Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 15 dakika önce

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Valla hiçbir şey düşünmüyorum. Emekliye zaten anasını ağlattılar. Ben emekliyim. 20 milyon maaş alıyorum. 15 milyon kira veriyorum.
00:08Bunu elektriğini, suyunu, muyunu boşver daha. Yani emekli anasını ağlattı. Ben 20 sene bu partiye oy verdim.
00:15Ama bundan sonra bir tane oy vermem. Ne kadar da verse yetmez. Şimdi 22 milyondan, 3 milyondan verse hiç vermesin
00:23dahi.
00:23En azı bir emekli maaşı en azı 50 milyon olacak ki geçin bula. Yoksa kuru kuru 2 milyon, 3 milyon.
00:31Zaten verdiği maaşı tekrar peşine zam geliyor değil mi?
00:34Şimdi sizlere bir şey söyleyeyim mi? Önce benden değil, marketlere gidip yasalacaksınız. Zebdelerin kilosu ne kadardır? Bir madalıs ne kadardır?
00:43Bunların fiyatlarını bir öğreneceksiniz, ondan sonra benim yanıma geleceksiniz.
00:4520 tane torunum vardır. 20 bin lira maaş alıyorum. Herkes benimle bekliyor işte. Dede kaşlık ver, dede kaşlık ver, veriyorum.
00:54Bana bir şey kalmış.
00:55Evim kira. Evimi yıktılar çok şükür. Sekmen Bey evimize yıktı. Çok şükür. Kirada oturuyorum. 7,5 liraya kira.
01:04Derisini de siz düşünün nasıl geçineceğimiz bir şey. Ben İstanbul Kanuni Sultan Süleyman'a araştırmasında çalışıyordum.
01:12Daha yeni geldim, emekli de çoktan olmuşum. Kaptan anju oldum. Geçim dertleri çok zordur. Çok zorumuza gidiyor.
01:23Bu kira derdi, okul derdi, kitap derdi, bir tane kitap kaçta olur biliyor musun? 1800 lira. 20 bin lira, 10
01:30bin lira.
01:30Çoluk çocuk efendim okula gidenleri, sübiyanlar ne olacak onları, hiç bu vatandaşı düşünürler mi?
01:36Hep cebilerini düşündüler, çok şükür. Helal olsun onlara. Bizi aç bıraktılar. Bizler işte bir kırım tekniyet ediler, idare ettiyseydiler, etmezse
01:45güle güle, akirete o tarafa aç açlarına gireceğiz.
01:50Hele bunların dertlerine bak. Parti devahlarını kururlar, bizi aç bırakıyorlar. Ne kadar kavga, dövüş falan filan çıkıyor. Hiç kimse bizle
02:00ilgilenmiş. Helal olsun.
02:03Yani emekliyi resmen dilendiriyor bu adam. Kırıncıyım ben. Ama 66 yaşındayım ben. Yaştan sonra çalışamam ki yani.
02:1266 yaşındaysa adam ne iş yapabilir. 20 lira şu anda alıyorum. En azından bir 30 lira olması lazım ki.
02:19Bir rahat bir nefes alalım. Ev kiresi 20 lira. Benim çocuklar mesela çalışanım olmasa ben o parayla geçirelim, yapamam yani.
Yorumlar

Önerilen

Cumhuriyet
23 saat önce