Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 1 yıl önce
Bodrum Belediyesi tarafından "Denize en çok mavi kakışır" sloganıyla on bir yıldır devam eden deniz dibi temizliği etkinliğinin bu yılki ikinci ayağı Gümbet’te gerçekleştirildi. Denizden çıkanlar yine şaşırtmazken bu kez bir de çamaşır makinesinin çıktığı görüldü.
https://haberglobal.com.tr/gundem/denizden-camasir-makinesi-cikti-448228

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:30İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:00İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar

Önerilen