00:00ولا حصل بس ان كنت والدي تعب جدا جدا وانا كنت قعد معه الوحدي
00:05ولقيت الدنيا يعني غرقت بي انا مش عارف اعمل ايه ولا عارف اتصرف
00:10ازاي. اول حاجة عملتها ان انا كلمته دكتور اشرف زاكي لانه هو
00:14ملازن الوحيد دايما في اي حاجة وعمر الراجل متأخر بصراحة بس
00:18مش عارف ليه ساعتها هو كان مشقول او عنده حاجة قال لي فادي اقفل
00:22ودقايق وهكلمك.
Comments