Skip to playerSkip to main content
  • 2 days ago
موضوع سریال:
نازلی (اوزگه گورل) که می‌خواهد یک آشپز حرفه‌ای شود، با یادگیری آشپزی ژاپنی، رویای راه‌اندازی رستوران خود را می‌پروراند. برای تأمین هزینه‌های خانه دانشجویی، به عنوان آشپز اختصاصی آقای فریت (جان یامان) که هنوز با وی آشنا نشده، پیوسته است. فریت، کارآفرین ثروتمند، و نازلی از طریق اتفاقات مختلف نزدیک هم می‌شوند و در انتها درهای یک عشق ناممکن را باز می‌کنند.

ترکیب بازیگران:
فریت: جان یامان
نازلی: اوزگه گورل
دنیز: حکان کورتاش
حکان: نجیب ممیلی
فاتوش: ازنور سرچلر
آسومان: ایلایدا آکدوآن
آلیا: تورکو توران
نیلوفر: الارا بوزبی
انگین: بالامیر امرن
تاریک: برک یایگین
ایکبال: اوزلم تورای
بولوت: علیهان تورکدمیر
لمان: یشیم گول

Category

📺
TV
Transcript
00:26PYM JBZ
00:32خوش اومدید
00:36سلام
00:38فاتوش چیزی شده؟
00:40ای چیز مهمی نیست ده نیست بیخیال
00:43با فاتوش اومدیم یکم هوا بخوریم
00:45یک کار تارخی کرد و استفاداد
00:49استفادادی؟
00:50کجا کار میکردی؟
00:52هیچی یک کافه است اونجا کار میکردم
00:55واسه پول تو جیبیش کار نیمه وقت پیدا کرده بود
00:59اما از امروز به بعد دیگه نمیخوام برم تو کار سرویز دادن
01:03روز خدافزی بود
01:05خدافز برای همیشه هم برگر
01:11اینجا کار کن
01:14یعنی چی؟
01:15اینجا دیگه؟ بودو بیار اینجا کار کن
01:19شوخی میکنی؟
01:20من اینجا چه کاری از دستم برمیارم؟
01:22اینجا بخوای سرویز بدی دیگه؟
01:24خیلی فکر خوبیه
01:26میدونی چرا؟ چون روزهی که میخوای کار کنی هم دست خودیته مگه نه؟
01:30آره روزهی که تو هفته میخوای بیایی و مشخص میکنیم
01:34تجربم که داری؟
01:37آره خب
01:39نمیدونم در واقع بعدم نمیشه
01:41نمیتونم
01:42پس اولین
01:44کار نیمه وقتت مبارک بشه
01:47منظوره چیه؟ فقط همین؟
01:49یعنی این مصاحبه کاری شما برید ما با آتون تماس میگیریم و این چیزا نده؟
01:53نه همین
01:54آه آه
01:54بی خود نمیگم پارتی داشته باشی همه چی حله
01:59به سلمتی
02:05پس به ایدیز بگیم اینجا رو بهت نشون بده
02:07ایدیز یه لحظه میای؟
02:09با اون پودره درست کن خیلی خوشمزه در میشه
02:11باشه دفعی باید با اون ایم تان کنم
02:13دادش دنیز ما داریم میریم
02:16وایسیم بیام
02:21آلیه ترید کن ببینم
02:23چیو تعریف کنم؟
02:25همین که بایده نیست که یاشنا شدی؟
02:28چه مدت طول کشی؟ چرا تموم شد؟
02:30بازم بگر؟
02:30زود باش بگو
02:31چهار سالی پیش اشنا شدیم
02:34بعد سه سال و نیم هم تموم شد
02:36یکم روح اصابه هم دیگه بودیم به خاطر همین
02:38چه بد؟
02:41چطوری هاشنا شدی؟
02:49تو تولد یه دوست مشتره که من هاشنا شدیم
02:52اون شب به هم گفت که خیلی ازم خوشش اومده
02:56من و موقع تلسه از یکی جده شده بودم
02:58حالم زیاد خوب نبود
02:59دنیزم اون زمان ها یه جای نوازندگی می کرد
03:02به هم گفت
03:03اگه بیای آهنگ صدبومو به افتخاری تو می زنم
03:08حاله چرا صدبومی؟
03:09آخی اون شب در مورد عددی خوششنسی حرف سدی
03:12منم گفتم عدد من سه هستش
03:15وای
03:15خب ببینم حال رفتی؟
03:18بگو
03:21رفتم
03:25اما گفتم که اون موقع زیت حالم خوب نبود
03:28رفتم یه گوشه ای وایستدم و قایم شدم
03:59بعدش به هم گفت
04:00چرا مشکل حل نمی کنی؟
04:02هر کدوم واسه هم یه آهنگ نخوندین و به هم حدیه می دادین؟
04:06دل همو به دست می آوردین؟
04:08به این آسونی هم نیست
04:10یعنی من خیلی اشتبا کردم
04:12اونم همینطور
04:15همدیگر رو خیلی عزید کردم
04:17پس یعنی الان دو تا دوستی؟
04:23نمی دونم
04:24من اونو خیلی دوست دارم
04:27می خواد دوستم باشه
04:29می خواد دوست بسرم
04:30وقتی اون پیشمه
04:31یه آدم دیگه ای می شم
04:33به خاطر نمی تونم ازش دل بکنم
04:36آخی عزیزم
04:38رو منم تحصیل گذاشی جوری شدم
04:42وایی ترم صیخ شد
Comments

Recommended