Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 6 gün önce
MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde, restoranda yemek yiyen 2 kişinin, hesabı ödemeden kaçtığı öne sürüldü. O anlar, güvenlik kamerasına yansıdı.

Kategori

🗞
Haberler
Yorumlar

Önerilen