A Milli Takımımızın Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 yendiği tarihi maçta, gazeteci Cüneyt Özdemir'in tribündeki coşkulu gol sevinci sosyal medyada gündem oldu. "Zırdeliyiz biz:))" notuyla paylaşılan görüntülere gelen eleştirilere sert tepki gösteren Özdemir, "Sadece futbol değil, toplum olarak berbat ve toksik bir yerdeyiz" dedi.
Yorumlar