00:0012 Eylül'e hesaplaşmadan yol alınamayacağını düşündüğünüz için desteklediniz.
00:04Dedim ki onlar hesap verecekler.
00:06Çünkü şey hani öldü ya gitti Amerika'da.
00:09FETÖ.
00:09Onun zamanında keperdi.
00:11O benim anam da bilmem ne babam da bilmem ne de oralara yatmaya kalktı.
00:15Geçelim onlara şimdi.
00:16FETÖ'nün başlangıcı olarak da 12 Eylül döneminiz siz.
00:20Çok mühimdi benim yaklaşımlarım bunlar.
00:22%92 ile evet dediler biliyorsunuz anayasaya.
00:2515. maddeyi gördünüz.
00:27Yani o maddeyi gördüm yargılanamazlar maddesini kaldırıyorlar.
00:31O kadar doğru ki ben 15'li madde yüzünden annem babamı da katarak onlar çok şey yapmadılar.
00:37Yetmez'e evet falan değil.
00:39Doğrudan evet dedim diye de söyledim ya.
00:41Evet.
00:41Millet yazılar yazmış şeylere.
00:43Evet çok fazla eleştirildi.
00:45Evet öyleymiş yani.
00:45Sol cenatta.
00:46Öyle şeyini ciddiye anlıyorum artık ben.
00:48Bizim yatırım derdimiz yok yani.
00:50Mübarek olsun ne söyler söylesinler benim kendime vereceğim hesap önemli.
00:54Cumhuriyetçiyim ben Mustafa Kemal Atatürkçü falan olmadı kız.
00:58Ben gaziyim Mustafa Kemal ve arkadaşları deriz.
01:01Cumhuriyet kuranlar bunlar.
01:02Niye Atatürk demeyi tercih etmiyorsunuz?
01:03Atatürk 3 sene kullandı.
01:05Yok söyledi kanununda.
01:07Zaten hastaydı adamcağız bir şeydi.
01:10Herhalde Atatürkçü yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi yanlışlığı.
01:13Mustafa Kemal ve arkadaşları hepimiz biz imparatorluk çocuklarıyız.
01:19Yani kolay gökten zembülleyim mi?
01:21Hem Osmanlı hem cumhuriyet çocuğuyum diyorsunuz.
01:24Bu işleri yapmanın kültürü Osmanlı'nın son döneminde son yüzyılında başladı tartışmalar,
01:29gelişmeler, parlamento meseleleri yanlışı doğrusuyla.
01:32Meseleye bütün bakmak lazım.
01:34Biz bir imparatorluğun çocuklarıyız.
01:36Bizim kimseye karşı özel bir düşmanca tavrımız yok ki.
Yorumlar