- 2 days ago
Category
😹
FunTranscript
00:00موسيقى
00:36موسيقى
01:04موسيقى
01:38موسيقى
02:03موسيقى
02:38موسيقى
03:05موسيقى
03:31موسيقى
04:02موسيقى
04:06موسيقى
04:11موسيقى
04:15موسيقى
04:16موسيقى
04:18موسيقى
04:20موسيقى
04:20موسيقى
04:22موسيقى
04:23موسيقى
04:23موسيقى
04:24موسيقى
04:24موسيقى
04:28موسيقى
04:31يا أهلا يا أهلا
04:34يا ألف خطوة عزيزة يا ألف خطوة عزيزة
04:37إزايك يا حاجة
04:38ده أنت وحشاني وحشاني قوي
04:40ياختي لو كنت وحشاكي كنت سألت علي
04:42تفضلي يا أهلا وسهلا
04:43في دي عندك حق
04:45لكن أعمل إيه بقى الله يسامحهم العيال هم اللي فرقوا بني وبين
04:48ياختي الحاجات دي نصيب المهم المعروف
04:51ألف مبروك على نور
04:52الله يبارك فيك
04:53إلا جابت إيه صحيح
04:54جابت عبدالغفور
04:56بسم الله يمشى الله يزيد ويبارك
04:58أهلا يا تنت
04:59إزايك يا سانية
05:00إزايك يا حبيبتي
05:02عبل ما نشرب شربات عدلك وعوضك بإذن الله
05:05ما خلاص بقى يا تنت أنا جربت حظي
05:08ما تقوليش كده يا أختي
05:09ده أنت بكرة يجيلك أحسن منها
05:10راح ألف مرة
05:11سداي بقول لها كده على طول ما فيش فاي
05:13حال إذنكم
05:14أم الفين بهيرة
05:15إجري بيتين ده أختي بصورة حاجة
05:17أهلا
05:18أهلا
05:18أهلا عايزة أقول لها كلمتين يا أختي
05:19ولا أنت يعني عندك مانع
05:21مانع
05:22إخصى عليك
05:23طب اسأل أبوها كده ده نمساني نشف معاه
05:25يعني مفيش فايدة
05:27ربنا كبير بقى
05:28إنتي برضو ما تتكلمي معاها كده ليك دلال عليها
05:31ده هي روحة فيك
05:32وإنتي ما تعرفيش غلوتها عندي قدقين
05:36سار خير
05:37إزايك
05:38تعالي يا حبيبتي ده أنت وحشاني وحشاني قوي
05:40إزايك يا بهيرة
05:42إخصى عليك ده نزعلنا منك
05:45لا هنعليك تتكلميني ولا ترفعي السماعة
05:47إيه يا أختي هنعليك العشرة
05:49أعودي يا بهير
05:52أعودي يا بهير قبلتك عايزة تتحدث معاك شوية أعودي
05:56أعودي
05:58تصدقي بإيه يا حاجة
05:59لا إله إلا الله
06:00من ساعة الفصل اللي حصل ده وأنا بغض كف على كف
06:03وأقول ده شيء مش طبيعي
06:05ربنا موجود بقى
06:07طب أنا هقوم بقى عشان سيبكوا كده تتحدثوا مع بعض
06:10رايحة فيني يا حاجة ما تخليك معنا مال
06:11معلش بس عشان تاخدوا راحكم كده في الكلام
06:16أعودي
06:17أعودي قبلتك هتتحدث معاك شوية أعودي
06:20أعودي
06:26حسين أنا فكرت كويس بالكلام اللي أنت قلت بولي
06:29كويس وإيه رأيك؟
06:32أنا مش هتجوز
06:35يعني إيه أنت معترض علي؟
06:38ما تفهمنيش غلط أنا مش معترض عليك
06:41نظيرة أنا مش فهم حاجة منين مش معترض علي ومنين مش عايزة تتجوزي
06:46أنت أكيد عايزاني أستناكي لغاية ما تخلصي دراستك
06:49لا أنا مش هتجوز خالص
06:51مش هتتجوزي خالص
06:53أرجوك يا نظيرة بلاش هزار
06:55أنا مبهزرش أنا بتكلم بجد
06:59أنا مش فهم حاجة
07:02قولي بقى أنك ما بتحبنيش
07:04تبقى غلطان
07:05الله
07:06مال بترفضي ليه؟
07:08لقيني بنت عبدالغفور البوراي
07:09ولدكم راجل عظيم ولازم تفخروا بيه
07:12ما هي دي المشكلة؟
07:13مشكلة إيه يا نظيرة مشكلة إيه؟
07:15انت كده من لخبطاني خالص
07:17قديك شفت جوازات أخواتي كلهم فشلوا
07:19حتى جوازت عبدالوهاب أخويا لما عدت نقاشنا لو أنت فيها
07:23إيه لي يخلي واحدة زي روزالين توافق علي من غير ولا شبكة ولا مهر
07:26وحتى يعودوا ببيت أهله
07:28أنا مش قادرة أفهم أنت بتحكيلي الحكايات دي كلها ليه؟
07:32عشان تعرف أني بنت معقدة
07:34معقدة؟
07:35قوية تفتكر أن أنا كمان طمعا أنفسار وتولك
07:38ولا يمكن فهم أن في دماغي مشاريع أنا كمان
07:41إذا كنت فعلا بتشكي فيها تبقي ما بتحبنيش
07:47خايفة؟ خايفة من إيه يا نظيرة؟
07:50خايفة بعد ما نتجوز تتعيرني أنك قدرت تستغنى عن فلوس بابا وصروته
07:55وساعتها هحس أن أنت بتمنى علي
07:57وأنا مش ممكن قبرا أقبل أن نجوز يمنى علي بحاجة
08:00لا اسمحيلي بقى دي حساسية زيادة عن اللزومة
08:03أو بمعنى الصح أقول أنك مش عايزة تتجوزيني
08:06حسين أنا لو عايزة تجوز وعمري ما هتجوز حد غيرك
08:09طب وبعدين إيه اللي ممكن بقي حل عوقدتك؟
08:15مفيش غير حل واحد بس محتاج وقت
08:18مش عارفة إذا كنت هتقدر تستنى ولا لأ
08:20ممكن أعرفه
08:22أنا عايزة أبنى شخصيتي
08:23أشتغل وأكسب لحد ما يبقى لي شخصيتي مستقلة عن شخصيه ببابا
08:27مش عايزة أبقى مجرد نظيرة عبدالغفور البرحي
08:32أنا زنبي إيف ده كله؟
08:34أنت كمان قدامك مهمة صعبة قوي
08:37مهمة إيه بقى؟
08:38فاكر المشاريع اللي انت كنت عايز تعملها أول ما تخرج من الجامعة؟
08:42آه كلها موجودة بدرج المكتب
08:44تطلعها وتحاول تنفذها قبل ما نتجوز
08:47أنت شايفة كده؟
08:48مهمة
08:50على خير تبنى
08:52هلو هاي
08:53أزايك سانية؟ وهشتيني كتير؟
08:57وانا الحيطة وحشك؟
08:58آآ سانية عبدالوهاب هوبا موجود؟
09:01ما عرفش
09:02آآ جديدينيك فور اريباري مساء الخير
09:06يا صد نساتي
09:07آآ سانية مين دي سانية؟
09:11موضوع ما يخصكيش
09:12خوش انت بقى عربوه يا لازال حاجة اللي بتاع
09:14باي
09:16بأمين يا مراتبني عبدالوهاب
09:19ايوه هو مش متجوز واحدة خواجاية؟
09:21دي
09:22وانتو بقى اللي سمتوها أمينة؟
09:25ياختحنا لا سمينا ولا عملنا؟
09:27هي اللي سمت روحها
09:29هي اصلها اسلامت فسمت نفسها أمينة
09:31قلتي لي بس باين عليها لطيفة
09:36عجبا
09:37بقولك اي حاجة؟
09:39نتيجوا عندنا كده كلكو بكرة او اي يوم يريحكم
09:41ونتعشة سوا واحدوا معاكو عبدالوهاب وامراتو
09:44وهو بالمرة ابراهيم يعود مع بهيرة
09:46معلش يا طبت؟
09:49انا أسف
09:50انا مش هتنقل من هنا غير لما يجي ابراهيم ويعود واتكلم معاه ويتكلم معايا
09:54هنا ها
09:55ويعني هو هنا وهناك اما واحد
09:59صدقتي يا حاجة بس برضو سيبيها على راحتها
10:02شكرا
10:03ده كلام ما نسانة هدية نوفا
10:07وتعبى نفسك ليه بس يا حببتي؟
10:10بسم الله الرحمن الرحيم
10:13والله ما كان له نزو التعب ده
10:14مايجيش بعد خيرك
10:16ان شاء الله يخليكي وجيبي
10:23على فكرة يا مينا
10:25انت احركتيني قوي قدام بابا وماما واخواتي
10:28لما روحت تباتي عن الدكتورة خيرية
10:30عبد الوهاب ده كان الهال الوهيد اشان الخلاف اللي بيني وبينك اهدى شوية
10:36يا امينا احنا لا اسلينا تقاليد وما يصاحش نخرج عن التقاليد دي
10:40وعد قوي ان واحدة تسيب بيت جوزها وتروح تبات بره
10:43عبد الوهاب انت عرف انا كنت بيتا فين واند مين؟
10:48ولا وبرضو
10:48عبد الوهاب انت لو كنت اثرت انو مش انا اخرك انا ما كنتش خرجت
10:54بس انت كنت بري بري نيرفز
10:57كان لازم ابعد شوية شان انت اهدى
11:00على العموم بقى انا مش عايز الموضوع ده اتكرر تاني
11:03اوكي عبد الوهاب
11:06ببقى لازم اهدى
11:08عبد الوهاب
11:11حسنا
11:12انا بجميع انت اتغديت؟
11:14ايو اتغديت
11:16وانتي؟
11:18لا انا بجمعي
11:20انا مش جاهم دلوقت
11:22انا هستنى وبدين اتقاشر معاههم
11:25مع مين؟
11:28ببقى اتصلى
11:29ببقى اتصلى
11:31واحنا بقى من امتى بناكل معاهم؟
11:33هوبا انا قلتلك مئة مرة احنا عايشين في بيت مع الناس
11:38لازم قاعد معاهم لازم اكل معاهم
11:41كمان انا من بكرة اشتغل في الكيتشن
11:44لازم اساعدها الجمامة في المطبخ
11:47ماما ما بتحبش حد يساعدها
11:48نو ما بتك اتاب كتير انا شايف انه لازم اساعدها
11:53اذا كانوا اخواتي اللي هم اولادها ما بيسعدوهاش
11:55انت عايزة تساعدها؟
11:57عبدالوهاب اقولتلك مئة مرة اخواتك
12:00هما الشيء انا الشيء
12:02البيت ده لازم انا اشتغل فيه عشان احس انه بيتي
12:06خلاص خلاص انت حر
12:08يا ابني انا شايف البنت ديها حاق في كل اللي بتقوله
12:11والجواز لازم يتبني على اساس سريف
12:14وعالم المنفعة بين الطرفين
12:16يا بابا انا مجتمعا لأي حاجة
12:19انا فاهم وتأكد من كل اللي بتقوله
12:21لكن لازم انت وهي يكون عندكم كتفاء ذاتي
12:24هو انا يعني يا بابا مش حادة اصرف عليها
12:26انت ناس من ابنك مرتبه كويس
12:29ما انا عالت يا سيدي بس ما اقدرش يعيشها في المستوى اللي هي عايشة فيه
12:33وبعدين يا سيدي انت بستعجل عليها
12:35انت مهندس كويس
12:37وعندك مكتبك تقدر تشتغل فيه بعض الضبط
12:39وتكون نفسك
12:42بس الحكاية دي شرحها يطول
12:44مبنك مستعجل على الجواز
12:46مستعجل عليها
12:47لسه الفرصة يبدو قدامك
12:49انت لسه صغير
12:50وهي لسه كمان قدامها دراستها
12:52هي مش قالتلك انها هتستناك
12:55ايوة يا ماما انا مش علقان من اي حاجة
12:57انا بس كنت عاوز استقر
12:59لما تستقر على اساس سليم
13:01احسن ما تقابلك مشاكل انت في غنى عنها
13:04انا ما عنديش مانع
13:06بس بنتك رأيها هيف ده كلهم
13:09يعني هي صراحة كده ابتدى مخاها يلين شوي
13:12بس هي يعني مش طرطة ان ابراهيم لازم يجيلها لحد عندها هي مطرحش
13:16تروح
13:17تروح لو ده ايه مين اللي قال الكلام ده
13:20ده ستة فاوزية كانت عزمنا كلنا كده على بعضينا
13:23وهو بالمناسبة العالة تتفاهم مع بعضها هنا
13:25وانت طبعا كنت موافقة على الحل ده
13:27انا نطقت ولا تكلمت
13:28انا بجمل الستة اللي جات لحد عندنا برجليه
13:30واحنا غلطة معاهم في حاجة لازم يجوا لغاية عندنا
13:33وكمان يا نوافق يا ما نوافقش
13:35نا يا بنتك جايباء من بره ما هي قالت الكلام ده بالزبط
13:41قاليته
13:43قاليته صد الستة فاوزية
13:45هي ريحت الستة فاوزية من اصله
13:47ده الستة بقت قاعدم قال قال
13:49انا كده مش عارفها تروح ولا تيجي ببنتك
13:52البت بهيرة دي نمرة
13:54عفارم عليها اهديب جد بنت عبدالغفور البورعن
13:58بس انا بقى مش عايتك تقولي الكلام ده قدامها
14:00ما تخليش ودانها اكتر ما هي تخنانه
14:02ما انت عارف يا فاطنا لا بقول ولا بعيد
14:04انا سايب كل واحد يعرف مصلحته فين
14:08يا عبدو انا هتجنن
14:10نفسي بقى البت دي تستقر في بيتها كده
14:12انا نفس اكتر منك يا فاطنا
14:15بس لازم يكون تابع الاصول
14:20واللسانية دير اخرى
14:22انا كل ما شوفها قلبي وجعني عليها وربنا
14:26كل حي بياخد نصيبه
14:29محدش عارف نصيبه فين
14:33يا عبدو بس انت سابل موضوع ده خالص ما تتعملش فيه حاجة
14:37وعمر البت بيجري
14:38عايزان اعمليه بس يا فاطنا
14:39ما انت بتشتغل مع ناس كتير يا عبدو في الوكالة ما تجيب لها عريس
14:43بتقول اي ايه نية ده هدل على بنتي زر البطاعة
14:46دي منتي عبدالغفور البرعي
14:48اللي حايزها هيكلها لغاية عندها
14:50انا دول لها ايه
14:51طب بس بالراحة بس بالراحة
14:53اتفزفت فيي قوي كده عشان انا خلاص ما باقتش حملي الحاجات دي
14:56على رأيي المثل
14:57واختب بنتك ولا تختبش لبنك
14:59اه المثل ده بالذات ما اعرفوش
15:01مثل ايه ده اللي يقل لامتي البني آدم ويبحتر كرامته
15:04على رأيي المثل
15:06الناس مقامات
15:08ومنعرف ما قامه في الهام ايبات
15:11عبدالوهاب
15:12ايوا ماما
15:13انت خارج
15:14ليه
15:14في حاجة يا ماما
15:16السيبراهيم جاي لزورنا النهاردة
15:17طيب ما ييجي انا داخلي ايه
15:19ده جاي عشان يوض ما بهير
15:19ايوا بس يجي ما يلقيش راجل يقابله يا ابني
15:21خلاص
15:22مش اخب
15:23طب انا عايزك تبقى حلو كده
15:25واتكلمه كويس بلاش تكشر في وشه
15:27طبعا يا ماما
15:30وبعدين انا
15:31انا هكشر في وشه ليه
15:32بالعكس
15:33ده انا معجب بموقفه ده جدا
15:34احنا ملناش دعوه بقى ولا بموقفه ولا باللي عمله
15:37انا عايزك تقعد معهم وخلاص
15:39حاضر يا ماما
15:40ولو اني يعني انا مليش دعوه بالموضوع ده
15:42ده موضوع خاص بهم وهم
15:43اصلي بيني وبينك البيت لسه مقايرة برضه
15:46وانا خايف حسن تتعصب عليه
15:47ولا حاجة يتفارك شكاية رجوحها دي
15:49ما تخافيش يا ماما
15:51طالما هوافقت انه يجي هنا وتقعد معاه
15:53يبقى عندها مبدأ انها ترجع
15:54يسمع من بققك ربنا
15:56بس انتي ما تخافيش كده وما تقلعيش
15:58صدق
15:59انا بس ريحش في الكلام مع حد اللي معاك انت
16:03والله انت حر
16:04انا ما دربتكش على ايدك
16:06طب ماما تلتقعودي بس
16:08نتفاهم
16:09ابراهيم انا مش هتفاهم في اي حاجة
16:11ولا حوافق على اي حاجة غير بالشروط اللي انا قلتها
16:14البيت حيتكتب باسمي وكل حاجة حيتكتب باسمي
16:17قلت ايه
16:19خلاص يا ستي
16:20موافق في حاجة كمان
16:22ايو
16:23طب ممكن تعادي الاول بقى عشان نعرف نتكلم
16:29قديني عاد
16:30ايوة يا ستي
16:31عايزة تقولي ايه تاني
16:35عايزة اقولي ان ما فيش اكل برا البيت
16:37يعني مش عايزة انا نخرج ناكل برا
16:40ابراهيم
16:40انت عارف كويس قوي ان اقصد ايه
16:42ايوة يا ستي
16:43بس انا دلوقتي بشتغل
16:45وشغلي ما بيخلصش قبل الساعة ستة
16:47وساعات اكتر
16:48خلاص
16:49انت ممكن تتغدى في الشغل
16:51لكن هتتعشى معايا في البيت
16:53واذا حبيت تروح تتعشى عند ممتك في يوم
16:55يبقى رجلي على رجلك
16:56قلت ايه
16:58ما عنديش مانع
16:59في حاجة كمان
17:01ايوة
17:02مش عايزة تقودلي في البيت مكشر ومباور زي ما كنت بتقود
17:05وتتكلم معايا
17:06وتحكيلي عن كل حاجة وما تخبيش عني اي حاجة
17:09وقبل ما تخرج من البيت تقولي انت رايح فيه
17:12وهترجع الساعة كام
17:13مفهوم؟
17:14مفهوم يا فني
17:22ياه
17:23ده انا كنت مغفل بشكل
17:25بقى كان الجمال ده وخيفة الدم دي قدامي وانا مش عارف
17:31عشان عبيت
17:32في دي بقى معاك حق
17:35يعني ايه بقى
17:36يعني كل اللي انا قلته قبل كده ما كانش معايا حق فيه
17:39لا لا لا لا لا لا لا
17:40انت معاك حق في كل حاجة
17:42ايه بقى يا جماعة؟
17:44اه
17:45انا شايف ان المفاوضات طولت
17:47ها
17:48تحبوا طرف ثلاثة اي اربو جهات النصر؟
17:50اتمن يا عبد
17:51كله تمام
17:52وانا ليه بركة خير بهيرك
17:54شايف الرجل مسلم ازاي؟
18:00اول مبروك
18:08على بركة اللي ابراهيم
18:21ومان يمطولوا كده؟
18:23مش بيتكلموا؟
18:25دي باهيرة محضرالو
18:27لس تنشروط قد كده
18:28يلزموا ايه دا كله؟
18:30يا ساتر يا رب؟
18:31اه دا؟
18:33اه دا انا شوفيه الدماخة العزاء اللي اخليفها؟
18:36بس بيها تزلوا؟
18:37هم الرجالة ما ينفحش معاهم غد كده؟
18:42مبروك يا ماما
18:44مهي يا وفد
18:45والراجل كمان رضي بكل شرط
18:48يا ما انت كريم يا رب لما روح باش شربوه
18:51استني استني استني يا ماما
18:52اتقالي شوية الراجل لسه برا
18:54مش جايزي غاية الرأيه
18:55يا خي ما تفسطرش في وشي
18:57ايو عم
18:58الحمد لله
19:08السلام عليكم
19:09وعليكم السلام ورحمة الله
19:11فيها يا عب غفور
19:12بقعد
19:15اقرأ الفتحة على روح المرحومة بوك
19:17فيها يا عب غفور
19:19اقرأ
19:33انا مش فهم حاج
19:34ايه اللي فكرت المرحومة بويا دلوقتي
19:37جايتنا على مالة وشي عشان اقرأ الفتحة
19:39مهولونا بركة الحج إبراهيم
19:41الف رحمة ونور عليها حلت علينا
19:43ما كنتش حطت ايدي في ايدك تاني
19:46ونسبتك
19:47الله الله الله الله الله
19:49يعني منتك وفد
19:50ومن انا جايبك ليه
19:52عشان اشاهد في جمالك
19:53وانا امبسط من خلف الدمك
19:54ولا لعب في كرشك ده
19:56يا راجل روح ده
19:57انا بستحملك بالحفية
19:58يا اخي بطل باعد غفور
20:00ده احنا بينا شورك
20:01يا سيدي دي داقة ودي داقة
20:03عموما الف مبروح
20:05عليك
20:07مش عليا
20:08زي بعض
20:09شوف بقى
20:10انت بكرا ان شاء الله تشرفنا
20:12ومعاك الهاني من مراتك
20:13فوزية
20:14وفي ايدك ابنك
20:15والمأزون معاك
20:16فمش اعرف طلباتك اللي اقول
20:20طلباتنا
20:24بسم الله الرحمن الرحيم
20:28تاني
20:30عطي كفاية
20:32كفاية
20:33يلو السك
20:36يا ما انت كريم يا رب
20:38انا مش مصدق ان المأزون كتب الكتاب تاني
20:41ربنا كبير
20:42احنا عمري لا مأزينا حد يا فاطمة
20:44اسمعي
20:45يعمل حسابك
20:47بوكلة هتنزلي
20:48انت والبت بهيرة وخضير
20:52عشان تشتروا العبش
20:53محفوظ قال لي ان الشيء هتبقى جهزة بعد يومين
20:56باهيرة هتخلي جهزة يكتب لها الشقة باسمها
20:59احنا عملناش دعوة
21:00دي حاجة منهم وبن بعض
21:02الحقيقة الناس مقصرواش معانا في اي حاجة
21:07وانتو بتشتروا الحاجة بوكلة هات للبت اللي نفسها فيه
21:10الله ارحمك يا فهيمة فاندي
21:12هوني كان بيسدي في الحاجات دي
21:14ليه يا اخوي
21:15مواخدير كمان زي الفل
21:19مين اشهد للعروسة
21:27مواخدير
21:27ايه ده
21:28فيه
21:28بعد ما حطيت القطر حلويتك ده ليه
21:32انت اللي ما بتفتكر شغل في المناسبات
21:35يا رجل ده انت بعيد جد
21:36يا ايه يعني بنتك السابن حد اللي هتخلي في دلوقتي
21:41حطيلي قطرة
21:42ايه
21:43وبابا ما قالكش يتصرف في حدود كم؟
21:45لا ما قاليش
21:46الله
21:47امال قالك ايه؟
21:49قالي اللي تقول عليه بحيرة اشتري
21:51مش معنى المرادي يعني
21:54اسمع يا خضير
21:56انا مش عايزك تبعزق في الفلوس كده عمال على بطار
21:59انا عبد الممور
22:00وبعد ما عميتي هتبقى معانا
22:03طب اقولك ايه؟
22:05انت تاخدهم على المحل اللي جبنا منه العفش
22:07بس ايه وعا تديها فرصة تختار حاجة احسن من اللي اخترناه
22:11مفهوم؟
22:12مفهوم؟
22:12هو ايه اللي مفهوم؟
22:13كلام ايه اللي بتقوليه ده؟
22:15بقى انا حقول لي بحيرة اخودي ده وما تخديش ده؟
22:17اذا كان ابوها نفسه مديها كارت بلانش
22:19كارت ايه يا اخويا؟
22:21والله ما انت فاهم حاجة
22:23الكارت بلانش يا قال
22:25هي ايه الحكاية؟
22:28عناك انت عامل
22:29لا لا بلاش الشيامة دي
22:30بتقيلة قوي دلوقت الباو بيطلع وينزل هالف
22:34ودي العروسة وصلة
22:37خلاص بقى
22:39جاهز يا بغير؟
22:40ايه
22:42يا ماما خلاص يا حبيبسي خلاص كتايا عياد بقى يا ماما عشان خطري
22:46عزل انا يا حبيبتي
22:47يا بغير
22:51اشتسان ايه عشان خطري
22:52كتايا عياد بقى
22:54محشين ايه بغير
22:56طب بقشانوا علي بقى
22:59طب سلام عليكم بقى يا طنط
23:01بقى السلام احنا مش عايزين بقى نكت بعد كده ما تنكتش عليها
23:05خلي بقى لك منها وتحط قفى عنيك لتنين يا براهنة
23:07قولي لها هي يا طنط تاخد بالها مني
23:09سلام يا سنينة
23:11اه سلام يا براهنة
23:12خلي بقى لكم منها
23:14حب
23:15الشنطة عمد
23:21شنطة ايه ود اللي هتشن
23:23خطها عزبان هنا البواو بيطلع يا خد انت فيك نفس
23:25حب حب
23:26حاسب
23:27حاسب
23:36حاسب
23:37حاسب هي
24:06حاسب
24:07حاسب يا بدي
24:08حاسب يا بدي
24:42فتاف
24:44حاسب
24:44حاخص
24:47حاسب
24:49البؤساء
24:56ازايك عم عالي
24:57هل انتصل بيا
24:58لا يا بيت
24:58طب اعمل لنا كون شاي
24:59ولا تحبت شراني حاجة تانية
25:01لا شاي كويس
25:02سلام عليكم
25:03ازايك يا سيد
25:04ازاي كفاية
25:06شكرا
25:07اي خدمة تانية بيا
25:09الشاي بسرعة بس
25:10شكرا
25:11تفضل يا نزيل
25:13معلش ولا
25:15المكتب متواضع شوية
25:17بس اوعدك اول ما المسائل
25:19تتحرك ولمشاريع تتنفذ
25:20هغير كل الديكورات دي
25:22وهيبقى مكتب افخم من مكتب
25:24اي رئيس مجمس الدور
25:25مش مهم الشكل
25:27المهم المضمون
25:28انا بقى كل المهم بالنسبالي
25:30انك تستريحي كده بتشرب الشاي
25:32وبعدين نتكلم في المضمون
25:35الشكله غريب اول مكتب
25:37مفهوش ولا ورق
25:38ملفات
25:39دوسيهات
25:40عارف عامل زي ايه
25:42زي مكتب موظف حكومة معندوش شغل
25:45حيلك عليها شوية يا نظيرة
25:47انا لسه بقولي هادي
25:49شفتي
25:50شفتي بقى وشك حلو عليها ازاي
25:52ده اكيد زبوم
25:54عارف
25:56اهلا
25:57اهلا يا عبوهاد
26:00ازاي كباش مهندس
26:02ايه
26:03محدش يعني بيسمع صوتك الايام دي
26:05مشغول
26:06مشغول بايه
26:08اه
26:08ولا تلاقيك بقى هربت من العزومة
26:11اللي انت كنت وعبني بيها
26:12لا لا لا لا لا لا لا
26:14وده معقول برده يا عبدالوهاب
26:17زي ما انت عايز
26:19اه شوف انت وقولي
26:22خلاص
26:23اه طب اسمع
26:24انا حعزم خيرية ومؤنس
26:26ياريت انت كمان تعزم نظيرة
26:30اه يعني اه نقعد بقى انفتكر ليلة جوازك انت وامينة
26:34اه خلاص
26:37خلاص كلمني في البيت
26:39مع السلام يا عبوهاد
26:43انا مش عايزمك
26:44انا حستنى لما اخوك يعزمك بنفسك
26:49ايه مالي
26:51مش عارف
26:52اول ما اسمعتك بتقول ايوة يا عبدالوهاب
26:55مش عارفة ليه خفت
26:57عارفة خفت لي يا نظيرة
26:59لانك انسانة صريحة
27:01مش عايزة تجلبي
27:03انا بقى هخليكي متخفيش
27:05ازاي
27:06اسمع يا نظيرة
27:08انا عندي حل
27:10يوفر عليك الخوف ده كله
27:12وفي نفس الوقت
27:13يحل عقدتك من ناحية والدك
27:15ايه ده
27:16دكتور نفساني حضرتك
27:18لا دكتور نفساني ولا حاجة
27:20كل ما في الامر ان انا قعدت افكر كويس
27:23لغاية ما وصلت الحل عبقري
27:25يحللنا كل مشاكلة
27:29وايه هو بقى الحل ده
27:31احرارك من والدك
27:33ونتجوز يا نظيرة
27:35مش فاهمة
27:36يعني اتجوزك انت من دير والدك
27:39اتجوز نظيرة
27:40حتى لو اطريت تستعملي اسمك السلاسي
27:43نظيرة عبدالغفور البرعي
27:45يبقى اي عبدالغفور البرعي
27:47مش عبدالغفور البرعي المليونير
27:49برضو مش فاهمة حاجة
27:51افهمك يا نظيرة
27:53يعني اخدك من ايدك دلوقتي
27:54ونروح نتجوز كويس
27:56وانتي طبعا هتسيب البيت وتهربي
27:59ونعيش هنا في المكتب
28:01طبعا طبعا بقى
28:03الحج عبدالغفور اول ما يعرف
28:05حيغضب ويصور
28:07واحتمال يطردك من العيلة
28:09واحتمال يحرمك من المصروف
28:11واحتمال كمال يحرمك من المراس
28:14وساعتها هتتأكدي
28:15ان انا اتجوزتك لشخصك
28:17مش علشان الحج عبدالغفور البرعي
28:21لاني مش حينبني منه اي شيء
28:23سواء اذا كان عايش او
28:25بعد وفاته بعد عمر طويل
28:27وبكده تتحل مشكلتي
28:29وانتي كمان تتخلصي من عقدتك
28:31انا سبتك لحد ما خلصت كلامك كل
28:33يعني مش مقتنع باللي انا قلته
28:41ارجوك تفهمني يا حسين
28:43كل اللي انا عايز اقولهلك
28:44اني مش لازم ابدا اني عشان
28:46ابقى مستقلة بشخصيتي عن بابا
28:48او حتى عشان احس بحريتي
28:50اني اهرب معك ونتجاوز
28:53بالعكس
28:53احنا كده هنفضل طول عمرنا هربانين
28:55من قوة اقوى مني ومنك
28:57قوة بابا طبعا
28:59وبعدين عايز افهمك حاجة
29:01بابا عمره في حياته ما يرفض ابدا انه يجاوزني ليك
29:03بابا عمره ما فرض ارادته على اي واحد من ولاده
29:06وديك شفت عبدالوهاب اخوى اتجاوز ازاي
29:11لكن اللي خلينا حس بحريتي
29:13هو اني ابني شخصيتي
29:15شخصيتي المستقلة
29:17زي ما قلتلك يا حسين
29:18انا لسه بدر علي قوي
29:20لحد ما لاقي الشخصية المستقلة اللي انا عايزها
29:23انا مش قادر افهم
29:24مش قادر افهم ايه اللي كان خلانا عرافك
29:28جواستك
29:28هي جواستك السبب يا عبدالوهاب
29:31انا عارف انك بتقول كل ده بدافع الحب
29:34وإلا كان زماني طبقته في زمارة رقابتك
29:37الموضوع عايز شوية صبر يا حسين
29:38نظيرة
29:41اقولك سر
29:42ايه
29:43ما خبيش عليكي
29:44انا كمان بقيت متعقب من والدك
29:49عارف ده كله ليه
29:50ليه
29:50لان انا وانت قربنا من بعد قوي
29:52حاسة ان احنا بقينا شخص واحد
29:56ممكن تشرب الشاي قبل ما يبرد
30:00ماما اما فيل نظيرة
30:01قاعد الحبيب مع سانية في قدتة
30:03ايه انت خارج
30:05لا اصل حسين عزمني انا ونظيرة
30:07ومراتك خارجة معاك معزومة معاك يعني
30:10ايوه ليه في حاجة
30:12لا يابني مفيش حاجة
30:14ده منت مبسوط وهي كمان مبسوطة
30:16ربنا يبسط
30:20اه دخل
30:24ايه ده導酷
30:26مالبستيش
30:27لأ انا مش هادى راجي معاكو
30:29انا مش هادى راجي معاكو
30:30مالبسوطة
30:30غيرت رأيك كده بسرعا
30:31اااا
30:32اه هياقوض مع سانية
30:33لا 통حي معاكو
30:35انا انا هاعب معااواما
30:37لحد ابويا ما يرجع
30:38اااا انا مالبسوطة
30:40مش هادى راجي عشان اااا
30:42عشان انا هالطول نهر برا وتعبانا
30:44انا طالح mana
30:45برحتك
30:46سلام
30:47سلامة
30:49ملكيش حق يا نظيرة
30:51كنت روحتي معه يا بيت واتفسحتي
30:53محبش أبقى متكتفة في كلامي
30:55وخايفة أي حد يلاحظ علي أي حاجة
30:58وليلي
30:59هي أمينة
31:00تعرف اللي بينك وبن حسن؟
31:02مش عارفة
31:03حتى لو تعرف
31:05الخوضات دول عمرهم ما يفتنوا أبدا
31:07ما تقوم تلبسي بقى
31:09هالن
31:10هالن أبد الوهاب
31:13هبا
31:14هي نظيرة مش إيجي معنا
31:17لاشها ليه؟
31:18أصلا هتقعد مع هسنية عشان أعدل وحدية
31:21و هسنية مش إيجي معنا
31:23ليه علاشها؟
31:24لا مهو هسنية أصلا ما تعرفش
31:26لا حسين ولا الدكتور مؤنس ولا الدكتورة خيرية
31:28او مي جاد
31:30ودي فيها ايه هبا؟
31:32لا ما احنا فقردنا كده
31:33ما يصحش نقعد مع ناس ما نعرفهمش
31:36اه بس
31:39بس كده هسين
31:40هاي زعل قوي
31:42و ايه اللي زعل؟
31:43عشان نظيرة مش إيجي معنا على العشا
31:46هو عزمنا احنا
31:48يلا بقى قومي البس عشان ما نتأخرش
31:50اوكي اوكي اوكي هوبا
31:52اهلا اهلا اهلا اهلا قامت ازاي
31:56هم لا ايه؟ ايه مالك؟
31:58كشارك ده ليه؟ اضحك يا ويد اضحك
32:01خلاصي
32:03يا جميل
32:04يا اخي سيبي الويد نايم ما تصحهوش
32:06ما هو صحه هو مفانجل يعنيه المجرب
32:08ما قولتليش
32:10بابا ما بعدش معاك حاجة البهيرة؟
32:13قول لي بقى
32:15تبع عندكش اسنين ليه
32:16الله
32:17يا سيد غنب
32:18تحرف بابا؟
32:19ما تتليفت كمان وترد علي
32:21عايز ايه يا نوف؟
32:23بسألك
32:25بابا ما بعتش معاك حاجة البهيرة النهاردة؟
32:28حاجة زي ايه؟
32:30اكل حلويات
32:32حاجة زي كده يعني
32:34انا ما شفت شغطك من ساعة ما راح تشقيتها
32:37يعني ما تعرفش حاجة ابدا؟
32:39ما عرفش
32:40يعني ما تعرفش اذا كان بيكلمها في التليفون ولا لا؟
32:43ما عرفش
32:44الله
32:45هو انت اللي طالع عليك النهاردة ما عرفش ما عرفش؟
32:47وما انت تعرف ايه؟
32:49انا ما عرفش غير القلب اللي بنام بيدحك ضر
32:52بس ما تقولش عليه كلم
32:53انت ناس ان اسمه على اسم بابا؟
32:56اه
32:58المرة دي بقى عندك حق
32:59انا اسف
33:00انما بيزي ما الواب مش شبهي؟
33:03شبهك ده ايه؟
33:04ابني زي القامر طالع لجده
33:06وليه ما تقوليش طالع زي القامر لهم؟
33:08هو انا يعني بنت ميه؟
33:11اسمع يا خدير
33:12انا عايزاك تفتح اودانك وتفهم كل اللي بيحصل حواليك
33:17مش باه؟
33:19هقولك يا سيدي بسم الله الرحمن الرحيم
33:22يعني لو ابراهيم جزبهيرة قعد مع بابا تترتق اودانك كويس
33:28وتعرف هما بيقولوا ايه؟ وابراهيم عايز من بابا ايه؟
33:32طب لو راح للحاج وقعدوا تكلموا في البيت هعرف ازاي هما قالوا ايه؟
33:36خليك انت بس في الوكالة والبيت علي انا
33:39انا بعرف اقرر مامو اعرف منها كل حاجة
33:41انا مش فاهم انا مش فاهم انت عايز ايه؟
33:44مش بقولك انت مش فاهم حاجة وطيب وعلنياتك
33:46علشان نعرف ايه اللي بيدول من ورانا
33:50حاكم انت ما تعرفش ابراهيم وابوه
33:52دول دخين على طمع
33:54ما شفتش كانوا هيتجنينه ازاي علشان يرجع لبهيرة؟
33:58هو ابراهيم محتاج ده عنده عربية تمان هيجي نص مليون جنيه
34:03بهيرة بتركب عربية تمان هي نص مليون جنيه؟
34:06مش عربية جزهة
34:07انا اللي حظي مني
34:10الاسمي بنتي الحاجة عبدالغفور
34:12واما حيب اروح مش ورق اركب تاكسي
34:14ليه جدا بس؟ ما احنا الحمد لله كويسين
34:16احنا كونا نحلم بشقة زي دي
34:18ولا عفش زي العفش بتاعنا
34:19احنا مش نرسنا حاجة الحمد لله
34:21طبعا ما انت لازم تقول كده
34:24هو انت كنت تحلم تتجوزني
34:25بس سوله للبخت
34:27الله الله الله الله لازم اقول الكلام ده بس يا عبدالغفور
34:30بس بس بس بس بس بس بس بس
34:32مش راي اسمحها ايه ده؟
34:33حتى كلامك بلدي ايه هم عبدالغفور دي؟
34:36شوية شوية تقول يا معبدو
34:39كانت صارة زريف قوي
34:41ولا انت ايه رأيك؟
34:42على فكرة للدكتور مقنص ده راجل دم وخفيف جدا
34:47مزبوط
34:47مزبوط كلامك
34:49بس بتحيقلي انه حسين ما كانش مبسوط
34:53قامل مش عارفلي
34:54معannie دي مش عادتو خالص
34:56يمكن عشان الفلوس اللي دفعها في 8 العشن
35:01كلامك مزبوط أبد الوهاب
35:03على فاكرة الأسعار عندكم هنا بقت غالية نار
35:07يعني عندكم مش غالية
35:08ما نكن تعيش هناك وشفت
35:10نو أبد الوهاب
35:11بس الحياة في أمريكا مش غالية كتير قوي زي هنا عندكم
35:16يا سلام
35:16ايه عايز التقنعين يعني الأسعار عندنا
35:19أغلى من عندكم
35:21طبعا هسأل بقى الدكتور مؤنس والدكتورة خيلئين
35:24ده الدولار بتاعكم هو اللي رفع الأسعار في العالم كله
35:27هو بقى الدولار الأمريكي عندنا ما بيتسويش حاجة زي هنا
35:32ما أنا قلتلك نروح نعيش هناك أحسن وانت اللي مش موافقة
35:36قلتلك مئة مرة مش اتكلم مرة تاني في الموضوع ده
35:39وليه بقى
35:40عشان انت مش فكير انت مش محتاج بقى بقى عنده ملايين
35:47بقولك ايه
35:48احنا نقفل على الموضوع ده أحسن والنام
35:50ولا انت بقى عايزة تباتي تاني برا
35:52تصبح على خير
35:59خسارة عبد الوهاب
36:02خسارة
36:19خسارة
36:20ايه يا باهير
36:22ازاك يا حبيبتي
36:24ايه
36:26طمنيني عاملة ايه
36:28قويسة
36:29طب عائل
36:30عائل الحمد لله
36:32اوبراهيم ازاي
36:33عائل
36:36عائل
36:37اسمعي بنتين
37:07انا عايز اقولي الكمتين
37:08ازنا الحد النهاردة على كده
37:10عمرها مادة سر الحد
37:12ولدت مدناها للجارة ولا القريبة
37:16فهمت ايه
37:17طب عائل
37:20ربنا يهدي سينك
37:22وليلي مش عايزة حاجة
37:24يا بنت ما تتكس فيش
37:26ولي عايزة ايه
37:28طب عائل
37:29طب
37:30مع السلامة
37:35تخلي بالك من الكلام اللي انا قلته دلوقتي ده
37:38يمكن ينفعك مع مراتك
37:40ايه يا حبيب
37:42انا محتاج للمصايح دي
37:43يا حسن الكنور
37:45يبعدلاني ايخر محتاج
37:48يبعدلاني
37:49يخص
37:49يت يظهر عليك خرع
37:52زي عبدالوقاب ابني
37:53مستر حاجة عبدالغفوع راجع
37:55انت يا حكايتك بالزبط
37:57كل يوم اول ما بابا يرجع
37:59تقومي وتسيبيني وتروح تقودي معاه
38:02اههههههه
38:04هوبة
38:04ات بتغير المستر حاجة عبدالغفوع
38:08ارجوكي متغيريش الموضوع
38:09انا بحيب قاودمي
38:12اتكلم معي
38:13انا عايزة عرب بقى
38:15بتتكلموا في ايه
38:16بنتكلم في حاجات كتير
38:18مسستر حاجة عبدالغفور دماغه كبير
38:21فيه مخ
38:22انت لي مش بتجي قاودمان
38:25عشان تستفيد منه
38:27انا حر
38:28دي حاجة خاصة بي انا
38:30عبد الوحب انا قلت لك مئة مرة احنا عايشين في بيت فيه ناس لازم اود معهم اتكلم معهم
38:39ايه هتديلي محاضرة في العلاقات الاسرية لو عايزت تروح تعودي معا متفضلي
38:44هوبا انت زائلت؟
38:47ارجوكي سيبيني دلوقتي
38:59يخرب حقل كابنت يا نظير
39:02عايزة تلوفي مني خامس تلاف جنيه مرة واحدة
39:04مش بمجهوذي يا بابا
39:06وانا هستفيد ايه اذا كنت نجحتي والله سقدتي دي حاجة انا اجعلك
39:09لا مهمش اي نجاح انا لازم انجح بتفوق عشان اقلل المصاريف خمس تلاف جنيه
39:15يه ورينة شطرتك
39:16يعني اتفقنا كفك بحث
39:18الامتحان الأسبوع الجاي
39:19طب لهم ما اتفقناش
39:20ايه مش هتخش الامتحان؟ انت حر
39:23انت له هتتويكسي سعيدة
39:28مساء الخير مستر هاج
39:30مساء الفل يا عمينة يا بنتي
39:31ايه يا عمدة ايه في شغلك؟
39:33سو باد سو باد
39:34انا مش مبسوطة مستر هاج
39:40مش مبسوطة لي يا بنتي
39:41الشغل متعب؟
39:43لا الشغل مش مطعب
39:45الشغل صغير عليا قوي
39:46اه
39:47شوفي يا بنتي كل برغوت
39:50هتفهم برغوت يعني ايه؟
39:54هو البرغوت يا بنتي بتاع شودة صغيرة كلا
39:56يا هو انا قصدي
39:58قصدي
39:58يعني يا بنتي ان كل بني آدم ومجهوده
40:02وكل بني آدم وحظ
40:04ايه اعلم
40:04مساء هاج
40:06يو اتفقني انت وعدتاني قبل كده اني اشتغل معك
40:10صح؟
40:11عايزة تشتغل ايه امينة؟
40:13عايزة تشتغلي في الخردة؟ في الجار؟
40:15انتي دكتور؟
40:16ماذا لا نازيرا؟
40:19ماذا لا؟
40:19انا ممكن اشتغل في اي حاجة خصوصا
40:23مع مستر هاج
40:25ربني سهل يا بنتي
40:27مستر هاج
40:28انا مستعدة اشتغل من تمارا بكرا
40:32لو عندك اي شغل فادي
40:34انا ممكن اشتغل وعمله كويس قوي
40:37وانت كمان تاخد شغل كويس قوي
40:40ماذا تقول؟ قلت ايه؟
40:45شوف ايه بنتي
40:48انا مقدرش اخدك من جوزك
40:51اوماي جاد
40:52يعني ايه مستر هاج
40:54يعني زي ما انت شايفه
40:56عبد الوهاب مش عايز يشتغل معايا
40:58مش عايز يشتغل معبوم
41:00انت بقى لو قدرت تصنفريه لمخ الناشف ده
41:04وتخليه وافق يشتغل معايا
41:06ساعتها اقولك اهلا وسهلا تعالي اشتغلي
41:08وهو هيبقى معاياك ويبقى مسؤول عنك
41:11مستر هاج
41:12بليز بليز افهمني
41:14انا شيء عبد الوهاب شيء تاني
41:17كل واحد يشتغل زي ما هو عاوز
41:19انا قلت له قبل كده تعالى عبد الوهاب
41:22اشتغل معي شركة بترول
41:24هو قال ناو
41:25انا كمان مش ممكن هود ما طول النهار في البيت
41:29ده شغل كل واحد هر
41:32ايوه يا بنتي
41:34لكن مهما كان ده جوزك
41:37أعلم ذلك يا سيد حاج
41:39جوزي في الحياة في المنزل
41:41وليس في المنزل
41:42سيد حاج
41:44هل تريد أن أخذ منه برماشة؟
41:48ترجيم إلي يا بنتي أنا مش فان
41:49عايزة تأخذ من جوزها إذن
41:51شوف بقى يا بنتي
41:54أنا صحيح عبد الوهاب عملي كله في نفوخي
41:57لكن ما تنسيش أنه ابني
41:59فمش معقولة أخذ مراته أشجالها عندي
42:02واسيبه هو قاعد في البيت
42:06والحظ
42:06اسمع يا أمينة
42:08زي ما أنت شايفها
42:10أنا مش راجل صغير
42:12بس كمان أنا دقاء قديمة
42:15وليه طبع اللي ما غيرتوش ومش هغيره
42:18وعدم المؤخزة
42:20أنت من بلد غير بلدنا وطباعك وغير طباعنا وغير طبعنا بالذات
42:24أنا هكلمك بصراحة بس ما تزعليش
42:29أنا يا بنتي كل ما بشوفك قدام عيني
42:31بفتكر خيبة ابني عبدالوهاب
42:35تخيالي بقى لو شغلتك في المصنع
42:37أشوفك في البيت وأشوفك في المصنع
42:39هتزداد حصرتي على ابني
42:47محدش فيكو حاسس بالليبية
42:50موسيقى
42:56موسيقى
43:03موسيقى
43:14موسيقى
43:18موسيقى
43:25موسيقى
43:29موسيقى
43:31موسيقى
43:36موسيقى
43:40موسيقى
43:42موسيقى
43:51موسيقى
43:56موسيقى
43:57موسيقى
44:00موسيقى
44:04موسيقى
44:10موسيقى
44:11موسيقى
44:11موسيقى
44:13موسيقى
44:43المترجم للقناة
44:53المترجم للقناة
Comments