00:28İzlediğiniz için teşekkürler.
00:31Bambi'ciğim o kadar sevinmeyelim.
00:34Biz bir kendi aramızda konuşalım mı önce?
00:36Kızlar Bambi'yi de alıp yukarı çıksanıza.
00:39Hadi.
00:45Biz bence hatta bahçede konuşalım.
00:47Tabii.
01:00Anlaşmanıza çok sevindim ama bence aceleyi getirmeyelim.
01:02Sonuçta siz Muzi'ye gelmiştiniz.
01:04Bambi'nin hikayesini bilmiyorsunuz.
01:06Haklısınız ama çocuk çok istekli.
01:08Eğer evlatlıksa bizim için bir sorun olmaz.
01:10Evet koruyucu ailelik istemiyoruz.
01:12Tek şartımız evlatlık olmaz.
01:13Öyle öyle merak etmeyin.
01:14Zaten anası babası ölmüş.
01:19Ama bilmeniz gereken şöyle bir şey var.
01:21Bambi'nin annesiyle babası üç sene önce trafik kazası geçirmişler.
01:24Ve cenazelere bulunamamış.
01:27Nasıl yani?
01:28Arabaları denize uçmuş.
01:29Yapılan arama çalışmalarında da bulunamamışlar.
01:31Çıkan mahkeme kararıyla gaip oldukları hükmedilmiş.
01:34Bunu bilmeniz gerekir diye düşündüm.
01:36Yani yaşıyor olabilirler mi?
01:38Tam birbirimize alışıp sevmişken çıkıp gelmesinler.
01:40Yok öyle bir şey.
01:42Olur mu öyle şey?
01:44Bambi'nin annesi babası kızlarını çok seviyorlarmış.
01:46Çok iyi insanlarmış.
01:48Hayatta olsalardı zaten şimdiye çoktan çıkarlardı.
01:51Öyle değil mi?
01:55Evet.
01:57Çocuklarını çok seven iyi bir ailelermiş.
01:59Yani saklanmaları için bir sebep yok.
02:01Öyle değil mi?
02:02Öyle.
02:04Öyle.
Yorumlar