00:19İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:58İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:03İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:59İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:59Çünkü her taraf koloni halinde sineklerle geziliyor.
02:03Suyu dezenfekte etmeler lazımken hiçbirini etmediler.
02:06Olduğu gibi komple balçık, rengi değişmiş, yosunlaşmış.
02:10Evde pencere falan açabiliyor musunuz?
02:12Açamıyoruz vallahi.
02:14Ben daha normal şartlarda bu havanın şu anki daha yeni yeni ısınmasına rağmen biz bir ay evvelden klima açtık.
02:21Çünkü?
02:22Çünkü her taraf sinek dolu.
02:24Başta karşı tarafına ağaçları kesildi, bizim ağaçlar kesilmedi.
02:29Yoksun şeklinde bekler.
02:30O sinekler o ağaçların tepesine konuyor.
02:33Tepesinden konduktan sonra ilaç atıyoruz sözde.
02:36İlaç daha önce atılıyordu, ilaçlardan koku geliyor.
02:39Şimdi ilaçdan koku gelmiş, sadece su atılıyor.
02:40Kanal yoksulluktan insanın midesi bulanıyor.
02:44Sinek çok, sinek, aha işte, sinek daha görmüyor, her tarafımız kabarmış.
02:51Sinekten başka gelermiyor, muhtar kaş keser, kendisine söylüyordur, ilaç atın, ilaç atın, gelip vızızız yalla yalla.
02:58Artık burası neresi bilmiyorum, Türkiye'nin en büyük köyünde oturuyoruz.
03:02Sözde burayı dezenfekte etmişler.
03:07Bir kendi kendi evlatların da gelsin ki baksınlar bize, bir de bizim evlatlarımıza baksınlar.
03:11Ama belediyenin buradaki en büyük ana faktörü ne?
03:14Temizlik yapması, değil mi abicim?
03:16Daha rahat çekersin, hem de geniş yaktan çekersin.
03:21Bu arada normalde burayı kapalı.
03:23Normalde burayı baske soruları kullanma.
03:25Evet.
03:26Bir tane kepçe soktular.
03:29Bir tane keseceğiz.
03:31Şey ya abi.
04:01İzlediğiniz için teşekkür ederim.
04:05Hoşçakalın.
Yorumlar