Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 6 hafta önce
Ertan Torunoğulları, “'Sakın ha sezonu' sona erdi. Futbolseverlere 'sakın ha sezonu' hayırlı olsun. Biz sezon başından beri tüm mücadelemizi verdik. Federasyona yazı yazdık, 'VAR odasında kulüplerden birer temsilci olsun' dedik. Oradaki VAR’a gelen telefonlara gelen gidenlere görsünler diye kulüplere federasyonları toplu yazsınlar diye maalesef bu isteğimiz federasyon tarafından kabul edilmesine rağmen hiçbir kulüp buna cevap verip bizimle aynı fikirde olduğunu açıklamadı” dedi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Hazırız.
00:02Arkadaşlar, Sakınan sezonu son erdi.
00:06Futbol severlere Sakınan sezonu hayırlı olsun.
00:09Biz sezon başından beri bütün mücadelemizi verdik.
00:12Federasyona yazı yazdık, bütün yazışmalarımız da duruyor.
00:16İşte var odasında birer temsilci olsun kulüplerden.
00:20Onlar da oluşan, vara gelen telefonlara, gelen gidenlere görsünler.
00:25Kulüplere ve federasyona rapor yazsınlar diye.
00:27Ve maalesef bu isteğimiz federasyon tarafından kabul edilmesine rağmen
00:31hiçbir kulüp buna cevap verip bizimle aynı fikirde olduğunu açıklamadı.
00:38İkincisi, bir günkü maçta da gördünüz.
00:41Yani şimdi hakem arkadaşlara soruyoruz, eski hakem arkadaşlara.
00:45Birçoğu, yani birinci kolunun offside olduğunu, penaltının penaltı olmadığını.
00:49Bu sezonun başından beri de böyle devam ediyor.
00:51Biz cami olarak da mücadelemize devam edeceğiz.
00:55Bizden sonraki yönetici arkadaşlarımızla hep birlikte bu mücadeleye devam edeceğiz.
01:00Ali Bey, seçim tarihi millet'i kazandı mı?
01:04Sizin bu işlemlerden soralım.
01:05Onu İstanbul'a dönünce değerlendireceğiz.
01:07Teşekkürler, sağ olun.
01:08Teşekkür ediyoruz.
01:09Hayırlı akşamlar.
01:12En Son Haber
Yorumlar

Önerilen