Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 7 hafta önce
1 Mayıs kutlamalarının ardından Edirne’de bazı Türk bayraklarının çöpe atılması tepki çekti. Belediye çalışanı Recep İrden’in bayrakları toplayarak koruma altına alması ise takdir topladı.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Her yerden, her sendikadan insanlar geldi, geldi ve afişlerle, sendika afişlerle beraber bayraklar da dağıtıldı ama gördüğünüz gibi et bir
00:11çökle.
00:12Böyle bir şey olur mu ya? Nasıl biz milletçiyiz? Olur mu yani? Size soruyorum ya. Kutlamaya gel. Kutladınız. Kutladınız.
00:22Bunun gibi ben kaç tane bayrak topladım yerden ya. Ayıp be. Amacımız da bayram da. Bayram kutlamak. Emek ve dayanışma
00:29bayramı değil mi?
00:30Ama buna da çöpe atılma zamanı ve yeri değil.
Yorumlar

Önerilen