Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 33 dakika önce

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Onun ağırlaştırılmış ceza olmasını istiyorum.
00:03Yani içimiz soğuyacak mı soğumayacak, bizim özlemimiz bitmeyecek.
00:08Zaman geçtikçe daha çok içimiz yanıyor.
00:12Onun özür dilemesi, yani pişman olması beni hiç bağlamıyor.
00:18Çünkü benim işim geri gelmiyor.
00:20Getirebiliyorsa işimi geri getirsin.
00:22Getiremeyeceği için hiçbir anlamı yok benim için.
00:26İnşallah ağırlaştırılmış cezayı alır ve ömür boyu oradan çıkamaz.
00:30Allah'tan tek dileğim bu.
Yorumlar

Önerilen