Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 3 hafta önce
İSTANBUL'da Kurban Bayramı'nın ikinci gününde güneşli havayı fırsat bilen kişiler çimenlik alanlara akın etti. Aileleriyle birlikte Aydos Ormanı'na gelenler mangal yaparken, çocuklar salıncak kurup ip atladı.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:18İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:30Ziyaret, hem ticaret. Hepsi bir arada.
00:31Hepsi bir yeri halletmiş olduk.
00:33Çekirdağına geldim ben.
00:34Hava güzeldi. Normalde soğuk olacak dediler ama çok güzel.
00:38Şimdi şey yok.
00:39Bulutla ama tam istediğimiz hava.
00:42Herkese iyi bayramlar.
01:02Vallahi kurbanı kestik işte.
01:04Allah nasip etti.
01:05Çoluk çocuğu topladık geldik.
01:06Altdaki et doğrama işini sana vermişler.
01:09Memnun musun bu durumdan?
01:10Hem memnunum.
01:11Sanatım bu da.
01:13Ailemiz için.
01:14Adanalı ya o yüzden.
01:15Elazıklıyız da Adana birazcık Adana'da var.
01:18Meslek ne abi normalde?
01:20Ben çay hocağı işletiyorum.
01:21Oda başlık yapıyorum.
01:22Gedikpaşa'da, Beyazıt'ta.
01:25Etin bu döş kısmını yani
01:26güzel bir şekilde sinirlerini, minelerini aldıktan sonra
01:30hani kuşbaşı halinde dike dike doğru yiyeceğim.
01:33Ama biz tabii bir gün önceden eti dinlendirdik.
01:36Hani dolapta bir gün et dinlenmesi lazım.
01:39Abime diyeyim.
01:40Şimdi terbiyelesin.
01:41Terbiyelesin de tuz lan.
01:43İşte baharatlarla öyle terbiyeleyeceğiz.
01:45Ama et dinlenecek bir gün.
01:53İyi bayramlar sağ olun.
01:55Geniş bir aileye sahibim.
01:56Çekirdek ailem bile 8 kişilik.
01:58Ali'yle bir yerlere gidemiyoruz.
02:00İstanbul'dayız.
02:01Hava da güneşli zaten güzel.
02:03Derlendiriyoruz.
02:04Mangal yapmaya geldik.
02:05Ailemizle beraber.
02:07Dediğim gibi hava güneşli olduğu için
02:08hep beraber geldik bir mangal yakacağız.
02:10Et yiyeceğiz.
02:11Hem ayrılmıyorsanız sizi de davet edelim.
02:13Sofraya hep beraber oturalım.
02:14Teşekkürler sağ olun.
02:15Sağ olun.
02:16İstanbul sakinken daha güzelmiş.
02:18O kesin.
02:19Dün Marmara'ya bindim mesela.
02:21Marmara'ya da benden başka kimse yoktu.
02:23Toplu taşımada falan her yer ferah ferah.
02:26Havası temiz.
02:27Ortamı temiz.
02:28Keşke biraz daha sakin olsaydı.
02:30Hep böyle olsaydı.
02:31Gönül isterdi ki böyle biraz daha boş olsaydı ama.
02:33Yapacak bir şey yok.
02:35Kalbalığına da alıştık bir yandan.
02:37Cefası da güzel.
02:38Cefası da güzel.
02:39Cefası her ne kadar az olsa da
02:40yine güzel yani.
02:42İstanbul'u seviyoruz.
03:11İzlediğiniz için teşekkür ederim.
03:12O çok uzun!
Yorumlar

Önerilen