00:01Öncelikle çok üzgünüz. Ülkemizden, balımdaşlarımızdan üzebiliyoruz çünkü bunu hakika etmediler.
00:10Daha güzel başarıları elde etmek istiyorduk. Daha iyi yerlere gelmeyi yok istiyorduk bu turnuvada.
00:16Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok maçtan sonra yani duygular yüksek olur, yanlış
00:25şeyler söyleyebilirsin.
00:26Ama herkes kendine üzele stresi yapar bu tatilde.
00:32Ve onu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda daha iyi bir şekilde ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz.
00:42Bu bizim en önemli düşüncemiz şu an. Ben şahsen öyleyim. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız.
00:49Orada da daha iyi, daha kaliteli, daha başarılı bir Türkiye'ye gösterebiliriz.
Yorumlar