Skip to playerSkip to main content
  • 3 hours ago
http://www.bolumizletv.org/yemekteyiz-83-bolum-izle-27-aralik-2017-full.html
Transcript
00:02We are now in the house of Sade
00:04We are in the house of Sade
00:04We are in the house of Sade
00:05We are in the house of Sade
00:09I am Emel Öz
00:10I am a teacher
00:12I am a teacher
00:13I am a teacher
00:15I love to do this
00:18I have a taste of the rice
00:20I have a lemon
00:22Then I have a cup of rice
00:25I have a cup of rice
00:29Ana yemek olarak
00:31Güveçte soslu köfte yapacağım
00:34Ve onun yanında güzel bir pirinç pilavı yapacağım
00:36Tatlı olarak da
00:37Kaymaklı kalbura bastı yapacağım
00:39Bence biraz basit olmuş
00:41Tam Emel Hanım'dan beklediğim gibi
00:43Öğrenci modeli olmuş biraz
00:45Bu menüde pek el emeği yok
00:47Çok yok yani el emeği
00:48Yani bu menüyü çok kısa bir zamanda yapar
00:51Ondan dolayı ben
00:53Menüyü çok şey bulmadım
00:55Emel Hanım bu menüyü 3 saatte yetiştirir
00:57Tabii yetiştirilmeyecek bir menü değil çünkü bu
00:59Emel Hanım 3 saatin içerisinde
01:02Bu menülerin hepsini yetiştireceğine
01:04Çok inanmıyorum
01:06Eksiklikleri olacak tabii ki
01:08Özellikle güveç konusunda
01:10Güveç biraz pişme süresi
01:12Oranı yüksek olan bir yemek olduğu için
01:14Biraz eksik kalacak yönleri vardır tahmin ediyorum
01:18Emel Hanım bu menüyü güzel yapsa bile
01:20Eee
01:21Yine de birinci olamaz
01:28Merhabalar
01:29Merhabalar
01:30Hoşbulduk
01:31Lütfen buyurun
01:32Teşekkür ederim
01:37Merhabalar
01:39Merhabalar
01:39Hoşbulduk
01:41Buyurun
01:42Teşekkür ederim
01:45Ah
01:46Nasıl bir yağmur var
01:47Nasıl bir yağmur var
01:49Çok bereketli bir günde
01:50Değil mi?
01:51Sizin şansınıza
01:52Aman ne güzel
01:53Umarım bereketli bir gün olur
01:54Öyle olacak
01:55Heyecan var mı Emel Hanım?
01:56Ben de açıkçası hiç heyecan yok
01:58Çünkü kendime ve yemeklerime
02:00Yemeklerimin lezzetine çok güveniyorum
02:01Çok güveniyorum
02:02İki gündür biliyorsunuz
02:03Aç kalkıyoruz
02:04Valla Onur Bey'cim
02:05Hasan Bey çok iddialı başlamıştı yarışmaya
02:07Dün gördük
02:08Emel Hanım da bugün iddialı bir şekilde devam ediyor
02:10Bakalım ne olacak
02:12Ama şöyle bir şey söyleyeceğim
02:13Dün çok iyi değildi
02:16Çok kötüydü
02:16Ama yani Sevin Hanım'la kıyaslayamam
02:19Dün gerçekten çok olumlu geçmedi
02:21Ama misafirperverliği çok iyiydi
02:22Çok iyiydi
02:23Hasan Bey'in
02:24Sizi markete gönderiyoruz
02:25Yarım saat için alışverişinizi yapın
02:27Mutfakta buluşalım
02:28Evet
02:28Hemen gidiyorum markete
02:30Olay gelsin
02:30Sağ olun teşekkürler
02:33Sizler nasılsınız iyi misiniz?
02:35Sağ olun
02:35Sizler neyi oluyorsunuz Emel Hanım?
02:38Kardeşiyim ben
02:38Kardeşisiniz?
02:39Ben de arkadaşım
02:40Güzel
02:40O zaman ilk önce ben
02:41Kardeşle başlamak istiyorum
02:43Evet
02:44Yani
02:45Eli gerçekten iyi midir?
02:46Ya çok iyidir
02:47Yani yaptığı
02:48Yenmeyecek hiçbir yemek
02:49Görmedim bugüne kadar
02:50Utfağa girdi mi
02:51Harikalar yaratır yani
02:52Üç saatte yapar mı peki?
02:54Çok çabuk yapar
02:55Yani bir kurabiyeyi beş dakikada yapıyor
02:56O kadar
02:57Yok artık
02:57Hakikaten beş dakika sonra
02:58Kurabiye fırındadır yani
03:00O kadar hızlı ve pratiktir
03:01Ve güzel
03:08Evet
03:09Bugün çok heyecanlıyım
03:10Çünkü bugün benim günüm
03:12Önce manavdan başlıyorum
03:14Pek panik yapmış gibi durmuyorsunuz
03:16Yani çünkü kendime çok güveniyorum
03:18Aile Hanım ve İlker Bey beni pek bir şeye benzetemiyorlar
03:20Ama bugün görecekler
03:22Çünkü Aile Hanım ve İlker Bey sadece ikisi birbirini rakip görüyor
03:25Beni hiç iddialı bulmuyorlar
03:28Küçümsüyorlar
03:29Sevin Hanım ve Hasan Bey de kendi çaplarında eledikleri için
03:32Ben hiç de hafif alınacak bile değilim
03:34Bugün zaten yemeklerden sonra görecekler
03:38Dört yarışmacı da iki gündür hepsi aç kalktı
03:42Saçma sapan menülerle karşılaştıklarını iddia ettiler
03:46Ama bugün o kadar lezzetli yemek yiyecekler ki
03:50Gerçi İlker Bey yiyecek, doyacak, çok lezzetli olacak ama
03:54Yine de beğenmedim diyecek
03:55Dün Hasan Bey, yani biz Türk toplumu ekmek kültüründen gelen bir toplumuz
04:00Ve ekmeği unutmuş
04:01Yani görüyorsunuz ilk ekmekleri aldım
04:04Ya bu gerçekten çok şaşırtıcı geldi bana
04:07Hah hemen kasap
04:09Evet
04:10Şimdi bana
04:12Merhabalar
04:13Köftelik kıyma istiyorum, yarım kilo
04:15Yarım kilo
04:16Evet
04:17Ve bir tane but
04:19Ve bir tane de göğüs yanına istiyorum
04:21Kaltır mısın şöyle
04:22Evet, ondan bir tane istiyorum yalnız
04:24Bir tane de göğüs koyar mısınız yanına
04:26Yani bir but bir göğüs
04:28Siz bunları hazırlayın
04:29Ben diğerlerini alayım
04:30Hemen geleceğim size
04:3110 dakikanız geçti bile
04:32Ben çok pratik ve hızlı bir insanım
04:34Hiç dakikaları saymam
04:36Normal hayatınızda da mı böylesiniz?
04:38Normal hayatta da öyleyim
04:39Biraz hiperaktifimdir
04:41Dans etmeyi çok seviyormuşsunuz?
04:42Açıkçası R&B ve hip hop dansı yapıyorum
04:46Latin danslarından hoşlanmıyorum
04:48Ama müziklerini seviyorum
04:50Hip hop dansı nasıl oluyor?
04:51Hip hop dansı maalesef Türkiye'de çok fazla bulun
04:54Eğitimini veren bir yer yok
04:56Bize bir kaç figür gösterir misiniz?
04:58Tamam size göstereceğim
04:59Hadi hadi şimdi ama
05:00Dış ses beni çok yoruyorsun
05:02Lütfen kırmayın beni
05:03Terledim, yanıyorum
05:05Gerçekten bir yapın ya, gösterin bize
05:07Şöyle
05:16Şöyle
05:16Evet
05:18Unuttuğum şeyler var
05:22Son 15 dakika
05:23Onur Bey merak ettim ben
05:25Bir eve bakalım mı?
05:31Bugün Emel Hanım
05:32O misafirperverliğini korur mu eleştiriler karşısında?
05:36Hiç sanmıyorum asla altta kalan biri değildir ablam
05:38Belli
05:39Ama size çok benziyorsunuz ama
05:41Öyle mi?
05:42Evet yüzünüz çok benziyor
05:43Peki ödülle ilgili bir şey söyledi mi?
05:47Kazanırsam hadi kardeşim sana şunu yapalım bunu yapalım
05:49Kazanırsam birlikte bir tatile çıkarız ya artık
05:51Tatile
05:51Oh ne güzel
05:53Canını da alırız
05:54Bir tatil yaparız yani
05:55Oh harika olur
05:56Peki ben size şunu sorayım
05:59Şimdi 3 saatte yetiştirir dedi kardeşi
06:02Elif iyidir dedi
06:03Şimdi bu yarışmada biliyorsunuz
06:05Aksilikler
06:06Bazen peşimizi bırakmıyor
06:07Yarışmacı da özellikle
06:09Allah korusun diyelim
06:10Öyle bir aksilik yaşandı
06:11İşte istediği gibi gitmedi
06:12Etmedi
06:14Bunu açık ürekli söyler mi?
06:16Hani aksilik oldu etti
06:17Yoksa farklı mı davranır yarışmacılara
06:20Yani a kardeşim işte ben bunu yaptım
06:22Bunu yersin edersin mi der
06:25Bence açık ürek ilgili söyleyecektir ya
06:28Yani menüsünü zamanında yetiştirebileceğini düşünüyoruz zaten
06:31Aksilik sizde olur inşallah
06:33Ama misafirlerine de açık olacaktır diye düşünüyorum
06:37Kendini de eleştirebilir yani
06:39Ama bir eleştiri alırsa ağır tepki verebilir diyorsunuz
06:42Verir
06:42Normalde öyle midir peki?
06:44Yani normalde çok normal
06:45Yemekte bile herkes eleştirir
06:47Her yemeği eleştirir
06:48Huyudur yani bu
06:49Ama biliyorsunuz ki
06:50Göründüğü gibi değil hiçbir şey
06:51Üç saatte
06:53Kameralar eşliğinde
06:54Bir de başında ben
06:55Benim gibi bir adam var
06:56Çan çan çan konuşan
06:57Bir de bunun gibi bir adam var
06:59Çan çan çan konuşan
07:00Allah kolaylık versin diyelim
07:02Kuru iftira
07:04O zaman ben sizi uğurlayayım
07:05Emel Hanım'ı bekleyeyim tamam mı?
07:07Tamam mı?
07:07Memnun oldum
07:08Hoşçakalın
07:09Görüşmek üzere
07:10Hoşçakalın
07:13Maşallah bereketinizle geldiniz
07:15Ne yağmur yadı be
07:16Valla sorma
07:17Yeşil şemsiye de yakışmış almanın değil mi?
07:20Sizi açmış
07:20Açmış
07:21İyi oldu yani
07:22Yarışmamıza başvuracaklar için
07:24Alttan bir adres falan çıksa keşke
07:26tv8başşuru.com
07:27Değil mi?
07:28Doğruydu
07:29Hadi mutfağa gidelim mi?
07:30Bir şey yaptım acaba bana yarışmacı
07:32Böyle bir ikram mikram falan
07:33Pes valla
07:34Var mıdır acaba?
07:35Bir tatlı, bir börek, bir çörek, bir dolma
07:37Bir şey
07:38Bir hamur iş falan
07:40Yağmurda ıslandım da
07:41Çünkü şeker bir adam gibi olduğum için
07:44Aman ne şeker ne şeker
07:51Ayy dönemiyorum
07:53Düşeceğim herhalde şimdi
07:54Hemen
07:56Of ya benim burada niye geldim ki ben buraya
07:58Valla kıyafetler, terlikler, tabaklar hiç gerek yok
08:05Evet tekrar dönüyorum
08:07Alın
08:10Evet
08:12Çekileyim önümden
08:18Karbonat
08:21Karabiberimiz
08:22Nerede?
08:23Sizce kaç çeşit baharat vardır?
08:24Türkiye'deki baharatları mı diyorsunuz?
08:26Evet evet
08:27Bence Türkiye'de 41 çeşit baharat vardır
08:30Neden 41?
08:30Ne alsam bunun içinde 41 çeşit baharat var
08:32Çok faydalı diyorlar
08:34Tamam
08:36Ay bir dakika bakıyorum
08:37Menüde neyi unuttum?
08:39Bu menüde ilk defa yaptığınız bir şey var mı?
08:41İlk defa yaptığım bir şey yok açıkçası
08:43Bu kadar hızlı alışveriş yapmış mıydınız?
08:45Bu kadar hızlı alışveriş yapmadım
08:46Normalde alışverişiniz ne kadar sürer?
08:4815-20 dakika falan sürer
08:50Eğer büyük bir alışveriş değilse
08:51Niye girdiniz buraya şimdi?
08:53Ne arıyorsunuz?
08:54Bakıyorum
08:55Listemi bir kontrol edeyim
08:56Son 9 dakika
08:57Aman Allah'ım sürem doluyor
08:59Hadi hadi hızlı hızlı
09:00Hemen hemen
09:01Unuttuğunuz bir şey var mı?
09:02Aman Allah'ım pastırmayı unutmuşum
09:04Arabayı almayacak mısınız?
09:05Gidiyorum
09:06Arabaya gerek yok
09:07Pastırma orada değil ki
09:13Şehriye
09:13O ne?
09:14Şehriye'yi de unuttum
09:15Pastırma
09:16Bana hemen pastırma dilimleyebilir misiniz?
09:21Tamam
09:21Yufka da mı unuttunuz?
09:23Yufka da mı unuttunuz?
09:23Ay evet
09:24Evet şunu da alayım
09:26Üçgen alayım
09:27Pastırmayı da hemen dilimleyebilir misiniz bana?
09:29Başka bir şey unuttunuz mu?
09:30Kaşar peyniri de unuttum
09:31Ya her şeyi unutmuşum ben yani
09:33Başka ne var?
09:34Kaşar peyniri
09:35Kaşar peyniri mi?
09:36Siz ne aldınız ki?
09:37Hakikaten ben ne almışım ya?
09:39Olabilir mi öyle şeyler?
09:43Başka bir şey var mı unuttunuz?
09:45Valla başka bir şey düşünüyorum
09:47Öyleyse varım dermişim
09:49Yok
09:50Herhalde soğanı unuttum
09:52Herhalde mi?
09:53Evet
09:53Yani
09:54Kuru soğan nerede?
09:57Kuru soğan var mı?
09:59Siz neredeyse hiç alışveriş yapmamışsınız ki
10:01Soğanım da tamam
10:05Evet
10:06Herhalde
10:08Bir sürü şeyi unutmuşsunuz
10:09Hakikaten ya
10:10İyi kendimi unutmamışım dermişim
10:12Bence de
10:13Ama ben hepsini hallederim
10:15Sıkıntı yok
10:17Bunları tartışmanız gerekiyordu ama
10:19Koşun hemen alım
10:20Son 7 dakika
10:23Hemen tartabilir misiniz?
10:26Nerede?
10:28Tartı nerede?
10:29Burada burada burada geçtiniz
10:30Şunlar
10:34Bir şey diyeceğim siz tartıp
10:36Getirebilir misiniz?
10:37Olmaz öyle
10:38Tamam siz tartabilir misiniz?
10:39Ben malzemelerimi poşetleyeyim
10:40Nasıl yani?
10:41Tartılıyor şu an
10:42Ben tartıldığını açıkçası bilmiyordum
10:45Normalde tartılmadan mı alıyorsunuz?
10:47Bazı marketler biliyorsunuz
10:48Şeyde tartıyor
10:49Kasada tartıyor
10:51Son 4 dakika
10:52Hadi hadi çabuk olun
10:53Pardon
10:54Çok pardon
10:56Evet
10:57Hemen bunları aldım
10:59Ve
11:00Kuşuyorum
11:01Ve geldim kasaya
11:03Buyurun
11:04En azından Hasan Bey kadar şey unutmadınız
11:07Hasan Bey zaten
11:08Yani
11:09Başlıca
11:10Yediğimiz şey ekmeği unuttu
11:12Bitti mi?
11:13Bence bitti
11:14Şimdi ne yapıyorsunuz?
11:15Eve gidip
11:16Yemeklere
11:17Başlıyorum
11:18Alışverişleri bitiren Emel Hanım
11:20Hırsa eve doğru yol alıyor
11:27Yufka
11:28Hazır yufka herhalde değil mi Aile Hanım?
11:30Böyle bir tutturdunuz hazır yufka hazır yufka
11:32Yani herkes açamaz abla
11:35Yani bizim kültürümüzde bir tek hazır yufkadan yapılma börek mi var?
11:40Kaçanga böreğin orijinali el açması olmaz yufkadan olur
11:44Ama yine de size göre çok başarılı bir börek
11:53Biberleri biraz yanmış
11:55Biberler de yanmış
11:56Ben bu biberin neyini yiyeceğim?
12:00Bak yağa bak
12:01Suya bak
12:02Yağa bak
12:02Bak bak bak
12:03Bakın köfteleri de sıkalım daha da aksın
12:06Biz böyle bandırarak yemeği çok seviyoruz
12:08Bir restoranda ekmek balıp yiyemem Onurlar
12:10İlker Bey
12:11Avrupa'da falan şeplik yaptınız mı restoranlarda merak ettim
12:17İlker Bey de laf ola beri gele
12:19İşte yorum yapmak için yorum yapıyor
12:21Anlamadım anlamadım
12:22Bence kendi söylediğinizle çelişiyorsun
12:26Az sonra
12:34Bisküvi mi var orada Onur Bey?
12:35Evet
12:36Dur daha yeni oturdum
12:38Daha oturmadan başlıyorsun konuşmaya
12:40Hanımefendi 5 dakikada kurabiye yapıyormuş madem
12:43Oraya niye kurabiye koymamış?
12:45Şey hazır değil mi?
12:46Evet evet hazır
12:47Ha hazır
12:47Hazır yaptı yani
12:49Skandal
12:50Vay be Emel Hanım
12:51Ben bunun hesabını sormaz mıyım sizden?
12:55Valla sorun sonuna kadar sorun
12:57Ben olsam peşini bırakmam
12:58Yok mesela kendi yapmış gibi
13:00Kaşardır yemek programı sunuyorsunuz
13:02Hazırla ev kurabiyesini ayırt edemediniz mi?
13:04Ne bileyim anlamıyorum
13:05Baya baya hazır o
13:07Haa onu da yediniz
13:11Merhabalar
13:12Ay çok yoruldum
13:14Ay çok yoruldum
13:15Ay çok yoruldum
13:15Evet
13:16Aman diyeyim
13:17Aman Allah'ım
13:18Aman Allah'ım diyeyim
13:19Her şeyimi aldım
13:21En azından ekmeğimi unutmadım
13:23Bravo
13:24Bütün malzemelerimi aldım
13:26Her şey hazır
13:27Bunlar sebze şey mi?
13:28O zaman bunları tezgaha koyalım
13:30Evet tamam
13:30Bunları alayım ben
13:31Ciğer mi bu?
13:33Ha pastırma bu
13:34Ha pastırma bu
13:58Yaparım tabii ki
13:595 dakika ama süre tutacağım
14:01Tamam
14:01Valla tutarım süre
14:02Tutun
14:03Ben güveniyorum kendime
14:05Onları katlana kadar ben sürenizi başlatayım
14:08Bir dakika
14:08Şey katlıyorsunuz
14:10Tamam
14:10Öğrenimi takacağım
14:12Başlatıyorum
14:12Öğrenimi takıyorum
14:13Başlatacağım
14:14Evet
14:155
14:154
14:173
14:182
14:191
14:19Süre diz başlayalım
14:20Evet başlıyorum
14:22Şimdi önce tatlının şerbetini yapacağım
14:25Hemen koyayım
14:26Evet ki şerbet soğuk soğusun
14:31Çünkü şerbet soğuk olması gerekiyor
14:33Fırından çıkardığınızda
14:36Evet hemen dökeceğim şerbetimi
14:38Aynen
14:39Ne kadar de koyuyorsunuz onu da anlatın bir
14:41Şimdi şöyle şerbeti
14:433,5 bardak su
14:45Ve 3 bardak da şeker koyacağım
14:493,5 bardak su
14:51Evet 3 bardak da şeker
14:533 bardak da şeker
14:533 bardak da şeker
14:54Çünkü neden
14:56Kavurovastının hamurunda şeker olmadığı için
14:58Şerbetinde biraz şeker fazla olacak
15:01Yani
15:02Bajda yaptığınız bir şey bu sürekli
15:03Tabii ki
15:04Tabii ki
15:05Evet şöyle koyuyorum şimdi
15:07Şimdi onu yaparken
15:08Bir yandan da biraz sizi tanıyalım
15:10Evet
15:11Emel Öz
15:12Evet
15:1234 yaşındaymışsınız Emel Hanım
15:14Hı hı
15:1483'üzsünüz yani
15:15Evet 83'de 10'da
15:16Hocunuz ne?
15:17Terazi Burcu'yum Onur Bey
15:19Eylül mü?
15:20Ekin
15:21He eki
15:2117 Ekin
15:2217 Ekin
15:24Hemşireymişsiniz
15:24Evet hemşireyim
15:25Estetik hemşiresiyim
15:27Hı hı
15:28Estetik hemşiresi
15:31Tam benli
15:32Tam benli
15:32O zaman soracağım şeyler var
15:34Lütfen siz hiç bir şeye ihtiyacınız yok
15:35Aa var
15:36Bir sürü ünlü geliyormuş ofislerine
15:38Yani tabii
15:39Yani
15:41İsim verin hadi isim verin
15:43Kimler ne yaptırıyor?
15:44Onur Bey çalıştığı doktor o kadar ünlü ki ona kimler geliyor kimler ben biliyorum
15:49Öyle mi?
15:52Yani öyle evet
15:53Ben tanır mıyım acaba?
15:54Kesin
15:55Peki bir şey diyeceğim
15:56Ünlülerde en çok kadınlar mı geliyor erkekler mi?
15:59Açıkçası ben 8 senedir estetik hemşireliği yapıyorum
16:03Gitgide erkek oranı çok artmaya başladı
16:06Ya
16:07İlk etapta %95 kadındı ama şimdi bu oran %80 kadına indi
16:12Aa
16:12Çok arttı evet
16:13Ooo %20 de erkek
16:15%20 erkek evet
16:16Narkozdan sonra ayılma durumları nasıl oluyor?
16:19Çok fena oluyor galiba
16:20O gerçekten çok zor
16:22O konuda benim de anestezi fobim var çünkü
16:24Yani o çünkü normal bir uyku değil
16:27Yani uyku dışında bir şey
16:28Çok fena bir şey
16:29Ben burun ameliyatı anlatabilir miyim?
16:32Ben ilk kere burun ameliyatı
16:33Bunu zaten seyirciler biliyor evet
16:35O kadar komikti ki
16:36Benimle çok yakın bir arkadaşım vardı
16:39Fakat hani kız arkadaşım değil sevgilim değil bir şeyim değil
16:42Çok yakın dostum
16:44Bu beni işte ameliyattan çıktım
16:47Yoğun makam odasındayım
16:48Kızı almıyorlar
16:49Şey
16:50Görmek istiyor beni almıyorlar
16:52Demiş ki
16:53Ben
16:53Ben
16:54Demiş
16:55Şeyim sözcüsüyüm
16:56Deyince almış doktorlar
16:58Gerçekten
16:59Tabii tabii
16:59Valla almışlar
17:00Bilmiyorum öyle şey oluyor mu söz nişan
17:02Almışlar yani
17:04Gözüm bir açtım karşımda bak
17:06Bir de biz çok güleriz
17:07Beraber
17:08Hala
17:09O şu an İngiltere'de yaşıyor
17:10Neyse biz çok gülerdik böyle
17:13Sen geldi yol bakım odasına
17:15Tabii benim şey uzay mekiği gibi kafamda bir şey
17:18Gözler şey şaşı
17:20Buram böyle morarmış
17:21Burunda bandaj var bilmem
17:23Biz bir gülmeye başladık
17:25Benim alçım atıyordu
17:26Burundaki alçım
17:27Tahmin edebiliyorum
17:29Yani niye gelirsin de güldürürsün
17:31Ayılın hastayı
17:33Ki o esnada çok gülmemek gerekiyor aslında
17:35Tabii ki
17:36Çünkü ödemler olduğu için
17:37Patlayabilir içeride atılan dikişler
17:39Bir de şey var
17:40Tampon
18:01Şimdi tavuklarımı
18:03İlk suyunu döktüm
18:04Çünkü bazen o tavuğun içindeki kanı karadığı çıktığı için
18:09İkinci suyumu koyuyorum
18:10Bunu da haşlayacağım
18:11Tamam güzel
18:12Tavuk etli şehriye çorbası
18:14Gerçekten sevdiğim bir çorba
18:15Eğer lezzetiyle
18:17Tadıyla
18:17Terbiyesiyle
18:19Güzel yapılmışsa
18:20Yerim
18:21Puanımı ona göre veririm
18:22Kesinlikle
18:23Bulyon kuzu ama bunlar katkılı biliyorsunuz
18:25Çok zararlı sağlığa
18:27O yüzden kendim
18:28Yarışmamızda ama kullananlar da var
18:31Kullanmıyorum
18:32Yani mümkün mertebede
18:33Tabii ki
18:34Şehir hayatında yaşayan
18:36Çalışan insanlar var
18:37Daha hızlı olsun diye
18:38Hazır
18:40Yiyecekleri seviyoruz
18:42Ben de yapıyorum
18:43Hani yalan yok şimdi
18:45Ama
18:45Daha dikkatli olalım
18:49Derim ben
18:50Tavuk etli
18:51Yani bu hasta çorbası
18:53Yani hasta çorbası yapıyoruz biz bunu
18:55Bir çocuk hastalandığında
18:57Vitamin alsın diye
18:59İçine biraz böyle sebze de atıyoruz
19:00Hasta çorbası diyoruz biz buna
19:02Şimdi Emel Hanım
19:03Efendim
19:04R&B ve hip hop danslarıyla uğraşıyorsunuz
19:07Evet
19:07Güzel
19:08İspanyolcu kursuna gidiyormuşsunuz
19:11Evet
19:11O da güzel
19:13Hola
19:13Come stai
19:14Hola
19:14Come stai
19:16Come stai İtalyanca lütfen
19:18Come stas İspanyolca
19:20Come stas
19:21Come stas İspanyolca
19:22Başka ne vardı
19:24Adios
19:25Adios
19:26Adios
19:27Adios
19:28Valla ben Ağustos İspanya'ya gittim
19:30Aa hang şeydi ne
19:31Yani Barcelona'ya gittim
19:32Çok severim
19:33Ondan sonra
19:34Bir dil öğrenemeden
19:36Bir dil öğrenemeden
20:04Merakınız yok
20:33Belki
20:34İspanyolca
20:34Artık iyice
20:35İspanyolca
21:03İspanyolca
21:32İspanyolca
21:33Yapmak istemiyorum ama
21:34Ben
21:35Nasıl güzeldi
21:36Bir kere
21:37Künefe
21:38O peynirleri
21:39Nasıl aktı böyle
21:40Künefenin peynirleri
21:41Bir de nasıl böyle
21:43Dumanı falan tutuyor
21:44Üstünde
21:44Değil mi
21:46O peynirler
21:47Nasıl
21:48Şeyde oldu
21:49Yani böyle
21:50Şimdi ama gelir Hasan Bey
21:51Her şeyinizi eleştirir
21:52Bugün de
21:53Olmamış
21:54Şu olmamış
21:55Ben böyle yapmamıştım
21:56Bir de savunuyorlar yemeklerini
21:58Çok gülüyorum
21:59Ya Hasan Bey'im ben
22:00Savunacak tarafı yok artık ya
22:01Ama bir şey söyleyeceğim
22:01Bir şey itiraf edeceğim
22:03Hani geçtiğimiz haftalar
22:04Mehmet Bey yarışmıştı ya
22:05Bizim programımızda
22:06Yemek yapamayan Mehmet Bey
22:08O Mehmet Bey'in
22:09Röportajını izledim ben
22:10Şeyde
22:11Eee
22:13Gece tekrarında
22:14Kendimi şef gibi hissettim
22:16Demiş
22:17Yani ona üzüldüm
22:19Evet kendimi şef gibi
22:20O da güzel
22:21Evet yemek yapamadı
22:22Başarısız yemek konusunda
22:23Ama o bile kendini o şekilde hissetmiş
22:26Çok da güzel bir şey valla
22:27Bir dakika domates çorbasına
22:28Su katmıyorum
22:30Su kullanmıyormuş
22:31Yok
22:31Dilimli kerebesi
22:38Evet
22:38Süper olmuş
22:40Yani kendimi bir anda şey zannettim
22:42Hani bir
22:43Restorantta
22:44Garson
22:45Şey
22:46Ahçi şef zannettim
22:47O havadaydım
22:48Özgüveni hayran kaldı Mehmet Bey
22:51Yani
22:51İlk defa belki
22:52Kendini şef gibi hissetmiştir
22:55Yani evet
22:56İlk ve son herhalde
22:57Bir daha da yemek yarışmasına katılmaz
22:59Tahmin ediyorum
23:00O zaman şimdi neyle devam ediyoruz
23:02O zaman
23:03Salata yapayım
23:04Salata sulanır ama
23:05İşte onu düşündüm zaten
23:07Başka ne mi?
23:07Pirinç pilavını yapayım bari
23:09Tamam
23:09Birazdan bekler
23:10Biraz şey olur
23:11Paçanga yapın içini hazırlayın
23:13Onu en son yapayım dedim
23:14Çünkü soğumasın
23:15Bir şey soracağım
23:16Pastırma niye pahalı
23:17Çok mu pahalı tuttun hocam
23:19Yani 375 gramı
23:2226 lira
23:23Şerbeti dışarı çıkacağım soğusun diye
23:25Zengin iyice ederlerdi değil mi?
23:27Eskiden böyle
23:28Haksızlık ya
23:29Herkes yemeli
23:30Ya valla herkes yemeli
23:31Ben demiyorum ki işte
23:32Cafe de Paris soslu bonfilete
23:34Onu anlarım
23:35Ama yani pastırma
23:37Allah'ın pastırması
23:38Niye pahalı olur
23:40Kardeşim bu kadar
23:40Buradan Kayseri'ye sesleniyoruz
23:42Buradan Kayseri'ye sesleniyorum
23:44Pastırmalarınızı ucuza satın efendim
23:46Lütfen
23:47Lütfen
23:48Herkes yiyerisi
23:49Bu kadar televizyon ekranlarında
23:51Bir sürü şeyler dönüyor
23:52Reklamlar dönüyor
23:54Yiyen var yiyemeyen var
23:56Bulan var
23:57Bulamayan var
23:58Ve de bir kere daha hatırlatıyorum
24:02Çok soru geliyor
24:03Markette
24:06Yarışmacılar
24:06Aldığı şeyleri
24:07Yarışmacı mı ödüyor
24:08Yapım mı ödüyor
24:09Kim ödüyor?
24:10Yapım ödüyor
24:11Yapım ödüyor
24:11Kesinlikle yapım ödüyor
24:13Dünyayı gezmeyi
24:15Seyahat etmeyi
24:16Çok seviyorum
24:16Çok seviyorum
24:17Nerelere gittiniz?
24:18Yani birçok yere gittim
24:20Ama bende
24:20En çok kafamda kalan yer
24:22Bali adasıydı
24:23Bali adası
24:24İnanılmaz güzel
24:25Yani gerçekten
24:26Kaç saatte gittiniz?
24:27Aman Allah'ım
24:28Direk uçuş yoktu
24:28Benim gittiğim dönemde
24:29Artık direk uçuş başlamış
24:32Singapur'dan aktarmalı gittik biz
24:33Sallandınız mı uçakta iş giderken?
24:35Hiç sallanmadık
24:36Biliyorsunuz
24:36Çok enteresan
24:37Çok güzeldi
24:38Ve Singapur'dan dediğimiz
24:39Turbo bir uçaktı
24:40İnanılmaz güzeldi
24:41Turbo uçak derken?
24:42Bırık uçak
24:432 katlı
24:442 katlı evet
24:45Kaçıncı katlıydınız siz?
24:47Alt kattan
24:48Alt kattan mı?
24:48Niye üst kata çıkmadınız?
24:50Orayı vermişlerdi bize
24:51Yukarıdan seyrederdiniz
24:53Yukarıdan
24:54Çok güzel
24:54Yukarıdan seyrederdim bence de
24:56Aşağısı basmıştır size
24:58Yok
24:59Yok ama o güzel uzak doğunda o kajular o ikramlar çok güzeldi
25:04Ne güzel
25:06Başka nerelere gittiniz?
25:08Amerika'nın birçok yerine gittim
25:10İngiltere adasının birkaç şehrini gezemedim
25:15Avrupa'yı zaten birçok yerine gittim ama bütün Avrupa zaten birbirine benziyor
25:19Gitmeye gerek yok diyorsunuz
25:21Bence de çünkü
25:25Gidilebilir
25:25Gidilebilir yani
25:27Gidilebilir ama
25:28Avrupa'nın her şehri çok güzeldir
25:30Farklı kültür görmek daha güzel geliyor bana hani
25:32Yani Bali'ye gittiğinde oranın kültürü çok farklı
25:35Yani benim daha çok hoşuma gidiyor ya da bir işte Japon kültürü
25:39Ya da bir Arap
25:41Bunların hepsi ayrı kültürlerdir
25:43Evet şimdi kalbura bastığımı yapıyorum
25:47Kalburum olmadığı için rendeyle şekil vereceğim
25:50O ne demek ya?
25:52Aynı anda söyledik seninle
25:53Normalde biliyorsunuz kalbur oluyor böyle tahtadan
25:56Ve üstünde böyle kalbur şekilleri oluyor
25:59Olmadığı için ben rendeyle şekil veriyorum
26:02Yani
26:02Aaa dur dur şey
26:03Bir dakika
26:06Şimdi hatırladım kalburu bastı
26:08Kim yaptı
26:10Alev Hanım olabilir mi?
26:11Yok
26:13Kadın iki kelime
26:14Birincisini anlatıyorum
26:16Şu an gerçekten tabu oynamak istiyorum
26:18Dur hatırlarsam söylerim
26:20Bir gün tabu oynayalım mı Onur Bey?
26:21Bir o eksikti
26:22Ben kukla diye seni oynatayım böyle
26:24Kukla var ya bir tane şey yapıyor
26:26Değişik hareketler
26:27Sen kukla olursun
26:33Bir şey diyemedim hayırdır
26:35Böyle karnına bastınca ses çıkarıyor hatta
26:37Sesinle asla aynı takımda bulunmamamız gerekiyor
26:40Gelenizi kolunuzu oynatışınızdan
26:42Size o kadar iyi anlayacağım için olmaz
26:44Çok iyi anlatıyorum
26:45Böyle oyunlarda
26:46Hani o
26:47Böyle toplandığımız arkadaşlarımız
26:49Oyunduğumuz
26:50Oyunlarda
26:53İnanılmaz
26:53Çirkefleşiyorum
26:54Normalde hiç çirkef değilsiniz yani
26:57Asla değilim
26:58O zaman bizim ekipten batını da veriyoruz sizin yanınıza
27:01Tamam mı?
27:02Niye? Batında mı çirkef?
27:04Beraber mızmızlık yaparsınız
27:05Ben var ya fena
27:06O oyunu kazanmak için var ya tüm gücümü kullanırım
27:09Korkulur sizden valla
27:11Bir gün ben yılbaşı gecesi
27:12Bak anlatacağım
27:13Annem anlattı hatta geçen gün böyle konuşuyoruz
27:16Yıllar önce ben daha çocuğum
27:18Ablam benden 4 yaş büyük
27:20Bir gece işte babam annem ablam ben
27:23Evde yemek yedik ettik sonra tombala oynamaya başladık
27:26Tamam ailesi geleneksel şimdi tombala da kalmadı
27:30Ablam kazandı
27:31Baya çinko yapıyor bilmem ne yapıyor
27:33Sen ben ablamı döv
27:34Kazandı diye
27:36Saçlarını çekiyormuşum niye kazandın
27:38Ben kazanacaktım diye
27:40Ablanız da sizden ne çekmiş be?
27:42Valla güya ablam ama ben ona abilik yaptım
27:45Şimdi
27:47Evet
27:47Emel Hanım
27:48Tatlımı yapıyorum
27:49Zaman zaman dengesizlikleri olurmuş
27:51Evet bu terazi burcunun verdiği bir özellik sanırım ya
27:54Ne mesela birden mutlusunuz sorumlulsuz mu oluyorsunuz?
27:58Evet ilk başlıyım ki acaba bende bipolar bir bozukluk mu var?
28:00Olabilir
28:01Çünkü yani bir de yani bipolar bozukluk olmuyor kimse yok ki
28:05Çok yaygın
28:06Dereceleri var
28:07Eskiden yoktu ismi yeni kondu
28:10Aslında yıllardır var olan bir hastalık o
28:12Kesinlikle
28:13İstanbul yapıyor biliyorsunuz değil mi?
28:15Bir psikoloji kadar
28:16Yani İstanbul'a yaşayıp da bipolar bozuklu olmayan kişi yoktur bence
28:18Herkeste bir miktar olduğunu düşünüyorum ben
28:20Yani evet
28:21Bende var mı acaba?
28:26Duygu durumunuz bir anda değişiyor mu?
28:28Evet değişiyor
28:29Evet değişiyor
28:30Öyle miyim acaba?
28:32Yani bir anda değişiyorsa
28:34Vardır
28:35Bir miktar olabilir
28:37Dereceleri var tabi
28:38Valla ben birkaç kere psikoloğa psikiyatriste gittim
28:42Doktor mesleni bırakıyordu benim yüzümden
28:45İnan
28:45Benim o doktora sorduğum sorular
28:47Adam şöyle oluyor
28:48Şimdi Onur Bey'cim
28:50Canım
28:51Falan yapıyor böyle
28:52Adama fenalık geldi damarı atmaya başladı şurada sol kaşında
28:56Valla yani
28:57Benim sorularım var ya acayiptir
29:00Şimdi doktor bey diyorum yani tamam bu böyle de
29:03Bunu niye böyle falan diyorum adam açıklayamıyor hiçbir şeyi
29:06Bende
29:07Çünkü mantık yok bende
29:08Hiç hiç mantık yok çok şükür
29:10Hiç mantık merak eden bir adam değil
29:13Ya da belki algınız çok yüksek olduğu için öyle olabilir
29:15Belki de ya zeka seviyen çok yüksek
29:17Algınız yüksek olduğu için öyle
29:18Zeki bir adam değilim helalde
29:20Bilmiyorum
29:21Şu IQ muhabbetini bırakalım da iki dedikodu yapalım ya
29:24Ne olur hemen
29:25Niye IQ deyince niye kötü kötü oldu yüzü çok mu düşük IQ'm
29:28Allah'a çok şükür memnunum IQ'mdan
29:30Bir gün IQ testi getir bana ben bir burada IQ testimi ölçeyim
29:34Aman Onur Bey öfff
29:36Valla o şekiller mekiller var ya
29:38Şimdi yapmayalım da ben de yapayım
29:39Ben 128 çıkmıştı IQ'm
29:41Gerçekten mi?
29:41Evet
29:42Çok iyi
29:43Doktor ona kesin yanlış bakmıştır
29:45Yok doktor yapmadı ben televizyondan baktım
29:47O garanti yanlış o zaman
29:49Ha evet
29:50E niye şekil veriyor
29:51Şekli çiziyorum IQ'm yükseliyor
29:53Puan verdim kendime
29:55Bir de beş puan ekstradan verdim
29:57Niye?
29:58Ha verdim içimden geldi
29:59Çok sevdim kağıdı
30:01Güzel temiz bir kağıt yazılı sınavda
30:04Hiç de böyle zeka testi yapıldığını görmedim
30:07Ben de görmedim
30:08Emel Hanım biraz anlatsanıza nasıl yaptığınızı
30:10Evet rehinin üstünde yani
30:12Çünkü kalbur herkesin evinde olmayabilir
30:14Ki almalara da gerek yok
30:15Çünkü zaten bir tek bu tatlı için kullanılan bir şey
30:18Bu yüzden rendenin üstünde biraz bastırıyoruz
30:21Sonra içine güzelce kırdığımız cevizi koyup
30:25Şöyle kapatıyoruz
30:28Üst kısmını da şekilli kısmına yani getiriyoruz ki
30:31Tatlının görüntüsü güzel olsun
30:33Hmm güzel oldu
30:35Evet
30:35Tadı da çok güzel
30:37Tatlı kaymaklı kalbura bastı
30:39Hiç duymadım
30:40Emel Hanım zannedersem Konyalı
30:42Ben de Konya geliniyim
30:44Hiç böyle bir tatlı duymadım
30:46Herhalde başka bir
30:47Yörenin tatlısını yapacak
30:50Güzel olursa
30:53Güzel değerlendiririm
30:54Ben merak ettiğim bir şey soracağım
30:56Tabii ki
30:57Günde en fazla 1-2 saat uyurmuşsunuz
30:59Yaşıyor musunuz siz?
31:00Onur Bey
31:01Gerçekten bu doğru
31:02Ve bazen hiç uyumam
31:04Nasıl ya?
31:05Yani ben uyku doktoruna da gittim
31:06Eee?
31:07Ben yarasa tipmişim
31:08Bazı insanlar böyleymiş
31:10Yarasa
31:10Yarasasınız yani?
31:12Yarasa tip grubuna giriyormuşum
31:14Eee?
31:14Uyandığında dedi kendine
31:16Ben de ayı grubuna giriyorum herhalde
31:17Ben de burada 10 saat uyurum
31:19Hiç problem değil
31:20Hani uyandığında nasıl hissediyorsun dedi
31:22Hani enerjik
31:23Hani uykum var gibi mi dedi
31:24Hayır dedim
31:25O zaman gerek yok
31:26İyi de de
31:26Allah Allah
31:27Günde 1-2 saat
31:28Peki uyuyorsunuz pat değil mi?
31:30Öyle saat maat alarm falan kurmamışsınız
31:32Hiç kurmam
31:32Hiç hayatım boyunca
31:34Hiç kurmadım yani
31:34Peki rüya falan görür müsünüz?
31:36Derin uyur musunuz?
31:38Derin uyuyamıyorum
31:38Eee?
31:39El ufak çıt sesini uyanırsınız
31:40Uyanırım evet
31:41Hatta ben kapıyı çoğu zaman kilitlemeden yatarım
31:44O niye?
31:45Yani
31:46Çok sesi de uyandığım için
31:48Unutuyorum kilitlemeye açıkçası
31:49Hani öyle
31:50Çıt sesini uyanıyorum
31:52O zaman hırsızların korkulu rüyasınız herhalde
31:54Bilmiyorum ama
31:55Tamam
Comments

Recommended