Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 3 ay önce
İlkbaharın gelişi İzmir’de tarlaları şenlendirdi. Selçuk ilçesinde şeftali ağaçlarının çiçek açması ile birlikte tarlalar pembe rengine büründü. Doğanın eşsiz uyumu görenleri kendine hayran bıraktı.

Kategori

🏖
Seyahat
Yorumlar

Önerilen