00:00ايه حكاية الاوزينبك فيس وهذه الانتخصيص بيغير ملاحك الوقت؟
00:04حكاية الاوزينبك فيس او التغاون ملاح الوجه ده بيحصد لما الناس تمشي عضاية بشكل كبير جدا جدا مع الحقن
00:12وبتلاقي ان الوش فائعا ما نمحط غيرت لان الدهون في الوش اتكسرت
00:16فالحل ايه؟ الحل اللي انا بقول دايما ان نحاول نعمل سكين بوستر كل شهر او شهرين
00:21عشان نحافظ على الفيتاميز الموجودة في البشوة عشان الوش متأسرش
Comments