
20:40Önce tüsülenmedi dediniz.
20:41Ben olumsuz bir şey söylemeyecektim.
20:42Hayır teşekkür ederim.
20:43Siz sanki olumsuzda çevirecektim.
20:44Siz ama ben hazır kullandım zannettiniz değil mi?
20:47Hayır tabii ki de.
20:48Asla öyle bir şey düşünmedim.
20:49Ama öyle bir yorum yapıyorduk önce.
20:51Gerçekten.
20:52Biberiye'ye çok şaşırmadım.
20:54Çünkü ağzımdan kaçmadı.
20:56Biberiye'yi de börekte kullandığınızı fark ettim.
20:58Evet.
20:59Söylemedim.
20:59Çünkü ana yemeği bekledim.
21:01Pilavınız gerçekten tane tane olmuş.
21:04Etiniz harika olmuş.
21:06Ben bu menüye olumsuz yorum yaparsam çok haksızlık etmiş olurum.
21:10Elinize, yemeğinize sağlık.
21:12Sanırım.
21:12Afiyet olsun.
21:13Sevginizi de katmışsınız içine.
21:15Gerçekten sevgimi kattım.
21:16Arkadaşlarım ne düşünüyor bilmiyorum.
21:18Siz de aynı fikirdeyiniz.
21:19Evet ben de.
21:20Aynı fikirdeyim.
21:20Pardon Namık Bey.
21:22Salatayı da yorumlar.
21:23Tamam salata.
21:24Salata.
21:24Yavurdağ salatası.
21:25Yavurdağ salatası aslında silkenin bol olduğu bir salatadır.
21:30Biraz da sulu olmaması gerekir.
21:33Evet.
21:33Biraz tabi suyunu çekebiliyor.
21:34Zaman burada kısıtlı mı?
21:36Zamanımız çok kısıtlı.
21:37Biraz ben cevizini az buldum.
21:40Çünkü ceviz ağırlıklı bir salata bu.
21:42Evet doğru söylüyorsun.
21:43Evet lezzeti, güzel.
21:44Tadı, tuzu güzel.
21:45Şöyle söyleyeyim.
21:46Cevizle alakalı marketten cevizi biraz az almışım herhalde alırken.
21:50Çünkü bir başka bir şeyde de yani tatlımda da ceviz kullanmak zorundaydım.
21:54İkisine pay edince evet salata da biraz ceviz az oldu.
21:58Doğru söylüyorsunuz.
21:58Olabilir.
22:00Bunlar bence çok önemli detaylar değil.
22:02Lezzeti çok güzel.
22:03Ben çok beğendim.
22:04Arkadaşlarımı da umarım beğenmişlerdir.
22:05Namık Bey'i beğendiniz mi?
22:06Namık Bey'e geçmeden önce size bir şey soracağım Cüneyt Bey.
22:09Kübra Hanım sizi de ilgilendiriyor konu.
22:11Suyunuzu için çünkü lazım olacak Cüneyt Bey.
22:13Beyefendi röportajında Menekşe Hanım'ın ana yemeği Kübra Hanım'ınkiyle aynı olmuş dedi.
22:18Hünkar beğendiği önce bilmiyorum dedi sonra biliyorum dedi.
22:21Ve yemekte patlıcan olursa ben patlıcanlı bir şey yiyemem dedi.
22:24Evet bunları söyledim.
22:25Çünkü ben insanlara şaşırtmayı çok sevdim.
22:28Yani buradaki tepkimi ölçmek için söyledim.
22:31Hani bu bir sorun mu Menekşe Hanım sizin için?
22:33Bunu söylemem.
22:33Yok hayır.
22:34Ama patlıcan sevip sevmemeniz tabii ki de bir sorun değil.
22:37Ama burada patlıcan ana malzemesi zaten.
22:39Tabii canım ben zaten bunu bilmiyor olamayayım.
22:41Ama Kübra Hanım'ın, Kübra Hanım'ın yemeğiyle de hiç hakikaten alakası yok.
22:45Gerçekten kızarmış patlı.
22:45Gerçekten bilmediğiniz belli.
22:47Arkadaşlar ben kraliyet ailesi sevmiyorsunuz bir insanım.
22:51Ama bilmiyorsunuz.
22:52Osmanlı yemeği sonra demek ki röportajdan sonra internetten araştırdınız.
22:55Yani bunun başka bir açıklaması olamaz.
22:57Şu an internet kullanmamız yasak burada nasıl araştırdınız?
22:59Orada da yasak.
23:02Orada yasak değil.
23:03Ben yemeğinizi beğendim.
23:04Emine de sağlık.
23:04Alakası da yok.
23:05Konuyu kapatmayın lütfen.
23:06Konuşuyorum hala.
23:07Buyurun konuşun o zaman lütfen.
23:09Hiç yani benim yemeğimle alakası yok.
23:11Ben patatesleri...
23:11Pardon.
23:13Patlıcanları kızarttım.
23:14Burada gördüğünüz gibi közlenmiş.
23:16Bilmiyorsunuz o zaman bilmiyorum diye röportajınızda.
23:18Bu yorumları yapan kişinin iyi olabilir mi?
23:20Ayrıca patlıcanları sevmiyorsanız benim masamda bunu belirtebilirdiniz.
23:23Ben sizin yemeğinizi nasıl beğendim?
23:25Tamam beğendiniz ona hiçbir lafım yok ama patlıcanları o zaman söyleyebilirim.
23:29Beğendim ama bilmeyen bir insan nasıl yorumları yapabilir?
23:32Lütfen rica ediyorum.
23:32İşte soru demek internetten araştırdınız.
23:35Siz de masanızdayım yani rica ediyorum.
23:37Ben kimseyi savunmak istemiyorum çünkü hepiniz benim misafirimsiniz bugün bu masada.
23:42Teşekkür ederim.
23:43Ben şöyle söyleyeyim ikisi aslında çok ayrı yemekler.
23:47Tabii.
23:47Çünkü evet ana malzeme patlıcan ikisinin de içeriğinde patlıcan ana malzeme.
23:52Ama Kübra Hanım'ın da belirttiği gibi Cüneyt Bey onda kızartılıyor patlıcan.
23:57Benimkisi de közleniyor.
23:58İkisi çok ayrı işlem.
24:00İkisinde de patlıcanın lezzeti farklı bir boyuta geçiyor.
24:04Dolayısıyla bence hiç benzemiyorlar.
24:06Evet benzemiyor olabilir.
24:07Ben zaten röportajda söylediğim gibi bazen böyle şeyler yapabiliyorum.
24:11Olabilir.
24:11Ben beğendim.
24:12Çok tatlı.
24:13Siz ne düşünüyorsunuz lan bunu?
24:14Biliyorum siz.
24:15Biraz değişken yorumlar yapıyorsunuz bazen ama sonuçta olumluya geçiyoruz.
24:20Önemli değil.
24:20Tahmut Bey ne düşünüyorsunuz?
24:21Lütfen siz de bir şeyler söyleyeceğiz.
24:23Sıkışınca.
24:23Yine yönetmeye çalışıyor masayı.
24:25Yöneticilik benim vasfım aslında.
24:27Ben yöneticiyim biliyorsunuz.
24:27Ama burası sizin yöneticiniz bir yer değil.
24:29İşte maalesef alışkanlıklar bazen çabuk terk edilmiyor.
24:32Alışkanlıklarınızı burada yapmayın lütfen.
24:33Tamam bundan sonra sizi dinleyeceğim.
24:35Burada ev sahibimiz var size düşmüyor.
24:37Dün de aynı şeyi yaptı değil mi Kübra Hanım?
24:38Cüneyt Bey hep aynı şeyi yapıyor.
24:40O yüzden alıştık artık ama zaten sonunda bugün bitiyor kurtuluyoruz.
24:44Teşekkür ediyorum.
24:45Neyse o zaman şöyle yapalım.
24:47Namık Bey lütfen siz de yorumlarsanız.
24:49Elinize sağlık.
24:50Pilav haftanın konusuydu.
24:52Yapasıyla tutmasıyla kıvamıyla tutmuş zaten.
24:55Elinize sağlık.
24:56Teşekkürler.
24:57Yarışma için belki en top 35'teki isimdi.
25:03Hünkar beğendi.
25:05Ve direkt koymuşsunuz.
25:07Adınıza yakışır şekilde.
25:09Hafta içinde gösterdiğiniz performansa bağlı olarak.
25:12Dibaya uygun diyorsunuz yani.
25:13Uygundu.
25:14Ben de içimden geçirdim.
25:15Hatta bir yerde konuştum mu hatırlamıyorum.
25:18Yani direkt elim çok yetenekli olsa direkt onu koyarım.
25:21İşi bitiririm.
25:22Evet.
25:22Çünkü Hünkar beğendi gerçekten.
25:24Osmanlı mutfağının.
25:25Türk mutfağının.
25:26Vazgeçilmiş bence.
25:26Vazgeçilmiş bence.
25:28Eşine girer.
25:29Bunu yapan zaten işi bitirmiştir.
25:31O yüzden yapmışsınız gerçekten.
25:33Peki Namık Bey nasıl yapılabileceğine dair bir fikriniz var mı Cüneyt Bey?
25:38Efendim.
25:38Yani siz Hünkar beğendi'nin nasıl yapıldığına dair bir bilginiz var mı?
25:43Tabii ki bilgim var.
25:44Bu soruyu şu an neden bana sorduğunuzu anlamıyorum.
25:46Şu an siz Namık Bey ile konuşuyorsunuz.
25:47Hayır ben bir anda merak ettim siz böyle.
25:49Peki ben bu konu hakkında yorum yapmak istemesem ne yapacaksınız?
25:52Hiçbir şey yapamam tabii ki.
25:53Ama biliyorsunuz.
25:54O zaman bilgisiz olduğunu.
25:55Lütfen rica edin.
25:56Ben biliyorsun.
25:57Ben bu konu hakkında yorum yapmak istemiyorum.
25:58Bu konu hakkında yorum yapmak istemiyorum.
25:59İnternetiniz mi bitti Cüneyt Bey?
26:01Bakamadınız mı?
26:02Tamam.
26:03Çok ilginç gerçekten.
26:04Bu konu hakkında tek yorum yapabilecek kişi burada bence Kübra Hanım.
26:07Öyle mi?
26:08Yaparım tabii ki de.
26:09Tabii ben Kübra Hanım'a.
26:10Patlıcanları közleyeceksin.
26:11Çok özür dilerim Kübra Hanımcığım.
26:13Tamam.
26:14Salata.
26:15Gerçekten sinirlerim bozulmuş.
26:17Gavurdağını gerçekten severdim.
26:19Ama gavurdağını daha çok yani salata mı yani meze olarak mı?
26:23Ben meze kısmında daha çok tercih ederdim.
26:27Meze kısmında olunca da biraz daha kıvamı sıvısı daha krema tarzında oluyor.
26:33Onu görmek isterdim.
26:35Ama yarışmanın heyecanıyla bu önümüze geldiyse ki beninkinin yanında.
26:39Hiç geçmedi.
26:41Teşekkürler.
26:41Ama.
26:42Şöyle söyleyeyim.
26:43Çok haklısınız.
26:44Ben bir davet sofrası diye düşündüğüm için soğan koymadım içine.
26:49Evet.
26:49Özellikle koymadım.
26:50Çiğ soğan.
26:51Aslında normalde soğan da vardır gavurdağının içinde.
26:54Ama ben özellikle koymadım.
26:55Soğan tabii onun aromasını, ekşiliğini, Kübra Hanım siz mi söylediniz pardon.
27:01Belki daha değiştirebiliyor.
27:03Ben bilmiyorum özür dilerim de.
27:04İnternetten baktığım için gençlerim.
27:06Hayır hayır.
27:06Evime geldiğiniz gün o çıtır böreği unutmayın lütfen.
27:10Çıtır börek.
27:10Bunu zaten mümkün aldık yani.
27:12Kuru börek değil mi?
27:13Asla unutamayız.
27:14Evet.
27:14Kuru börek.
27:15Ben bir şey söylemek istemiyorum.
27:16Birazdan görecekler.
27:17Söylemek istiyorsunuz.
27:18Söylemek istemiyorum.
27:20Hayır Cüneyt Bey bir daha bunu hazırlarsanız ona çıtır yerine kuru börek diyeyim.
27:23Böylece hiç risk almazsınız daha güzel olur aslında.
27:26Kesinlikle katılıyoruz.
27:27Hepinize teşekkür ediyorum ayrı ayrı.
27:28Biz de size teşekkür ediyoruz.
27:29Teşekkür ediyorum.
27:30Ben sizden de bir yorum alıyorum.
27:31Tamam ben önce yemeği bir yorum yapayım isterseniz.
27:33Tabii lütfen.
27:34Bana yorum yapıyor sürekli çünkü sıra gelmediği için kendisine.
27:38Lütfen.
27:38Buyurun lütfen rica ediyorum.
27:39Tamam.
27:40Teşekkür ederim izin verdiğiniz için Cüneyt Bey.
27:42Kübra Hanım buyurun.
27:44Ana yemenizi çok beğendim.
27:45Gerçekten çok güzel olmuş.
27:46Ellerinize yemenize sağlık.
27:47Çok beğendim.
27:48Aferin.
27:49Gerçekten yediğim en güzel hünkar beğendi diyebilirim.
27:51Teşekkür ederim.
27:51Pilavlarınızı da çok beğendim.
27:54Tam kıvamında olmuş.
27:55Yalnız bana şehriyeleri tam kavurmamışsınız demiştiniz.
27:58Belgesinden daha kavurmamış olmuş bu.
28:00Evet doğru söylüyorsunuz.
28:01Aslında biraz heyecanla onları hemen panik halinde sürem kalmayacak diye.
28:05Evet.
28:05Yani yarışma heyecanıyla okuyor.
28:07Ben de aynı şekilde dedim.
28:08Evet doğru.
28:08Yemeğinizi beğendim.
28:10Salatayı, soğan isterdim açıkçası.
28:13Davet ama yine de olması gereken bir şey için de.
28:16Hani bu sofrada şu anda soğan yemek.
28:19Bir de çiğ soğan herkese yaramıyor biliyorsunuz.
28:22Dokunuyor da.
28:23Ben de öyle tercih ettim.
28:25Çok doğru söylüyorsunuz.
28:26Bir şey olduysa.
28:26Esasında tabii ki de soğan olması lazım.
28:29Ben kendim de öyle söylüyorum çünkü.
28:31Ama ben bugün tercih etmedim soğanı.
28:35Bir de biraz daha suyunun az olması gerekiyordu.
28:38Çok sulu olmuş.
28:39Yani sosundan mı kaynaklı bilmiyorum.
28:41Sosundan kaynaklı.
28:42Tabii ki de biliyorsunuz bekleme süresi.
28:44Ufak doğramadım.
28:46Çünkü ufak doğranınca kaşık salatası oluyor.
28:49Bu Hünkar beğendi.
28:51Pardon.
28:52Gavurdağı.
28:53Gavurdağı birazcık daha iri doğranıyor.
28:55Ben birazcık daha küçük diyebiliyorum sanki.
28:57Bir de cevizi arkadaşım da belirtti.
28:59Evet evet.
29:00Cevizde haklısınız.
29:01Ama zaten açıklamasını yaptım.
29:02Cevizde biraz.
29:02Ama ana yemenize gerçekten bayıldım.
29:04Çok teşekkürler.
29:05Afiyet olsun.
29:06Yapımına gelince patlıcanlar közlerine Cüneyt Bey.
29:10Ben de size dün öğrettiğiniz gibi öğretim isterseniz.
29:13İnternetinizde boşuna harcamamış olursunuz.
29:15Etine de ayrı benim yaptığım gibi evet ama birleşime farklı bunların.
29:20Diyorsunuz.
29:21Evet.
29:21Yanılıyorsunuz.
29:22Yanılmıyorum çünkü ben yaptım.
29:23Tarifini sizden alın.
29:24Seni yaptığım yemekle aldığım tadı aynı.
29:27Şu an doğru olan zaten şu an yapılan ve yenilenen.
29:30Çok lezzetli yapmışsınız.
29:31Ne alaka anlayamadım.
29:32Sonunu bilmiyorsunuz.
29:32Melek Şanlısı bunu öğretir.
29:34Ne alaka anlamadım söylediğiniz şeyi.
29:36Ben şu masada kendi hakkında koşulmasını istemiyorum artık.
29:39Ama Cüneyt Bey işinize gelme.
29:40Hemen konuyu kapatıyorsunuz yani ya.
29:42Benim masam değil.
29:43Misafirliğe geldi.
29:43Tamam sizin masanız derim ve yemeği yorumluyoruz.
29:45Tamam birinci olacağım okey ama bu kadar da insan izinmez.
29:48Birinci siz zannetmiyorum yani çok zor.
29:50Eğer öyle bir şey olsa zaten adaletsizlik olur.
29:53O menüyle o böreğiniz de birinci olmaz imkansız yani.
29:57Böreğin hepsini yediniz.
29:58Böreğin hepsini yemedim.
29:59Kayıtlardan zaten izleyenler görecek.
30:01Sadece bir dilim aldım.
30:02Onu da alma pişman oldum zaten.
30:04Zorunlu olduğum için yedim.
30:05Yine sinir krizine geleceğim ya güleceğim.
30:07Rica ediyorum.
30:08Lütfen Melek Şanlı'nın sosveye hakim olur musunuz?
30:10Evet lütfen.
30:11Cüneyt Bey'in izin verdi.
30:13Sizin eklemek istediğiniz bir şey herhangi bir yoruma cevap veya benim yemeğime yorumunuzu alayım lütfen.
30:18Sadece Cüneyt Bey'e şunu sormak istiyorum.
30:20Beğendi nasıl yapılır acaba sizden öğrenebilir miyiz bunu?
30:24Beğendi nasıl yapılır?
30:25Beğendi çok basittir.
30:26Yağı kavurursun patlıcanı közlersin kavurursun.
30:29Yağı kavurup patlıcanları közlüyorsunuz.
30:31Güzelmiş ilk defa duyuyorum.
30:33Benim bildiğim patlıcanlar ayrı kabukları ile közlenir kabukları.
30:36Bir isade edelim.
30:38İnternet yanıltmış.
30:40Sizin internetiniz bittiği kesin yani.
30:43Bakamamışsınız hiç.
30:45Arkadaşlar herkesin yemek yapma stili farklıdır.
30:48Bilmiyorsan ne yapacaksın biliyor musun?
30:50Önce biz yorum yapalım sen de orada en azından kopya çek.
30:52Ama Cüneyt Hocam bakın Ağzıvanım bana soru sordu.
30:54Ben buna cevap vermeye çalışırım.
30:56Oradan soruyorum.
30:56Ama ben sözüm bittiğim cevap veririm.
30:57Ama belki anlatacak nasıl yapıldığını biliyor Cüneyt.
31:00Kesinlikle bilmiyor.
31:01Zaten biraz önce yorum yaparken.
31:02Ben lütfen yaşadım arkadaşlarım.
31:04Ben uğraştığım için.
31:05Hayır siz eğer yorum yaparsanız tarif hakkında yapın lütfen.
31:09Yok yapmayacağım diyorsanız.
31:11Ben çok sevdim.
31:12Neden ben yani?
31:14Menekşe Hanım'ın ana yemeğini çok beğendim.
31:17Tatlısını da keza aynı şekilde çok beğendim.
31:19Güzel bir kapanış oldu.
31:20Yani finala yakışar bir tatlı oldu.
31:22Ve misafirperverliğimi de çok beğendim.
31:24Güler yüzlüydü.
31:25O yüzden puanım.
31:27Diva'nın yemeklerini çok beğendiğim için.
31:29Güler yüzünü, misafirperverliğini çok beğendiğim için.
31:33Kendisinin beni anlayabileceğini düşündüğüm için ona puanım.
31:37Menekşe Hanım'ın menüsü gerçekten Diva'ya yakışır bir menüydü.
31:41Her şey tamdı.
31:42Sadece gavurdu, salatasını, o krema tadını da bulsaydım zaten onun mutlu.
31:46O yüzden lütfen.
31:48Menekşe Hanım'ın menüsünde ana yemeğin tatlısını ve misafirperverliğini beğendiğim için puanım.
32:02Bu kadar ön planda olmanız beni rahatsız etti açıkçası.
32:06Yani yemekten ziyade şomaniye gerçekten iyi yaptı.
32:09Ben de böyle bir insanım, starım.
32:11Daha sert bir rakip isterdim.
32:12O zaman gülelim biz de.
32:19Haftanın birincisi biz de.
32:25Arzu Hanım, siz bir aşçısınız.
32:27Lütfen tane tane ve net bir şekilde Hünkar Beğendi nasıl yapılır anlatır mısınız?
32:31Beğendi nasıl yapılır?
32:35Yok, eğer bilmiyorsanız...
32:36Hayır, biliyorum.
32:38Patlıcanlar közlenir.
32:39Evet.
32:40Bunlar doğranır tabii.
32:41Ayrı etten un kavrulur.
32:44Sonra sütü ilave edilir.
32:45O şekilde etler ayrı kavrulur.
32:48Evet.
32:48Domatesi, biberi.
32:49O şekilde.
32:50Ve çok da beğendim gerçekten.
32:53Çok teşekkürler.
32:53Emeğe saygı.
32:54Sağ olun.
32:54Görünüş açısından ve tadı oldukça lezzetli.
32:57Pilav da, lafımı kesmeseniz sevinirim.
33:00Ben yorum yapıyorum.
33:02Pilavınızı da çok çok beğendim.
33:03Çok teşekkürler.
33:04Gerçekten lezzet olsun.
33:05Sağ olun.
33:06Elinize sağlık.
33:07Evinize sağlık.
33:08Ben de aynen bunları söyleyecektim ki, Hüra'nın hemen...
33:12Öyle değil mi?
33:14Biraz bekleseydiniz de aynı şeyleri söyleyeceğini.
33:16Daha demin kendi yorumunuzu yaparken hiç öyle söylemediniz.
33:21Konuşamadınız yani.
33:22Ben gerçekten susmakımı kullanıp, lütfen puanlarımı alıp, zinciriğimi alıp gitmek istiyorum.
33:26Salatayı da yorumlar mısınız lütfen?
33:29Salata acı kattınız galiba biraz.
33:31See, I feel a little.
33:32...it's the Japanese for introducing it.itors?
33:35I'm
33:36sorry. I feelsweise
33:39better. Yes. I
33:39can understand.
33:39I'm right.
33:40Ok, well,
33:42thank you very well while listening. He did not understand
33:43me. He told me that
33:43you tried well, so happy and blended
33:45up is beautiful. Theところ of Carlos
33:50Paul? Seriously? I tell
33:53you I
33:53guess it's a spielt. Haha, I can
33:58feel about the Ada-Space throw. You could feel both
34:01I've got another del rude.
34:04Yes.
34:05follows.
34:09Do you have to do it.
34:11I have a lovely little you.
34:16That is your beauty.
34:17This is your beauty.
34:18This is our own..
34:19I didn't say that..
34:20You know, maybe you can taste the chili sauce,
34:24that is your sweet five?
34:26Of course, it is the color of the chili sauce.
34:28Yes..
34:29It's quite a bit different.
34:30Pilav değil Cüneyt Bey, pirinç.
34:32Pardon pirinç, özür diliyorum.
34:33Dil suçmalarını beni mahvedecek.
34:35Farklı.
34:38Haftaya damgasını...
34:39Eğer yemeği, yemeklerinizi bitirdiyseniz ben tatlıya geçmek istiyorum.
34:45Tabii ki.
34:45Bir de benim en çok sevdiğim tatlıdır gerçekten.
34:48Bunu reportajlarda da söyledim.
34:51Bayılırım.
34:52Merakta bekliyorum. Umarım benim damak tadıma yakışan bir tatlı olmuştu diye düşünüyorum.
34:55Tabii kralımıza yakışan bir tatlı olması lazım.
34:58Doğru söylüyorsunuz inşallah.
35:00Koskoca Diva yapmış. Kötü mü olacak yani?
35:02Krala Diva tatlı yapıyor.
35:0315 dakika içinde kim Diva, kim kral, kim birinci, kim sonuncu belli olacak?
35:08Ne diyorsunuz Erzu Hanım? Kim kazanacak?
35:10Birinci olabilir miyim bilmiyorum.
35:12Çünkü ilk gün yarıştığım için haksız puanlama olmuş olabilir.
35:16Bende bir kişiye yanlış yani vicdandan rahatsız olduğum bir kişi var.
35:21Yani biraz daha fazla verebilirdim.
35:23Onun dışında herkesi hak ettiği puanı verdim ben.
35:25Bana mesela biraz daha fazla verebildin diye düşünüyorum.
35:27Kesinlikle daha az olsa daha azını verebilirdim.
35:29Kendi görüşürüz teşekkür ederim.
35:31Arzu Hanım dün röportajınızda da bunu itiraf etmiştiniz zaten değil mi?
35:34Evet ama sadece bir kişiye verdiğimde biraz daha fazla verebilirdim.
35:38O da o anın heyecanla kalmış bir şey oldu.
35:41Onu da sanırım biraz sonra final dakikalarında yüzüne karşı söylersiniz değil mi?
35:44Evet kesinlikle.
35:45Namık Bey bu tatlı sanki içinizde doğmuş gibi değil mi?
35:48Evet evet Onur Bey'le dile getirdik ama hafta başında dedik kabak tatlısı olsa fena olmazdı Onur Bey de eşlik
35:57etti.
35:58Demek ki kalbimiz temizmiş mi diyelim.
36:00Bu da Menekşe Hanım'ın menüsüne nasip oldu.
36:04Sevindim.
36:04Ben de çok severim.
36:06Ben de.
36:06Çok severim.
36:07Neresi meşhur?
36:08Kabak tatlısının hangi bir meşhur?
36:10Adapazarı mı meşhur?
36:11Adapazarı mıydı?
36:12Yok.
36:13Bilmiyorum işin gerçekli kabak tatlısı her yerine farkı yok.
36:15Kimisi fırına atabiliyor.
36:17Çok basit bir tatlı.
36:18Çok basit bir tatlı.
36:18Çok basit ama çok güzel.
36:19Kabağın tadı çok önemli.
36:20Evet.
36:21Onu kaçırdım çok şaşırdım gerçekten.
36:22Kabak tatlısının yapılışını bildim.
36:23Çok detayları vardır onun.
36:24Küçük noktaları vardır.
36:25Ama onu bilmemek gibi bir şey yok ki zaten.
36:27Hazır kabak yani üzerine şekeri koyup yapacaksan.
36:30Bilmemek ayıp değil.
36:31Ben de bilmiyordum.
36:32Öğrendim.
36:33Anlatırım şimdi de.
36:34Kübra hanım da öğrenmişim.
36:35Bilmediğimi nereden çıkardınız?
36:36Pardon.
36:37Siz neren meşhur dediniz?
36:40Ben de nasıl bilmiyorsunuz kaçırdınız falan diye size sordum.
36:43Bakışlarınızda onu sezdim ben.
36:44İnsanın bakışından neyi...
36:45Müreçimle de mi başladınız?
36:47Müreçim değilim sadece çok zeki oldunuz.
36:49İç mi okuyorsunuz?
36:50Kübra hanım bugün Cüneyt Bey'in favorisi sizsiniz.
36:53Fark ettiniz mi?
36:54Teşekkür ederim.
36:55Karşısında kim oturursa ona hedef alıyor kendisi.
36:58Çap hızımdakileri de alıyor merak etmeyin Arzu hanım.
37:01Yok bugün bana sataşmayacak ana emeğinin.
37:03Evet Menekşe hanım ana emeği de atlattınız.
37:07Ana emeğinizde bayağı bir tartışma yaşandı.
37:09Cüneyt Bey neden bu kadar sivri çıkışlar yapıyor acaba?
37:11Cüneyt Bey evet ilgi ve dikkat çekmeyi seven bir arkadaşımız sanırım.
37:16Birazcık onun için yapıyor.
37:18Çünkü önce bir közlemediniz sanırım dedi.
37:20Hazır aldığımı düşündü bence çünkü.
37:23Fakat közledim deyince ben de öyle düşünmüştüm zaten dedi.
37:28Bence biraz dikkat çekmek için yapıyor.
37:31Tarif de veremedi değil mi?
37:32Tarif de veremedi evet.
37:34Peki tatlınız içimize sindi mi?
37:36Tatlım içime çok sindi fakat sadece süslemesinde birazcık terslik yaşadım.
37:40Artık o da nazar olsun diyelim.
37:43Ben bugün Namık Bey üzerinden yürüyeceğim.
37:45Allah'tan yemek bitti.
37:46Yürüdüğünüz farkındasınız itiraf ediyorsunuz çok güzel.
37:50Yemek bitti yürüyeceğim.
37:51İyi haftayı kazasız belasız ben atlattım o zaman.
37:54Yok ben çok güzel yemek yedim.
37:56Çok da güzel eleştiri yaparım biliyorsunuz.
37:58Arkadaşlar 5 gündür beraberiz.
38:00Çıtır böreğin tadı hepinizin ağzında diye düşünüyorum.
38:03Aklımız öyle bir kazındı ki.
38:06Unutamayacağız öyle ne kadar eminim.
38:07Bir sonra çorbama haksızlık yapmayın.
38:08Pastanın hepsini yediniz.
38:09Ben yemedim.
38:11Pastaya nereden geldik onu anlamadım ya.
38:13Parpe yenmez mi Namık Bey?
38:14Börek konuşmuyor muyduk?
38:16Sizinki tatlı değil mi?
38:17Ama ben genel olarak konuşuyorum lütfen.
38:18Genel olarak değil şu an börek hakkında konuşuyoruz.
38:22Konuyu kapatacaksınız şimdi laf kalmadı tabii.
38:25Haftanın en iyi tatlısı elinize sağlık sizinle yani.
38:27Evet gerçekten Arzu'nun tatlınız çok güzel var.
38:30Ama yorum yapamam ben Arzu'nun tatlısı takımda aslında kötü yorum yapamam.
38:34Bu arada tatlı konusuna gelmişken sevgili yarışmacılarımız
38:37Arzu Hanım bugün benim günümden sonra kimse güzel tatlı yiyemedi dedi.
38:41Evet sözümün arkasındayım hala.
38:43Tatlılar tatlı değildi çünkü o yüzden dedi.
38:45Evet ben balı bir kaşık daha fazla koymam.
38:48Aynen ama kıvamı çok güzeldi gerçekten.
38:50Teşekkür ederim.
38:50Evet kıvamı güzeldi ama tatsızdı.
38:51İşte bu yarışmanın şeyiyle malzemeyi ayarlayabiliyorsunuz.
38:56Olabiliyor.
38:57Ahşılık.
38:58Tadına bakabilirdim o da bir hata.
39:05Sonum harika.
39:06Çok güzel görünüyor.
39:08Bayıldım.
39:09Bal kabağı tatlısı.
39:11Evet.
39:11Daha dün konuşulmuştu değil mi evvelki?
39:13Hafta başında şerafet bile getirdik evet Onur Bey.
39:16Hafta başında.
39:16Olsa ne güzel olur dedik.
39:18Siz de...
39:18Bu değişik.
39:19Evet bir değişik tarzda yaptım.
39:23Umarım lezzetli güzel olmuştur.
39:26Menekşe Hanım sunumda biraz sıkıntı var galiba.
39:28Evet biraz sunumda terslik yaşadım ama...
39:31İstediğim gibi olmadı.
39:35Buyurun efendim afiyet olsun diyelim.
39:41Kabak tatlısını bu kadar çok seven bir grubun yorumlarını merak ediyorum doğrusu.
39:51Anım var mutsuz gibi.
39:53Evet.
39:54Hayır ben kabak arıyorum da muhallebi gibi bu.
39:57Yani...
39:57Ne arıyorsunuz?
39:58Şey muhallebili kabak olmuş galiba.
40:01Hı hı hı hı.
40:02Hı hı hı hı hı hı.
40:03Ama lezzeti güzel.
40:04Yani değişik olmuş yani normal bildiğimiz sıradan kabak tatlısı değil.
40:07Evet kabak tatlısı değil biraz daha...
40:09Sunumu da güzel.
40:10Uğraştırıcı yoksa normal bir kabak tatlısı.
40:12Aynen kesinlikle.
40:12Zaten pişirmiştim üstünde duranlar.
40:14Aynen kesinlikle.
40:15Tatlısını beğendiniz mi?
40:16Güzel.
40:17Peki afiyet olsun.
40:18Namık Bey.
40:18I enjoyed it.
40:20I enjoyed it.
40:22I enjoyed it.
40:23I enjoyed it.
40:24I enjoyed it.
40:24I enjoyed it.
40:27I enjoyed it.
40:27I enjoyed it.
40:35Thank you very much.
40:41Why did you make the video?
40:44You're doing it now.
40:45I enjoyed it.
40:47It is very nice.
40:50Tátınız harika.
40:51Tam krala laik tatlı.
40:53Afiyet olsun.
40:54Zaten sizi düşünerek yapmıştık.
40:55Gerçekten harika.
40:57Sunumu, lezzeti, kabım.
40:59Yo estağfurullah.
41:01Krala layık teyince...
41:03Kusura bakmayın.
41:04Bugün de benim üzerimden mi oynamayı düşünüyorsunuz Cüneyt Bey?
41:09Harika, bayıldım.
41:11Yaptığınız çok yanlış Cüneyt Bey.
41:13Yes, I'm here and I'll talk to you and you'll be able to hear the question.
41:16I can't tell you.
41:18What did you say?
41:19You mentioned a lot of questions.
41:21You were really sorry.
41:22Let's have a call.
41:23I'm sorry.
41:25It's very good, it's very good.
41:27I'm good.
41:28I'm happy to see you.
41:29I'm happy to see you.
41:32I'm happy to see you.
41:33I'm happy to see you.
41:35But I don't like this one.
41:41I don't care if you want to make it.
41:42I am very familiar with the fire today.
41:45But it's a very similar to the fire today.
41:48It's a very special to the fire today.
41:50I can see the fire today, but it's a very good taste.
41:55I have a great taste, and I will say it.
41:57I will say it again.
41:58It's a very cool taste.
42:00It's a very special taste.
42:01It's a very good taste.
42:01We can see it on the first half of the year.
42:05I will pass a lot to the end.
42:09I will give you the final taste.
42:12Menekşah Hanım'a puanlarını vermek üzere masadan kalkıyor.
42:21Menekşah Hanım'ın ana yemeğini çok beğendim. Tatlısını da aynı şekilde beğendim.
42:26Güzel bir kapanış oldu. Finala yakışar bir tatlı oldu.
42:30Ve misafirperverliğini de çok beğendim. Güler yüzlüydü.
42:33O yüzden puanım...
42:35Diva'nın yemeklerini çok beğendiğim için,
42:37Güler yüzünü, misafirperverliğini çok beğendiğim için,
42:40Kendisinin beni anlayabileceğini düşündüğüm için ona puanım.
42:44Menekşah Hanım'ın menüsü gerçekten Diva'ya yakışır bir menüydü.
42:48Her şey tamdı. Sadece gavurdu, salatasını, o krema tadını da bulsaydım zaten ona olmuktu.
42:54O yüzden...
42:55Menekşah Hanım'ın menüsünde ana yemeğin tatlısını ve misafirperverliğini beğendiğim için puanım.
43:02Az sonra...
43:07Cüneyt Bey'den özür diledim. Çünkü Taci ona vererek belki kırmış olabilirim Cüneyt Bey'i.
43:14Ondan dolayı o da bana masada atışmalar oldu. O da benden özür diledi.
43:18Bence doğru bir hareket oldu bu.
43:20Cüneyt Bey'den özür bekliyordum.
43:22Özür de almak beni gerçekten mutlu etti. Hoşuma gitti.
43:24Bu hafta boyunca beni en çok sinirlendiren dün oldu yani.
43:27Dün çok üzüldüm. Esinlerim bozuldu.
43:28Cüneyt Bey'in bana sataşması, benim üzerimden oynaması beni aşırı derecede rahatsız etti ve üzdü.
43:33Cüneyt Bey bugün benimle muhatap olmadı. Daha doğrusu zaten o bana sataşsa bile ben onunla kesinlikle muhatap olmayacaktım zaten.
43:39Bugün de hedefi Kübra Hanım'dı.
43:41Bu hafta kesinlikle kendini ön plana çıkarmaya çalışan Cüneyt Bey.
43:44Ama bunu yemekleriyle değil, şovlarıyla, oyunlarıyla belli etmeye çalıştı.
43:49Yemekle zaten hiçbir alakası yok.
43:50Şov yaptı kendince.
43:52Verdiğim puanlardan pişmanlık duydu.
43:54Cüneyt Bey ve Namık Bey kesinlikle hak ettiği puanı verdim.
43:57Onlara bir pişmanlığım yok ama Kübra Hanım'a keşke 5 puan verseydim diye düşünüyorum.
44:01Pişman oldum ama iş işten geçti. O anın heyecanıyla oldu bu da.
44:04Çünkü yemekler o kadar da kötü değildi Cüneyt Bey ve Namık Bey'in menüsüne bakarak da.
44:08Bir daha olsa bu programda Cüneyt Bey'le yarışmak isterdim.
44:11Cüneyt Bey'in birinci olmadığına zaten adım gibi eminim.
44:14Yani kesin ve net birinci değil. Buna emin konuşuyorum zaten.
44:18Yani sondan birinci olabilir.
44:20Ama birinci olacağını kesinlikle düşünmüyorum.
44:23Menekşah Hanım'ın ana emeğini çok beğendim.
44:25Tatlısını da keza aynı şekilde çok beğendim.
44:27Güzel bir kapanış oldu.
44:29Yani finala yakışar bir tatlı oldu.
44:31Ve misafirperverliğimi de çok beğendim. Güler yüzlüydü.
44:34O yüzden puanım 5.
44:39Menekşah Hanım'ın çorbası gerçekten en fezdi.
44:42Gerçekten divalara layık bir çorba yapmış.
44:44Beğendim.
44:45Ara sıcak böreği çok güzeldi.
44:46Çok lezzetliydi.
44:47Tam damaktadığıma göre yapmış.
44:48Salatası çok harikaydı.
44:50Çok beğendim.
44:50Hünkar beğencisine bayıldım.
44:52Özellikle patlıcanları nasıl kavurmuş öyle.
44:54Nasıl süt katmış içine.
44:56Harikaydı.
44:57Bayıldım.
44:57Eğer ben birinci olamayacaksam.
44:59Eğer Kübra Hanım'ın birinci olmasını istiyorum.
45:01O yüzden de kendisine bugün yüksek bir puan vereceğim.
45:03Kübra Hanım'la neden tartıştın?
45:04Kübra Hanım benim yemek bilmediğimi, internetten baktığımı söylüyordu.
45:08Ve ben buna çok üzüldüm.
45:09İnternetten ben nasıl yemek bakabilirim?
45:11Benim böreğim, benim çorbam, benim tatlım.
45:14Hangisinin evinde yedik lütfen?
45:16Beni hafta boyunca yorumlarıyla rahatsız eden Namık Bey'di.
45:19Çünkü hiç yorum yapmadı.
45:21Bu bir sanırım strateji.
45:22Birinci olmaya mı geldim anlayamadım.
45:24Yorum hiç yapmadı.
45:25Hatta bugün ona 3-4 kere laf attım.
45:27Bana laf vermesi için.
45:29Ama vermedi.
45:30Neden böyle bir tavır sergilediğini açıkçası anlayamadım.
45:32Namık Bey bence oynuyor.
45:34Bu hafta bu masanın kötü çocuğu ben oldum.
45:36Ama aslında beni bilen bilir.
45:37Ben asla haksızlığa gelemeyen bir insanım.
45:40Doğruluktan asla caymam.
45:42Hepsine teker teker teşekkür ediyorum.
45:44Eğer birilerini kırdıysam çok özür diliyorum.
45:46Hepsine zaten benim yemeklerime cevabını verdim.
45:49Hayatları boyunca böyle bir börek yememişlerdir umarım.
45:51Namık Bey'le yarışmak istemezdim.
45:53Çünkü hiç konuşmadı.
45:54Ya bana bir heyecan vermedi açıkçası.
45:55Ben rakiplerimin heyecanlı, dinç, dinamik olmasını isterim.
45:59Menüleriyle bana gelmelerini isterim.
46:01Benim yaptığım böreği düşünün.
46:03Çıtır börek, harikaydı.
46:04Bence herkes elinin lezzetsizliğini göstermeye gelmiş.
46:07Çünkü en güzel menü benim benim.
46:09Hiç kimseye verdiğim puandan pişman değilim.
46:11Bugün vereceğim puandan üzgünüm.
46:13Pişman, aslında bu yemekler puanı hak etmiyor.
46:17Onun üzerinden onu hak ediyor ama bunu vermek zorundayım.
46:20Diva'nın yemeklerini çok beğendiğim için,
46:23güler yüzünü, misafirperverliğini çok beğendiğim için,
46:26kendisinin beni anlayabileceğini düşündüğüm için ona puanım.
46:32Menekşah Hanım, güler yüzüyle bütün o diva diye nitelendirdi.
46:37Yine divalarını uyguladı bize.
46:39Çok misafirperverdi.
46:40Yorumlarıyla,
46:42Arzu Hanım hafta başında sert çıkışlarıyla misafir,
46:46kendisi ev sahibi olmasına rağmen,
46:48sert çıkışlarıyla hafta başı ürküttü.
46:51Fakat bu sert çıkışlarını hafta içi sergilemedi.
46:54Evet, atışmalar oldu ama yine beklendiği kadar o sertliğini sürdürmedi.
46:59Arzu Hanım ilk haftanın başında beni korkuttu işin gerçeği.
47:02Genelde yarışma içinde baremi biraz daha yüksek tutabilseydim,
47:05o zaman arkadaşlara daha iyi puan verebilirdim.
47:08Çünkü Arzu Hanım'a verdiğim puanı kıstas olarak,
47:10diğer arkadaşlara düşük veya üstünde puanlar verdim.
47:14Arzu Hanım'ın ilk puan verdiğim, o bir kıstas oldu.
47:18Aşağıda ve yukarıda verdiğim puanlar, Arzu Hanım'ın puanlarında yola çıktı.
47:22Menülere kıyas etmedim.
47:23Ağzımda, damağımda bıraktığı tada göre lezzet verdim.
47:26Çünkü en baştan beri belirtiyorum,
47:28önüme iki yumurta kırın ama lezzetlidir.
47:30Hünkar beğendiği kadar tam notunu veririm.
47:33Benim için bunda sakınca yok.
47:34Menüsünü Cüneyt Bey başaramadı.
47:36Çünkü çok yüksek bir çıkışla çıktı.
47:38Tamam dedik, yani divanın arkasından gidecek,
47:41o lezzeti tattıracak.
47:43Ama ne yazık ki sadece internetten kopya çektiği gibi bir izlenimi bıraktı acaba.
47:48Çünkü her şeyi biliyor ama yapmayı bilmiyor.
47:50Bunu biliyor, sonuca varamıyor.
47:52O yüzden dedim, en düşük puan da zaten Cüneyt Bey'e verdi.
47:55Bugün tarih veremedi,
47:56hatta Kübra'nın biraz üstüne gitti, internetiniz mi bitti diye.
47:59Yani biraz daha gitseydi herhalde,
48:01virüs falan arayacaktı, ona bak.
48:03Hünkar beğendiği biliyorum dedi ama tarifini veremedi.
48:06Yani ilk çıkışlarda biraz reality show gereği,
48:09showmenliğe soyunuyor.
48:10O düğün kraldı.
48:11Bu Cüneyt Bey'in yapısında var.
48:13Bu devam ediyor.
48:14Cüneyt Bey'in bu şovları rahatsız etmedi.
48:16Tatlı ufak nüanslarla, dokunuşlarla oldu.
48:19Direkt kişiliğe hiçbir şekilde saldırmadı.
48:21Her zaman kendini korudu.
48:23Ama hata yaptığında da netekim Arzu Hanım da özür dilemesini de bildi.
48:27Bu da bir erdemdi.
48:28En başta yarışmaya girerken yani bu insanlar gerçek mi değil mi diye,
48:33bu toplumda bu insanlar var mı diye düşünmedim değil.
48:35Fakat yarışma stresinin içine gelince ve ekranların başına gelince
48:39gerçekten olaylar değişiyor.
48:41Yani benim bile etmek istemediğim kelimeleri ekran başında edebiliyor musun?
48:45Gerçekten arkadaşlar kamera, alışveriş, yemek, yarışma, beş günlük süreç,
48:50hayatınızda kamera karşısına gelin.
48:51Gerçekten zor bir süreç.
48:52Bu yüzden istenmedik bir kelimeler çıkabiliyor.
48:55Bundan dolayı da insanları lütfen sokaklarda yargılamayalım.
48:59Bu bir yarışma formatındadır.
49:01Yani hatalar olur, düzeltilir.
49:02Ama insanları dışarıda veya sosyal medyada kırmayalım.
49:05Burası gerçek bir ortam.
49:07Menekşe Hanım'ın menüsü gerçekten Divaya yakışır bir menüydü.
49:10Her şey tamdı.
49:12Sadece gavurda, salatasını, o krema tadını da bulsaydım zaten 10 onluktu.
49:16O yüzden 9 puan veriyorum.
49:20Menekşe Hanım'ın misafirperverliği bugün çok güzeldi.
49:22Bizi çok güzel ağırladı.
49:24Cüneyt Bey dün arzulama çok yüklendiğini fark ettiği için bugün benim üzerimden oynadı.
49:28Oynaması gerekiyordu.
49:30Masada bir ben kaldım sanırım.
49:31Bugün benim üzerimden yürüdü.
49:33Cüneyt Bey bugün bilmediği bir yemeği yorumlamaya çalıştı.
49:37Bilmiyordu.
49:37Tarifini Menekşe Hanım sordu ama veremedi.
49:40Zaten yorumlarken de sonra veremedi.
49:43Sonra biliyorum dedi ama bilmediği zaten önceden belli oldu.
49:47Cüneyt Bey bilmediği şeyler hakkında da yorum yapıyor.
49:49Nedenini ben de anlamadım.
49:51Galiba kendini biraz daha farklı göstermeye çalışıyor.
49:54Hafta boyunca beni en çok rahatsız eden Cüneyt Bey'ydi.
49:56Çünkü her gün kendini gösterme çabasındaydı.
49:58Her gün birine sardı.
50:00Bugünkü kurban da bendim.
50:01Ama başarılı da oldu.
50:02Kendini gösterdi ekranlarda.
50:04Bu programa bir daha katılsam Cüneyt Bey'le kesinlikle yarışmak istemem.
50:08Çünkü kendini ön plana atıyor.
50:10Yemek yarışması değil de sanki Cüneyt Bey'in yarışması gibi oldu.
50:14Benim günümde Arzu Hanım da bana birazcık haksızlık yaptığını düşünüyorum.
50:19Naneyle ayran istemesiyle.
50:21Kısıtlı şeyler yaptı.
50:22Bundan da rahatsız oldum.
50:23Arzu Hanım da birazcık çıkışları sertti.
50:28Ama yapı olarak sanırım oynadığını düşünmüyorum.
50:31Bu programa gerçekten elinin lezzetini göstermeye gelen Menekşah Hanım ve ben diye düşünüyorum.
50:37Cüneyt Bey'in kesinlikle yemekle alakası yok.
50:39Namık Bey de yapabildiği şeyleri yapmaya çalışmış.
50:43Çok da yapamamıştı.
50:45Arzu Hanım da aynı şekilde.
50:47Zaten ilk defa yapmış.
50:48Olmamıştı ana yemeği.
50:50Arzu Hanım'ı da beğenemedim.
50:51Arzu Hanım'ın aşçı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.
50:55Yapmaması gerektiğini zaten daha önce de belirtmiştim.
50:57Verdiğim puanlarla ilgili bir pişmanlığım yok.
51:00Herkese adaletli olmaya çalıştım.
51:02Yani her yemeği aslında 2 puan gibi düşünerek puan vermeye çalıştım.
51:06Çok beğendiğim bir şey olmadı açıkçası.
51:08O yüzden puanlarım da düşük oldu.
51:09İzlerken ben de 1-2 kimseye verilmemeli diye düşünüyordum.
51:13Ama verdim 2 puan.
51:15Ama pişman değilim gerçekten olmamıştı yemeklere.
51:18Menekşah Hanım'ın menüsünde ana yemeğin tatlısını ve misafirperverliğini beğendiğim için puanım 5.
51:25Benim günüm gayet güzeldi.
51:28Keyifli geçti.
51:29Hatta hiç yorulmadım diyebilirim.
51:33Market alışverişinde çok eğlendim.
51:38Koşuşturmacalıydı ama aynı zamanda da eğlenceliydi.
51:42Kendi kişiliğimden ödün vermeden pozitifliğimi sürekli korudum.
51:46Masada beklediğim eleştiriler oldu tabii.
51:48Çünkü herkes kendi damak tadına göre yorumluyor yemekleri.
51:51Ama lezzet konusunda kimse bir şey söyleyemedi.
51:54Cüneyt Bey'in Arzu Hanım'dan özür dilemesi şahane bir şeydi benim için.
51:59Özellikle soframda gerginlik olsun istemiyordum çünkü.
52:02Fakat Cüneyt Bey bu.
52:04Seviyor böyle şeyleri, oyunları diyelim.
52:07Kübra Hanım'ı da daha sonrasında Kübra Hanım'ın üzerine biraz gitti.
52:11Tatlı atışmalar olabilir masada.
52:14Cüneyt Bey'in bilmediği şeylere yorum yapmasına da alıştım ben bu 4 gün boyunca.
52:19Çünkü önce bilmediğini söylüyor, sonra biliyor bir anda.
52:24Yemeklerin içinde ne olduğunu fazla anlamıyor ama yorum yapıyor.
52:27Sanırım Cüneyt Bey konuşmayı seviyor aslında.
52:30Cüneyt Bey dikkat çekmeyi seven birisi.
52:34Kesinlikle öyle biri.
52:35Aslında dikkat çekmek ona yakışıyor da.
52:37Kendini de kral ilan etti.
52:39Ne güzel, bazı insanlar böyle şeyleri severler.
52:42Hafta boyunca çok rahatsız olduğum şeyler olmadı.
52:45Ama yemekler hakkında, daha doğrusu masadaki yemekler hakkında bilinmeden yapılan olumsuz eleştirilere biraz rahatsız oldum.
52:54Çünkü altı dolu eleştirileri tercih ederim.
52:57Cüneyt Bey bazen çok fazla konuşuyordu.
53:00Namık Bey'in de yemek bilgisi var.
53:03Evet, kendi evinde çok kolay bir menü tercih etmesine rağmen yemek bilgisi lezzet, damak tadı olarak gelişmiş birisi.
53:11Fakat çok uzun yorumlarıyla hafta boyunca beni birazcık yordu.
53:14Verdiğim puanlardan rahatsızlık duyduğum hiç kimse yok.
53:18Onur Bey, nasıl buldunuz final gününün yemeklerini?
53:21Valla yemekler çok güzeldi.
53:22Her şeyi la ile yapmış bence.
53:25Ev sahipliği de iyiydi.
53:27Masa da fena değildi de.
53:29Kübra Hanım'la Cüneyt Bey arasında herhalde olanlar oldu bugün de.
53:33Ondan sonra onun dışında güzeldi yani her şey.
53:36Sakin bir final yemeği oldu değil mi?
53:38Evet, o çok güzel bir şey oldu.
53:40Ama şöyle de bir şey var.
53:42Haftanın finali olduğu için artık çok arayacaklar bu günleri bence.
53:46Bakalım en ekranıma da.
53:59Puanımı verdim.
54:01O zaman şimdi haftanın finaline geçelim.
54:15Bu kadar ön planda olmanız beni rahatsız etti açıkçası.
54:19Yani yemekten ziyade şomaniye gerçekten iyi yaptı.
54:22Ben de böyle bir insanım, starım.
54:23Daha sert bir rakip isterdim.
54:25O zaman gülelim biz bu.
54:32Haftanın birincisi.
54:35Büyük final heyecanı az sonra.
54:43Efendim yeniden merhabalar.
54:46Melekşe Hanım.
54:47Evet buyurun Onur Bey.
54:49İyi misiniz?
54:50İyiyim gayet keyifliyim.
54:51Her şey yolunda mı?
54:52Yolunda.
54:52Yorgun musunuz?
54:53E tabi tatlı bir yorgunluğum var.
54:55Tatlı bir yorgunluğum var.
54:57Evet.
54:57Melekşe Hanım demişsiniz ki Cüneyt Bey'in bilmediği şeyleri biliyorum demesine alıştım.
55:02Dikkat çekmeyi seven biri ona yakışıyor demişsiniz.
55:07Evet aynen öyle söyledim.
55:08Bilmediği şeyleri biliyorum demesine.
55:12Mesela bugün sizin masanızda hangisini yapmıştı?
55:15Patlıcanla ilgili.
55:15Patlıcanla ilgili.
55:16Ben yanınıza yoktum.
55:17Bir açık ver misiniz?
55:18Cüneyt Bey patlıcanla ilgili közlenip közlenmediğini bilemedi.
55:24Sonra değiştirdi.
55:25Hazır aldığımı düşünmüştü bence.
55:27Sonra közlediğimi söyleyince evet tabi tabi ben de öyle biliyorum zaten dedi.
55:32Ama ben Cüneyt Bey'e bu tavırları yakıştırıyorum röportajımda da söylediğim gibi.
55:36Cüneyt Bey.
55:38Diva Hanım ne diyorsa doğrudur.
55:40Bilmediğimi düşünüyorsa doğrudur.
55:43Ama siz de bildiğinizi söylüyorsun.
55:45Ben biliyorum kendisine düşündüğü için saygı duyuyorum.
55:49Melekşe Hanım demişsiniz ki Namık Bey'in yorumlarını uzatarak yapması beni yordu.
55:55Evet şöyle söyledim.
55:57Namık Bey'in yemek bilgisinin çok fazla olduğunu ama yapma bilgisinin az olduğunu söyledim.
56:04Yemek bilgisinden ötürü de yorumlarını yaparken biraz fazla uzattı zaman zaman.
56:09Onu söyledim.
56:11Namık Bey.
56:12Yemeklerimi en baştan beri.
56:14Uzatıyor musunuz yorumlarınızı?
56:16Uzattım.
56:16Tavrımdan dolayı belki kişilik olarak evet olabilir.
56:19Onu ben kendi kendime özelleştirip yapamadım hiç hayatım boyunca o konuda.
56:23Ama yemeğim lezzetliyse geri yemek yarışması formatında bakıldığında yemeğim lezzetliyse benim için yeterliydi.
56:31Belki lafları cümlelerimi uzatarak fazla mı gözükmüyor bilmiyorum.
56:35Kişilik karakterliğimi de şu an kendimce özelleştirip yapamadım.
56:39Olabilir.
56:40Doğrudur.
56:40Düşüncesidir.
56:41Saygı duyuyorum kesinlikle.
56:43Teşekkür ederim.
56:44Namık Bey demişsiniz ki bu program bana çok büyük bir tecrübe kattı.
56:48Evet.
56:48Ekrandan göründüğü gibi değil burada herkes gerçek demişsiniz.
56:52Kesinlikle bir kere en başta insanlar ekran başında yemek yarışması olarak düşünebilir.
56:59Evdeki iki kırdığı yumurtayı veya en güzel yaptığı bir yemeği ben çıkarım orada yaparım olarak düşünebilir.
57:05Fakat bu öyle bir şey değil.
57:08Burada hem yarışma var hem ekran var.
57:10Bu en başta medeni cesaret yarışması desem daha iyi.
57:14Doğru aslında.
57:14Çünkü gerçekten zor bir süreç.
57:16Yani ekip, çalışma, senkronize olmak beş gün.
57:20Yani ben bunu mimarlıkta bildiğim kadarıyla kendi işimde yapmaya çalışırken, zorlanırken bu hiç bilmediğim bir konu.
57:26Ekran çok zor bir süreç.
57:29Çok farklı.
57:30Çok farklı.
57:31Demişsiniz ki Cüneyt Bey menüsünü başaramadı, tarif dahi veremedi.
57:35Evet.
57:36Şovmenliğe soyundu hafta boyunca.
57:38Ama bu beni rahatsız etmedi.
57:41Evet.
57:41Cüneyt Bey'in tavrı olarak yani yemek, reality show'da bir şovmen vardır ya onun tasvirinde bulundu.
57:47Yani iyi yaptı.
57:49Yani yemekten ziyade şovmenliği gerçekten iyi yaptı ve bu benim için güzeldi yani.
57:54Neşe kattı, sofraya inişler çıkışlar sağladı.
57:56Kralı ilan etti, lordu ilan etti.
57:57Güzeldi evet.
57:58Bir gün kraldı, bir gün lordtu.
58:01Cüneyt Bey.
58:03Teşekkür ediyorum öyle düşünmenize.
58:04Evet.
58:05Zaten ilk başta dediğim gibi Onur Bey size.
58:08Kendimi star ilan etmiştim zaten.
58:10Arkadaşlar da beni bu yüzden seçtiler.
58:12Siz de mutlu edebildiysem ne mutlu bana.
58:17Peki Cüneyt Bey patlıcanın sevdiğimi bugün anladım.
58:20Bundan sonra patlıcan yiyeceğim demişsiniz.
58:22Onur Bey yani bugün de siz de yediniz.
58:25Diva Hanım'ın yaptığı patlıcan yenmez miydi lütfen?
58:28Yani harikaydı.
58:30Ben bundan sonra...
58:33...bola patlıcan tüketeceğim.
58:35Ama patlıcanı sevmediğinizi benim masamda belirtmediniz.
58:39Demek ki benimkini de beğendiniz.
58:40Sizgini zaten beğendiğimi üstüne basa basa söylemiştim.
58:43Yok bugünden sonra dediniz ya patlıcanı seviyorum diye o yüzden.
58:47Diyorsunuz.
58:47Okey saygı duyuyorum.
58:49Siz de Namık Bey'in...
58:53...şöyle bir açıklama yapmışsınız.
58:55Namık Bey ile yarışmak istemezdim daha dinç ve...
58:57...bola patlıcanın sevdiğiniz.
Comments