Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 3 ay önce
İran’ın başkenti Tahran’da doktorlar ve tıp öğrencileri, ABD ve İsrail’in ülkedeki sağlık merkezlerine düzenlediği saldırıları protesto etti. Göstericiler slogan atıp bayraklar salladı, saldırılarda ölen sağlık çalışanlarının fotoğraflarını taşıdı.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:11İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:41İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:09İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:31İzlediğiniz için teşekkür ederim.
02:07İzlediğiniz için teşekkür ederim.
02:16İzlediğiniz için teşekkür ederim.
02:18İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar

Önerilen