00:00Düğünümüz oldu. Düğünümüzden bir süre sonra nikahımız kıyıldı. Bu şekilde.
00:05Evlilik kredisinden yararlandık. 7 Ağustos'ta nikahımız kıyıldı.
00:10Bir ay süre sonra paramız benim hesabıma yattı. Ben başvuru yapmıştım.
00:15Evlilik kredisini şu şekilde tavsiye ederim. Uzun iki yıl sonra faizsiz kredisiz ödeme olacak.
00:22Her türlü size bir imkan sağlanılıyor. Kendinize bir birikim yapabilirsiniz. Bir ihtiyacınız varsa alabilirsiniz.
00:29Bize çok büyük katkı da sağladı. Hem evlilik öncesi hem evlilik sonrası olarak gayet güzel bir şekilde ilerledik.
00:35İlk başladığında 150 bin deprem bölgesine özel 150 bin lira destek veriyordu.
00:40Şu an onu şey yaptılar çoğalttılar 250 bin olarak. İki yıl ödemesiz 48 ay taksitle veriyorlar.
00:48O şekilde tabii ki çok çiftlere katkısı oluyor.
00:51Evet sürekli telefon trafiği artı yüzey bireysel olarak yüz yüzey görüşmeler falan sürekli şey yapıyorlar.
00:59Bizi baya bir bu konularda bilgi almak için bizden talep ediyorlar.
01:03Biz de bildiğimiz kadarıyla insanlara anlatmaya çalışıyoruz.
01:07İşte 18-29 yaş aralığı iki asgari ücretin iki buçuk asgari ücretin altı aylık ortalamasının geçmemiş olması gerekiyor.
01:17TC vatandaşı olması gerekiyor. Çiftlerden ikisinin de ilk evlilik olması şartı var.
01:23Minimumun iki ay maksimumun altı ay içerisinde ilk önce belediye kağıt ailesine başvuru yapıp daha sonra evlilik kredisi için ev
01:31devlet üzerinden başvuruyu gerçekleştirmesi gerekiyor.
01:34Gelen çiftlerin çoğu şey diyor mesela 18-29 yaş arası değil de şehirde yaşayan insanların 18-29 değil de 18
01:43-35 ya da 40 işte yaş sınırı değil de ilk olması şartı olursa daha iyi olur.
01:49Düşüncesinde talep çok oluyor.
01:51Genelde ortalama evlilik yaş oranı sanki 20 ile 35-40 arası gibi.
01:56Onun için 30 yaş üstü baya bir talep oluyor.
01:58İlk evlilik şartı yine şart olarak devam etsin ama 35 yaş bence güzel.
02:04Evlilik ortalaması yani Türkiye'de erkekler tarafından genelde o 30-35 yaşlarında evlenildiği için genelde o şekilde olursa daha iyi olur
02:12diye düşünüyorum.
02:13Hem vatandaşın hem çiftlerin yararın olur diye güzel bir proje olur diye düşünüyorum.
02:17Yine bunu değerlendirirler sesimizi duyursak çok güzel olur bence.
Yorumlar