Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 5 ay önce
Manisaspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş, yağmur altında oynanan karşılaşmada 3 puanı aldıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Yorumlar

Önerilen